وکیل سید حسن ذوقی

سید حسن ذوقی

⚖ وکیل دادگستری

⚖ عضو مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه

⚖ با 20 سال سابقه وکالت و مشاوره حقوقی

⚖ متخصص در دعاوی کیفری

شماره تماس وکیل سرقت در تهران: 09101923725

02122927763

آدرس وکیل سرقت در تهران: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بعد از خیابان نساء، پلاک 52، ساختمان بانک تجارت، طبقه سوم، واحد 3

کیفیت خدمات تضمینی

امتیاز 4.9 بر اساس دیدگاه مشتریان

بررسی مدارک قبل از قبول وکالت

وکیل سرقت

وکیل سرقت متخصص در جرم سرقت در تهران عضو مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه با 20 سال سابقه وکالت و مشاوره حقوقی را از گروه وکلای کیفری ژیوار بخواهید. اگر تجربه حضور در دادسرا و دادگاه های کیفری را داشته باشید متوجه شده اید که بسیاری از پرونده های طرح شده در این مراجع مربوط به سرقت به خصوص کیف زنی و سرقت از منزل هستند. بهترین وکیل سرقت در گروه وکلای کیفری ژیوار می تواند به شما در همین باب کمک کند.

اینفوگرافیک خدمات تخصصی وکیل سرقت متخصص

فایل صوتی: آنچه باید درباب استخدام یک وکیل برای پرونده اتهام سرقت خوب بدانید

 

ارتکاب این جرم با توجه به شرایط اقتصادی روز به روز افزایش هم پیدا می کند. بنابراین اهمیت بسیاری دارد که نکات حقوقی لازم درباره این جرم را بدانید و در صورت درگیر شدن با آن به عنوان بزهدیده بتوانید در اسرع وقت از یک وکیل سرقت خوب برای دفاع از حقوق خودتان استفاده کنید.

سرقت چیست؟ نقل شده از سایت www.law.cornell.edu سرقت عبارت است از بردن مال شخص دیگری به قصد محروم کردن آن شخص از استفاده از اموال خود. به آن سرقت نیز می گویند.

 

مزیت مشاوره تلفنی و حضوری در گروه وکلای کیفری ژیوار توسط وکیل متخصص در تهران:

معرفی بهترین وکیل سرقت در تهران

همانطور که می دانید سرقت به معنای ربودن مال غیر می باشد که می تواند اعم از قالپاق دزدی، کیف قاپی، سرقت گوشی، سرقت خودرو و مشارکت در سرقت می باشد. اولین قدم پس از سرقت اطلاع رسانی به کلانتری در خصوص تنظیم صورتجلسه می باشد. وکیل سرقت با مشاوره حقوقی سرقت در تهران می تواند به شما در همین باب کمک کند.

وکیل سرقت در تهران با تجربه ای که در خصوص پرونده های دزدی و سرقت در تهران دارد می تواند راهنمای شما در همین باب باشد. بهترین وکیل سرقت در تهران را از گروه وکلای کیفری ژیوار بخواهید

  • شماره تلفن بهترین وکیل سرقت در تهران: 09101923725
  • آدرس بهترین وکیل سرقت در تهران: خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بعد از خیابان نساء، پلاک 52، ساختمان بانک تجارت، طبقه سوم، واحد 3
وظایف وکیل سرقت

وظایف بهترین وکیل سرقت در تهران

سرقت از جرایم غیر قابل گذشت می باشد، برای احاق از حق خود بایستی از بهترین وکیل کیفری که در حوزه دعاوی سرقت تخصص دارد کمک گرفت. برخی از مهم ترین وظایف وکیل سرقت به شرح زیر است:

  • آگاهی کامل بر قوانین سرقت و اطلاعات به روز
  • مهارت در تنظیم لایحه و شکواییه
  • حفظ حقوق موکل
  • صداقت در پرونده های کیفری سرقت
  • اطلاعات لازم در مورد پیشرفت و جزئیات پرونده.

