وکیل سید حسن ذوقی

سید حسن ذوقی

⚖ وکیل دادگستری

⚖ عضو مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه

⚖ با 20 سال سابقه وکالت و مشاوره حقوقی

⚖ متخصص در دعاوی کیفری

شماره تماس وکیل پزشکی تهران: 09101923725

02122927763

آدرس وکیل پزشکی تهران: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بعد از خیابان نساء، پلاک 52، ساختمان بانک تجارت، طبقه سوم، واحد 3

کیفیت خدمات تضمینی

امتیاز 4.9 بر اساس دیدگاه مشتریان

بررسی مدارک قبل از قبول وکالت

وکیل پزشکی تهران

وکیل پزشکی تهران در گروه وکلای کیفری ژیوار با 20 سال سابقه وکالت، متخصص در جرایم پزشکی و دارویی است. شکایت پزشکی و دفاع از اتهام پزشکی را با گروه وکلای کیفری ژیوار در میان بگذارید.
 گروه وکلای کیفری ژیوار سال ها است که در زمینه دعاوی پزشکی به صورت تخصصی فعالیت داشته و نتایج بسیار مطلوبی را به دست آورده است.

  • بهترین وکیل پزشکی در تهران کیست؟
  • حق الوکاله وکیل پزشکی تهران چقدر است؟
  • وکیل نظام پزشکی چه فرقی با وکیل پزشکی تهران دارد؟
  • وکیل تخلفات پزشکی در تهران چه وظایفی دارد؟
اینفوگرافیک خدمات تخصصی وکیل پزشکی تهران

بهترین وکیل پزشکی تهران

بهترین وکیل پزشکی در تهران همانطور که عرض کردم نه تنها در بخش دعاوی کیفری باید متخصص باشد تا مراحل دادرسی کیفری و جزایی را خوب بشناسد طبعا باید به قوانین خاص پزشکی نیز شناخت داشته باشد. این مهم زمانی محقق می شود که وکیل کیفری تجربه کافی در پرونده های پزشکی داشته باشد تا به تدریج به چنین پرونده هایی مسلط گردد. با توجه به آنکه دادسرای جرایم پزشکی تهران در محله دبستان تهران از شعب بازپرسی و دادیاری معدودی برخوردار است، بهترین وکیل پزشکی در تهران قاعدتا به دلیل کثرت انجام پرونده های پزشکی شناخت خوبی نسبت به سلیقه و رفتار قضایی بازرسان و دادیاران این دادسرای پزشکی دارد.

  • شماره وکیل تخلفات پزشکی: 09101923725
  • آدرس وکیل جرائم پزشکی: خیابان شریعتی، خیابان طفر، بعد از خیابان نساء، پلاک 52، واحد 3

آنچه باید در باب استخدام یک وکیل جرایم پزشکی خوب بدانید:

نمونه شکایت نامه (شکوائیه) قصور پزشکی (منجر به آسیب دائمی)

نمونه شکایت نامه (شکوائیه) قصور پزشکی (منجر به آسیب دائمی)

وظایف بهترین وکیل جرایم پزشکی در تهران

وظایف بهترین وکیل جرایم پزشکی در تهران تقریبا مشابه وکیل کیفری تهران می باشد. بخشی از وظایف بهترین وکیل جرایم پزشکی به شرح زیر است:
آگاهی کامل بر قوانین و اطلاعات به روز

  • مهارت در تنظیم لایحه و شکواییه
  • حفظ حقوق موکل
  • صداقت در رفتار و گفتار در پرونده های کیفری
  • ارائه اطلاعات لازم در مورد پیشرفت و جزئیات پرونده
  • گزارش از روند پرونده
  • شفاف و بی حاشیه بودن
  • پاسخگو بودن
وظایف بهترین وکیل جرایم پزشکی در تهران

وکیل جرایم پزشکی در تهران

وکیل جرایم پزشکی در تهران با توجه به گستردگی و رواج این دعاوی در زمان حاضر باید به روز باشد. وکیل جرایم پزشکی تهران باید با تسلط کامل بر قوانین و مقررات حاکم بر جرائم پزشکی از متهم جرایم پزشکی دفاع کند. وکیل جرایم پزشکی تهران با آگاهی کامل و نسبی از رویه های پزشکی اقدام حقوقی می کند.

به این ترتیب وکیل جرایم پزشکی ابتدا باید تشخیص دهد که آیا جراحت وارده به بیمار ناشی از تخلف پزشک بوده است؟ آیا این تخلف پزشکی جرم محسوب می گردد؟ آیا تخلف پزشکی قابل تعقیب است یا خیر؟ و سپس با جمع آوری مدارک لازم از بیمار آسیب دیده و تنظیم شکایت مبسوط، طرح دعوی نماید. داشتن تجربه کافی برای فعالیت در زمینه تخلفات پزشکی بسیار مهم است. زیرا جرایم پزشکی دارای نکات مهم و تخصصی است. از این‌رو، برای موفق بودن در وکالت جرایم پزشکی و تخلفات پزشکی قطعا نیاز به تجربه و سابقه است.

