وکیل سید حسن ذوقی

سید حسن ذوقی

⚖ وکیل دادگستری

⚖ عضو مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه

⚖ با 20 سال سابقه وکالت و مشاوره حقوقی

⚖ متخصص در دعاوی کیفری

شماره تماس وکیل جعل سند تهران: 09101923725

02122927763

آدرس وکیل جعل سند تهران: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بعد از خیابان نساء، پلاک 52، ساختمان بانک تجارت، طبقه سوم، واحد 3

کیفیت خدمات تضمینی

امتیاز 4.9 بر اساس دیدگاه مشتریان

بررسی مدارک قبل از قبول وکالت

وکیل جعل سند در تهران

وکیل جعل سند تهران به وکیل پایه یک دادگستری اطلاق می شود که به قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی مدنی اشراف کامل داشته و در زمینه جعل، دارای تخصص و تسلط باشد. وکیل جعل سند در مواردی مانند طرق اثبات جعل اسناد، روش های جعل اسناد و شناسایی اسناد مجعول تخصص دارد و از آنجایی که پیگیری پرونده های مربوط به جعل سند حساس است و ممکن است از قوانین بی اطلاع باشید.
  • قانون جعل اسناد چیست؟
  • بهترین وکیل جعل اسناد کیست؟
  • شکایت کیفری جعل سند
  • اثبات جعل در دادگاه حقوقی به چه صورت ممکن است؟
  • مجازات جعل شناسنامه چیست؟
  • جرم جعل سند چیست؟
  • تعلیق مجازات جعل سند و بررسی علل و شرایط تخفیف مجازات
وظایف تخصصی وکیل جعل سند

در مورد جعل سند به اشتباه شکایت کنید و پرونده شما با مشکل مواجه شود، خیلی بهتر است تمام کارهای مربوط به جعل سند را به یک وکیل مجرب جعل سند بسپارید.

وکیل جعل سند در تهران

وکیل جعل سند در تهران می تواند به شهروندان تهرانی در خصوص جرم جعل سند در تهران به شما کمک کند. وکیل جعل سند تهران آشنا با قوانین و مسلط به مراجع قضائی در استان تهران می تواند به شما در همین باب کمک کند. سکونت وکیل جعل سند در تهران  و سهولت در رفت و آمد از دیگر مزایا می باشد. ما در گروه وکلای کیفری ژیوار مفتخر می باشیم که شما را با بهترین وکیل جعل سند در تهران معرفی کنیم.

  • شماره بهترین وکیل جعل سند تهران: 09101923725
  • آدرس بهترین دفتر وکالت در تهران: خیابان شریعتی، خیابان طفر، بعد از خیابان نساء، پلاک 52، واحد 3
وکیل جعل سند در تهران

وظایف بهترین وکیل تصادفات در تهران

وظایف بهترین وکیل جعل سند در تهران که متخصص جرایم تصادفات توسط بهترین وکیل کیفری به شرح زیر است:

  • آگاهی کامل بر قوانین تصادفات و اطلاعات به روز
  • مهارت در تنظیم لایحه و شکواییه
  • حفظ حقوق موکل
  • صداقت در پرونده های کیفری
  • اطلاعات لازم در مورد پیشرفت و جزئیات پرونده.
بهترین وکیل جعل سند تهران

جرم جعل سند و شناسایی توسط وکیل جعل سند تهران

هر گاه شخصی اقدام به ایجاد نوشته، مهر، سند و امضای افراد عادی یا رسمی و یا تغییراتی در سند رسمی یا عادی کند از قبیل خراش، پاک کردن، تحریر و پیشبرد و تأخیر در سند و تاریخ سند نسبت به تاریخ صحیح آن بدون اجازه صاحب سند جرم است. جرم جعل سند از جمله جرایمی است که غیر از جرایم اقتصادی بوده و ماهیت مجرمانه دارد و می تواند سرآغاز کلاهبرداری باشد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید حضورا و یا به صورت تلفنی از گروه وکلای کیفری ژیوار مشاوره دریافت نمایید.

جرم جعل سند و شناسایی توسط وکیل جعل سند تهران

وکیل جعل سند تهران و نحوه شکایت

برای شکایت از شخصی که جعل سندی در تهران را مرتکب شده است و می خواهید از آن شکایت کنید باید مراحل قانونی طی شود. کار او را به بهترین شکل پیگیری کنید و احتمالاً روند رسیدگی به پرونده را به کوتاه ترین حالت خود برسانید. از آنجایی که ماهیت جعل، ماهیت کیفری داشته و یکی از جرایم کیفری است، پس فرد باید ابتدا به وکیل متخصص جعل شکایت کند و سپس در سامانه ثنا ثبت کند و منتظر تعیین وقت رسیدگی باشد. حال با ارجاع پرونده به دادسرا، بازپرس پس از رسیدگی به موضوع، مجرم بودن فرد را اعلام می کند و احضاریه برای رسیدگی صادر می کند و سپس به دادسرا ارجاع می دهد و دادستان کیفرخواست صادر می کند و پرونده را به دادگاه می فرستد.

وکیل جعل سند تهران و مرجع صالح برای رسیدگی

وکیل جعل سند تهران و مرجع صالح برای رسیدگی

در مورد جرم جعل در صورتی دادگاه صالح به رسیدگی کیفری است که جرم در آن حوزه واقع شده باشد یا متهم در حوزه قضایی آن دادگاه دستگیر شده باشد. در صورتی که جرم جعل اسناد مربوط به اسناد رسمی و دولتی باشد و موجب اخلال در نظم اقتصادی شود، در صلاحیت دادگاه انقلاب است. در صورتی که جعل سند در اسناد رسمی و دولتی یا مقامات عالی رتبه باشد که با اخلال در نظم اقتصادی همراه بوده و قصد مقابله با نظام و دولت باشد، صلاحیت رسیدگی به آن در حدود وظایف دادگاه انقلاب است و مجازات مرتکب بیشتر است.