مزیت تنظیم لایجه و شکواییه در گروه وکلای کیفری ژیوار توسط بهترین وکیل سرقت:

چرا وکیل سرقت؟

حقیقت این است که قانون کشور ما برای سارقین و کیف قاچاقان با توجه نوع مال مسروقی شرایط سختی در نظر گرفته است. بنابراین، کاملاً طبیعی است که کسانی که نمی توانند بی گناهی خود را ثابت کنند یا نمی توانند به دادگاه نشان دهند که جرمی که به آن متهم شده اند بسیار جدی تر از جرمی است که شخص واقعاً مرتکب شده است، به مجازات شدیدتری محکوم می شوند. در نظر داشته باشید که بدون داشتن وکیل در امر سرقت و دزدی، احتمال موفقیت در دادگاه کیفری بسیار کم و حتی نزدیک به صفر است.

چرا وکیل سرقت

کجا می توانیم یک وکیل متخصص سرقت پیدا کنیم؟

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دنبال وکیل متخصص برای جرایم غیر قانونی اعم از سرقت هستید; به شما توصیه می کنیم در این زمینه از گروه وکلای کیفری ژیوار کمک بگیرید. گروه تخصصی و حرفه ای وکلای ژیوار دارای سابقه و تجربه کافی در حل مشکلات حقوقی مربوط به پرونده های سرقت و دزدی می باشد. شما می توانید از طریق گروه وکلای کیفری ژیوار با بهترین وکیل سرقت آشنا شده و سپس پرونده خود را به وی بسپارید. این وکیل متخصص و متعهد می تواند بهتر از هرکس دیگری به شما کمک کند تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را از دادرسی بگیرید.

کجا می توانیم یک وکیل متخصص سرقت پیدا کنیم؟

انواع سرقت چیست؟

سرقت و انواع آن در قانون مجازات اسلامی دارای دو نوع است:

وکیل سرقت در سرقت تعزیری

وکیل سرقت مقرون به آزار

در قسمت قبل گفته شد که استفاده از وکیل سرقت مقرون به آزار که بتواند با استناد به مدارک و ادله موجود تحقق شرایط این جرم را اثبات کند اهمیت بسیار زیادی دارد.

شرایط و مجازات سرقت مقرون به آزار در ماده 651 قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) به این صورت آورده شده است:

هر گاه سرقت جامع شرایط حد نباشد ولی مقرون به تمام پنج شرط ذیل باشد مرتکب از 5 تا 20 سال حبس و تا 74 ضربه شلاق‌ محکوم می‌ گردد:

  1. سرقت در شب واقع شده باشد.
  2. سارقین دو نفر یا بیشتر باشند.
  3. یک یا چند نفر از آنها حامل سلاح ظاهر یا مخفی بوده باشند.
  4. از دیوار بالا رفته یا حرز را شکسته یا کلید ساختگی به کار برده یا اینکه عنوان یا لباس مستخدم دولت را اختیار کرده یا بر خلاف حقیقت خود ‌را مامور دولتی قلمداد کرده یا در جایی که محل سکنی یا مهیا برای سکنی یا توابع آن است سرقت کرده باشند.
  5. در ضمن سرقت کسی را آزار یا تهدید کرده باشند.

وکیل سرقت مقرون به آزار باید بتواند با تسلط به قواعد حقوق کیفری و ادله اثبات، تحقق تمامی این شرایط را در محضر دادگاه ثابت کند. در این بخش در باب وکیل سرقت و ماده 651 قانون مجازات اسلامی صحبت شده است.

وکیل سرقت متخصص تهران

وکیل سرقت از منزل

یکی از رایج ترین موارد ارتکاب سرقت که می تواند خسارت های مالی بسیاری برای بزهدیده ایجاد کند، سرقت از منزل است. سرقت از منزل می تواند تحت عنوان هر یک از انواع سرقت یعنی سرقت حدی و سرقت تعزیری و هر یک از انواع سرقت تعزیری انجام شود. در صورتی که سرقت از منزل دارای تمامی شرایط سرقت حدی باشد، یعنی مال از حرز خارج شده باشد و از لحاظ ارزش مالی دارای حد نصاب مقرر در قانون باشد و همچنین شرایط دیگری که در قانون ذکر شده است، سرقت حدی رخ داده و باید بر این اساس با کمک وکیل سرقت از منزل اقدام به تنظیم و ارسال شکواییه نامه سرقت نمود.