تلفن شکایات پزشکی تهران: تنها شماره تلفن تماس پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شماره تلفن 190 مربوط به مرکز پاسخگویی به شکایات این وزارتخانه است.

وکیل پزشکی خوب در تهران

وکیل تخلفات پزشکی و نحوه رسیدگی در دادگاه تهران

ابتدا برای طرح هرگونه شکایت طبق رویه جدید دادگاه ها، شاکی باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کند. سپس شکایت پزشکی خود را شخصا و یا از طریق وکیل ثبت کند. البته بهتر است از وکیل جرایم و تخلفات پزشکی برای وکالت پزشکی بهره برد. سپس پرونده به دادسرای جرایم پزشکی تهران و یا به دادسرای جرایم پزشکی و دارویی شهرستان محل وقوع تخلف و یا جرم پزشکی ارجاع می شود. محل وقوع جرم پزشکی تعیین کننده صلاحیت محلی دادسرای پزشکی رسیدگی کننده به اتهام پزشکی می باشد. معاون دادستان پس از ارجاع پرونده پزشکی به دادسرای جرایم پزشکی و دارویی، پرونده را به یکی از شعب بازپرسی یا دادیاری مجتمع قضایی جرایم پزشکی ارجاع می دهد.

جستجوی دفاتر خدمات الکترونیک قضائی از طریق سایت: https://adliran.ir/Home/GetPolice

شایان ذکر است، شعبه رسیدگی کننده در تهران یا شهرستان ها با توجه به آسیب وارده به بیمار اعم از فوت یا جراحت جسمی پرونده پزشکی بیمار را از مرکز درمانی مربوطه درخواست می کند. سپس جهت تکمیل مستندات به کمیسیون پزشکی ارائه می نماید. همه این موارد را می توانید از وکیل متخصص جرایم پزشکی موسسه حقوقی ژیوار بپرسید. یا این مراحل را با آنها در میان بگذارید و از مشاوره حقوقی پزشکی و یا اعطای وکالت به وکیل متخصص پزشکی بهره مند شوید.
جستجوی رفاتر خدمات الکترونیک قضائی

قوانین نظام پزشکی

ماده 1 نظام پرشکی که از سایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران آورده شده است: (منسوخه 05ˏ08ˏ1399) نظام پزشكي سازماني است مستقل و داراي شخصيت حقوقي و مرجع صلاحيتدار براي حفظ شئون و پيشرفت امور پزشکي و تنظيم‌ روابط حرفه‌ اي بين پزشگان و حفظ حقوق مردم و مؤسسات ملي و دولتي در برابر صاحبان فنون پزشگي و بالعكس در سراسر كشور مي باشد.

قوانین نظام پزشکی

وکیل رسیدگی به جرایم پزشکی در سازمان نظام پزشکی تهران

نقض قانون به مواردی اطلاق می شود که افراد یک حرفه یا شغل مقررات و آیین نامه های سیستم ها را نقض کنند. رعایت این قوانین برای حفظ سلامت و ایمنی افراد آن حرفه در نظر گرفته می شود.

وقتی پزشک در طول مراحل درمان رفتاری را انجام می دهد که باعث آسیب به بیمار می شود و این آسیب ناشی از اشتباه پزشک است، این رفتار برای پزشک مسئولیت ایجاد می کند. و مصدوم یا بیمار علاوه بر مطالبه غرامت از مراجع قضایی می تواند برای اعلام تخلف پزشک به سازمان نظام پزشکی نیز مراجعه کند. و پزشک مورد نظر باید پاسخگوی رفتار خود در آن مرجع باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید با گروه وکلای کیفری ژیوار تماس بگیرید و با وکیل جرایم پزشکی صحبت کنید.

آدرس سایت سازمان نظام پزشکی: https://irimc.org/

مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی

مزایای مشاوره حقوقی با وکیل پزشکی در تهران

مزایای مشاوره حقوقی جرایم پزشکی این است که قبل از اقدام قانونی از مسائل حقوقی مرتبط و موارد احتمالی مطلع خواهید شد. زیرا ممکن است موارد زیادی در پرونده جنایی شما پیش بیاید. بنابراین منظور از مشاوره حقوقی تخصصی گروه وکلای کیفری ژیوار، صحبت با وکیل در جرایم پزشکی و وکیل در قصور پزشکی می باشد. همچنین می توانید از یک وکیل کیفری پزشکی بخواهید تا روند عملی دادگاه ها را برای شما توضیح دهد.