در کل اگر بخواهیم به شما بگوییم دادگاه صالح برای رسیدگی به جرم، دادگاه عمومی و انقلاب است.

چرا وکیل جعل سند تهران؟

شاید بسیاری از شما مزایای حضور و همراهی وکیل در پرونده های حساسی مثل جعل را بدانید ولی خالی از لطف نیست مواردی را که وکیل متخصص جعل می تواند کمک حال شما باشد بیان کنیم

  • وکیل جعل اسناد، آشنایی کامل با قانون مجازات اسلامی و آیین دادرسی کیفری دارد.
  • وکیل جعل سند اطلاعات کافی در مورد تمامی روش های جعل سند دارد و نوع جعل سند را تشخیص داده و شکایت شما را به مراجع قضایی تقدیم می کند.
  • وکیل متخصص جعل سند با توجه به تخصص و تجربه ای که در برخورد با جعل سند دارد می تواند جعل سند را ثابت کند و در زمان کوتاه تری نسبت به سایر وکلا به نفع شما حکم بگیرد.
  • وکیل کارشناسی جعل اسناد به کلیه امور مربوط به پرونده به صورت کامل و بدون نیاز به حضور شاکی در دادگاه رسیدگی خواهد کرد.

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار به شرح زیر است:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار

بهترین وکیل جعل سند در تهران

مشکلات ناشی از دعاوی کیفری و حقوقی مربوط به مجازات جاعل و اثبات جعل سند و درخواست ابطال آن را می توانید با وکیل جعل سند متخصص در امور حقوقی و کیفری گروه وکلای کیفری ژیوار در میان بگذارید. و در صورت لزوم با انعقاد قرارداد وکالت از وکیل جعل اسناد و مدارک متخصص در این زمینه کمک بگیرید زیرا انتخاب وکیل مناسب در این زمینه می تواند بهترین راه برای دستیابی به حقوق شخصی شما باشد.

مزایای وکیل جعل اسناد گروه وکلای کیفری ژیوار

یکی از مزایای مشاوره با وکیل متخصص جعل سند گروه وکلای کیفری ژیوار که وکیل پایه یک دادگستری است این است که وکیل جعل اسناد اطلاعات کامل و جامعی از کلیه قوانین حقوقی و کیفری مرتبط با جعل سند اعم از حقوق جزا و آیین دادرسی دارد. او می تواند فردی را که ضرر دیده و می خواهد مرتکب را مجازات کند و جعلی بودن سند را اثبات کند را راهنمایی کند تا به بهترین نحو حق خود را بگیرد و راه هایی را که شخص می تواند در پیش بگیرد تا به بهترین شکل به حق خود برسد به او بگوید. پیشنهاد ما به شما این است که قبل ار هر اقدامی حتماً با یک وکیل جعل سند تهران و مدارک که در تمامی زمینه های مرتبط با جعل مسلط است صحبت کنید.

سوالات متداول در باب وکیل جعل سند تهران

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب وکیل جعل سند در تهران می باشیم:

  • بهترین وکیل جعل سند در تهران کیست؟  مشکلات ناشی از دعاوی کیفری و حقوقی مربوط به مجازات جاعل و اثبات جعل سند و درخواست ابطال آن را می توانید با وکیل جعل سند متخصص در امور حقوقی و کیفری گروه وکلای کیفری ژیوار در میان بگذارید. و در صورت لزوم با انعقاد قرارداد وکالت از وکیل جعل اسناد و مدارک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.
  • مزایای وکیل جعل اسناد گروه وکلای کیفری ژیوار چیست؟ یکی از مزایای مشاوره با وکیل متخصص جعل سند گروه وکلای کیفری ژیوار که وکیل پایه یک دادگستری است این است که وکیل جعل اسناد اطلاعات کامل و جامعی از کلیه قوانین حقوقی و کیفری مرتبط با جعل سند اعم از حقوق جزا و آیین دادرسی دارد.
Rate this page

2 دیدگاه ها

  • یک وکیل ( کارآموز ) با ارائه یک وکالتنامه خود را وکیل دو نفر معرفی می‌کند و در پرونده حقوقی که اینجانب خواهان هستم وارد می‌شود.
    همان وکیل با ارائه یک وکالتنامه دیگر خود را مجدد نماینده همان دو نفر شماره یک معرفی می‌کند و علیه اینجانب دادخواست تقدیم دادگاه می نماید.

    مهم یک : 3= مجدد همان وکیل با ارائه وکالتنامه از طرف ( یک نفر ) از افراد فوق علیه اینجانب شکایت کیفری می‌کند ولی در شکواییه خود را وکیل ( هر دو نفر ) معرفی می‌کند و ده روز بعد از طرح شکواییه مذکور، یک وکالتنامه از طرف نفر دوم فوق تقدیم می نماید.
    مهم دو : 4= اینجانب متوجه میشم که امضا نفر دوم در تمامی وکالتنامه ها و شکواییه جعلی می باشد و از طرفی نفر اول و دوم فوق شریک هستند و قطعا نفر دوم جهت حمایت از شریک خود ( نفر اول )، مجبور است به دروغ امضا جعلی خود را تایید کند.

    سوال = اینجانب میتوانم شکایت جعل امضا در اسناد رسمی را طرح نمایم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.