نمونه شکایت نامه (شکواییه) سرقت از منزل:

نمونه شکایت نامه سرقت از منزل

وکیل سرقت خودرو

وکیل پرونده سرقت خودرو به وکیلی گفته می شود که تمرکز لازم را در باب پیگیری پرونده های کیفری سرقت خوردو دارد. وکیل پرونده سرقت خودرو با اشراف کامل بر قوانین و پیگیری سرقت خودرو در مراجع قضائی یا راهنمایی و رانندگی که زیر مجموعه وزارت کشور است می تواند به سرعت فرد خواهان را از سرنوشت ماشین مسروقه آگاه نماید. این وکیل ترفندهای مختلفی را در پیگیری مال مسروقی انجام می دهد که به روال پرونده کمک شایانی خواهد کرد.

وکیل سرقت برای خودرو

اثبات بی گناهی در سرقت توسط وکیل سرقت

در ابتدا به اثبات بی گناهی توسط وکیل سرقت می پردازیم. جرم سرقت به طور کلی دارای چند ویژگی اصلی است که در ادامه آن را خواهیم گفت:

  • در جرم سرقت عنصر مادی به شکل ربودن به معنای برداشتن و جا به جایی مال و همچنین پنهانی بودن عمل جرم می باشد، بنابراین لازمه جرم سرقت این است که سارق بدون رضایت مالک یا به صورت علنی و یا مخفیانه مبادرت به بردن مال کند.
  • در صورت ارتکاب جرم علاوه بر سوء نیت عام، قصد تملک به عنوان سوء نیت خاص لازم و ضروری است.
  • برای تحقق جرم سرقت وجود قصد مجرمانه و علم سارق بر مال غیر بودن مال مسروقه حائز اهمیت است.
  • در خصوص جرم سرقت اصل قانونی بودن جرم و مجازات ها مطرح می باشد، از این رو قانون گذار موضوعی را جرم می داند که بتوان مرتکب را مجازات کرد و با نبودن عنصر قانونی نمی توان مرتکب فعل را مجازات نمود.
  • کلمه سرقت عبارت است از ربودن مال دیگری به طور پنهانی که در این تعریف 4 کلمه ربودن، مال دیگری و به طور پنهانی آمده است که وجود آنها در جرم صورت گرفته، تعریف سرقت را شکل می دهد.
  • سرقتی که با علم و اطلاع صاحب مال صورت گیرد شامل مجازات حد نخواهد بود.
قانون مربوط بتشديد مجازات سرقت مسلحانه

اما اگر سرقت انجام شده دارای شرایط سرقت حدی نباشد، سرقت تعزیری رخ داده است که وکیل سرقت از منزل با توجه به ادله و مدارک موجود می تواند آن را با هر یک از عناوین مجرمانه سرقت تعزیری در قانون تطبیق دهد و بر اساس آن اقدام به طرح دعوا کند.