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار به شرح زیر است:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار

وکیل پزشکی در تهران و خدمات قابل ارائه

وکیل کیفری متخصص در دعاوی پزشکی یا وکیل جرایم پزشکی می تواند بهترین راه حل ها و خدمات حقوقی را در همه زمینه ها به شما ارائه دهد، از جمله شکایت از پزشک خاطی، جراح زیبایی، سهل انگاری یا بی احتیاطی پزشک و غیره مواردی مانند:

  • مشاوره حقوقی تخصصی برای شکایت از پزشک.
  • اطلاعاتی در مورد نحوه اثبات خطای پزشکی و سهل انگاری پزشک
  • انجام مراحل رسیدگی به جرایم پزشکی در دادگاه.
  • پیگیری مستمر شکایت شاکی یا موکل در کمیسیون پزشکی مستقر در نظام پزشکی.
  • پیگیری مستمر شکایت موکل در دادسرای جرایم پزشکی.
  • اعتراض به نظر کمیسیون پزشکی و کلیه دستورات صادره از مرجع قضایی مانند دادسرا.
  • تدوین لایحه و انجام دفاعیات مؤثر در پرونده کیفری جرایم پزشکی. چه از جانب پزشک باشد و چه بیمار.

گروه وکلای کیفری ژیوار مستقر در تهران می باشد. گروه وکلای ما با تشکیل دپارتمان تخصصی دعاوی پزشکی به ارائه خدمات حقوقی در زمینه جرایم پزشکی پرداخته اند. با استفاده از وکلای پایه یک دادگستری تخصصی جرائم پزشکی در تهران آماده ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز می باشیم جهت مشاوره با وکیل جرایم پزشکی در تهران یا وکیل کیفری در تهران یا وکیل در خیابان فرشته تهران با ما تماس بگیرید.

نمونه شکواییه ایراد صدمه بدنی غیرعمدی ناشی از کار:

نمونه شکواییه ایراد صدمه بدنی غیرعمدی ناشی از کار

وکیل قصور پزشکی

وکیل قصور پزشکی در تهران با گروه وکلای کیفری ژیوار همکاری شایسته ای دارد. لذا، شما برای ارتباط گرفتن با وکیل متخصص قصور پزشکی تهران می توانید به تلفن دفتر تماس بگیرید.
هزینه مشاوره حقوقی با بهترین وکیل قصور پزشکی در تهران مبلغ پانصد هزار تومان می باشد. البته مشاوره حقوقی تلفنی قصور پزشکی و مشاوره حقوقی تخلفات پزشکی تهران می تواند دویست هزار تومان باشد.
بهترین وکیل برای شکایت قصور پزشکی را می توانید از بین وکلای گروه کیفری ژیوار پیدا نمایید. بهترین وکیل پزشکی و قصور پزشکی در تهران پرسش‌ های مطرح شده درباره تخلفات پزشکی را به شرح زیر ارائه می داده و سپس پاسخ آن را بیان کرده‌ است. بدیهی است، مطالعه سوالات جرایم پزشکی و پاسخ تخلفات پزشکی برای شما بی فایده نخواهد بود.

سوالات متداول در باب وکیل پزشکی تهران

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب وکیل پزشکی تهران می باشیم:

  • چه زمانی به وکیل جرایم پزشکی نیاز دارم؟ بهترین وکیل پزشکی در تهران مسلط به قصور پزشکی و تخلفات پزشکی و دارویی می باشد. اگر در اثر خطای پزشکی دچار آسیب شده‌ اید. اگر از کیفیت خدمات پزشکی دریافتی ناراضی هستید. اگر پزشک از ارائه اطلاعات کافی به شما خودداری می‌ کند. اگر پزشک از انجام معاینات لازم یا تجویز درمان مناسب امتناع می‌ کند. اگر در پرونده شما قصور پزشکی اثبات شده و به دنبال دریافت غرامت هستید.
  • وظایف وکیل جرایم پزشکی چیست؟ بررسی پرونده پزشکی شما و ارائه مشاوره حقوقی قصور پزشکی – جمع‌ آوری مدارک و شواهد لازم برای اثبات قصور پزشکی – تنظیم شکواییه و طرح دعوا در دادسرای جرایم پزشکی – پیگیری پرونده قصور  پزشکی و تخلفات پزشکی در مراجع قضایی – دفاع از حقوق شما در دادگاه پزشکی – تلاش برای دریافت غرامت و خسارات از پزشک متخلف
  • چگونه یک وکیل جرایم پزشکی مناسب و خوب انتخاب کنم؟ از وکلای متخصص در زمینه جرایم پزشکی و قصور پزشکی کمک بگیرید. وکیل برای جرایم و قصور پزشکی در صورتی انتخاب کنید که تجربه کافی در زمینه تخلفات و جرایم پزشکی و دارویی داشته باشد. با وکیل خوب جرایم پزشکی خود در مورد سابقه کار و تخصص او صحبت کنید. وکیل تخلفات پزشکی خوب هزینه‌های وکالت را ساده و نحوه پرداخت آن را نیز سهل می گیرد. قبل از انتخاب وکیل باتجربه در جرایم، تخلفات و قصور پزشکی، با چند وکیل متخصص پزشکی مختلف مشورت کنید.
  • در چه مواردی می‌توان از پزشک خاطی و متخلف شکایت کرد؟ تشخیص اشتباه – جراحی اشتباه – تجویز داروی اشتباه – عدم ارائه اطلاعات کافی به بیمار – عدم رضایت بیمار از نتیجه عمل جراحی – هر گونه خطای پزشکی که منجر به آسیب به بیمار شود – در موارد فوق و مشابه می توان شکایت از پزشک متخلف را طرح کرد.
  • آیا برای شکایت از پزشک به وکیل نیاز دارم؟ خیر، الزامی به داشتن وکیل برای شکایت از پزشک وجود ندارد. اما، داشتن وکیل متخصص در جرایم پزشکی می‌تواند به شما در شکایت از پزشک و همچنین موارد  کمک کند: جمع‌آوری مدارک و شواهد لازم – تنظیم شکواییه و طرح دعوا در مراجع قضایی – پیگیری پرونده شما در مراجع قضایی – دفاع از حقوق شما در دادگاه – تلاش برای دریافت غرامت و خسارات
  •  هزینه وکیل جرایم پزشکی چقدر است؟ هزینه وکیل جرایم پزشکی و دارویی به عوامل مختلفی مانند پیچیدگی پرونده تخلفات پزشکی، سابقه و تجربه وکیل متخصص قصور پزشکی، و محل سکونت شما بستگی دارد. قبل از انتخاب وکیل، در مورد هزینه‌های وکالت با او صحبت کنید.
  •  بهترین وکیل جرایم پزشکی در ایران کیست؟ به طور قطعی نمی‌توان گفت که بهترین وکیل جرایم پزشکی در ایران کیست. انتخاب وکیل مناسب به عوامل مختلفی مانند تخصص و تجربه وکیل پزشکی، سابقه کار وکیل جرایم پزشکی، و محل سکونت شما بستگی دارد. می‌توانید از طریق جستجو در اینترنت، و یا از طریق مراجع ذیصلاح و یا با تماس تلفنی با شماره 09101923725 وکیل متخصص در جرایم پزشکی را پیدا کنید.
  • برای مشاوره با وکیل جرایم پزشکی چه مدارکی لازم است؟ پرونده پزشکی شما – گواهی‌های پزشکی مربوط به آسیب‌های شما – هر گونه مدرک و شواهدی که از خطای پزشکی حکایت دارد.
  • آیا می‌توان به صورت آنلاین با وکیل جرایم پزشکی مشورت کرد؟ بله، بسیاری از وکلا امکان مشاوره آنلاین را برای مراجعین خود فراهم کرده‌اند. مشاوره آنلاین با وکیل جرایم و قصور پزشکی می‌تواند به شما در صرفه‌جویی در زمان و هزینه کمک کند. مشاوره تلفنی با وکیل پزشکی و تخلفات پزشکی نیز به همین صورت از فواید زیادی برخوردار است. برای مشاوره حقوقی آنلاین یا تلفنی می توانید همین الان به شماره 09101923725 تماس بگیرید. وکیل خوب پزشکی برای شکایت علیه پزشک و دکتر داروساز در تهران در مراجع تخصصی رسیدگی می گردد.
  •  در چه صورت می‌توان از پزشک متخلف و خاطی دیه دریافت کرد؟ در صورتی که خطای پزشکی منجر به فوت بیمار شود، دیه کامل به ورثه او تعلق می‌گیرد. در صورتی که خطای پزشکی منجر به نقص عضو یا ازکارافتادگی عضو شود، دیه نقص عضو به بیمار تعلق می‌گیرد. در صورتی که خطای پزشکی منجر به آسیب جسمی یا روانی بیمار شود، ارش به بیمار تعلق می‌گیرد.
5/5 - (2 امتیاز)

2 دیدگاه ها

  • سلام وقت بخیر خواهر بنده بدلیل انجام جراحی زیبایی لیپوماتیک فوت شدن پزشکی قانونی علت فوت رو آسیب به کلیه ذکر کرده ولی متاسفانه به علت لابی قوی بین پزشکان و کمیسیون پزشکی جواب واضحی به ما نمیدن یعنی اصلا اجازه صحبت کردن نمیدن خواهش میکنم منو راهنمایی کنید ممنون.

    • شما منتظر نظر کمیسیون پزشکی باشید در صورتی که نتیجه به ضرر شما باشد میتوانید به نظریه کمیسیون پزشکی اعتراض نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.