پیشگیری از سرقت منزل آموزش توصیه پلیس نیروی انتظامی ناجا تهران بزرگ

قانون مربوط بتشديد مجازات سرقت مسلحانه

در سایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران هرگاه دو يا چند نفر با اجتماع و مواضعه قبلي ببانک ها يا صرافي ها يا جواهرفروشي ها و بطور كلي بهر محلي كه در آن وجوه نقد يا ‌اوراق بهادار يا ساير اشياء قيمتي معمولا وجود دارد به قصد سرقت و ربودن اموال مسلحانه حمله ببرند (‌هر چند يک نفر از آنها مسلح باشد) هر يک از‌ مرتكبين در صورت وقوع سرقت يا ربودن مال به حبس ابد با اعمال شاقه و در صورت وقوع قتل باعدام محكوم خواهد شد و در صورتي كه سرقت يا ‌ربودن مال يا قتل واقع نشده باشد هرگاه اراده مرتكبين در آن تأثير نداشته مجازات هر يک از مرتكبين حبس موقت با اعمال شاقه از 10 تا 15 سال و‌ اگر اراده مرتكبين در آن تأثير داشته مجازات آنان حبس مجرد از دو تا پنج سال خواهد بود و در صورت اجراء ماده 44 قانون كيفر عمومي بيش از يک درجه تخفيف جايز نيست.

مزیت اعزام وکیل متخصص سرقت به سراسر ایران و جهان در گروه وکلای کیفری ژیوار:

طرق اثبات سرقت در دادگاه توسط وکیل متخصص سرقت

طرق اثبات سرقت در دادگاه باید از شرایط خاصی برخودار باشد که در این بخش از محتوا بررسی خواهد شد:

  1. شهادت دو مرد عادل
  2. ارائه فیلم یا صدای ضبط شده یا پرونده کیفری 
  3. در خصوص اثبات سرقت نمی توان از سوگند استفاده کرد.
طرق اثبات سرقت در دادگاه

سامانه مربوط به اموال به سرقت رفته کدام است؟

سامانه nama.police.ir برای مال باختگان جرم سرقت است. مال باختگان می توانند با ورود در این سامانه برای اموال مسروقی اقدام کنند. شایان ذکر است که جستجو از طریق تشکیل پرونده امکان پذیر است. 

سامانه اموال مکشوفه

جرم تخریب توسط شخص سرقت کننده

در صورتی که سرقتی از صاحب مالی که از اموال و دارایی خود در مکان مناسب با امکانات امنیتی نگهداری می کند، انجام شود و تخریبی در این میان نظیر شکستن قفل، تخریب دیوار و یا امثالهم صورت گیرد ساحب مال می تواند از سارق شکایت کند. در صورتی که صاحب اموال سارق را نبخشد قوانینی در این خصوص مندرج شده است که در ماده 268 قانون مجازات اسلامی همراه با اصل قانون ذکر شده است.

ماده 268 قانون مجازات اسلامی نقل شده د سایت ویکی حقوق: سرقت در صورتی که دارای تمام شرایط زیر باشد موجب حد است: الف ـ شیء مسروق شرعاً مالیت داشته باشد. ب ـ مال مسروق در حرز باشد. پ ـ سارق هتک حرز کند. ت ـ سارق مال را از حرز خارج کند. ث ـ هتک حرز و سرقت مخفیانه باشد. ج ـ سارق پدر یا جد پدری صاحب مال نباشد. چ ـ ارزش مال مسروق در زمان اخراج از حرز، معادل چهار و نیم نخود طلای مسکوک باشد. ح ـ مال مسروق از اموال دولتی یا عمومی، وقف عام یا وقف بر جهات عامه نباشد. خ ـ سرقت در زمان قحطی صورت نگیرد. د ـ صاحب مال از سارق نزد مرجع قضایی شکایت کند. ذ ـ صاحب مال قبل از اثبات سرقت سارق را نبخشد. ر ـ مال مسروق قبل از اثبات سرقت تحت ید مالک قرار نگیرد. ز ـ مال مسروق قبل از اثبات جرم به ملکیت سارق در نیاید. ژـ مال مسروق از اموال سرقت شده یا مغصوب نباشد.

جرم تخریب توسط شخص سرقت کننده

مجازات کیف زنی در قانون جدید چقدر است؟ وکیل سرقت در تهران چگونه به شما کمک می کند؟

کیف زنی یا جیب بری می توان گفت رایج ترین شکل سرقت در جامعه است که گریبان بسیاری از افراد را به عنوان بزهدیده جرم می گیرد و خسارات مالی زیادی به آن ها وارد می کند. این نوع از سرقت در بسیاری از اماکن عمومی مانند اتوبوس، مترو و خیابان انجام می شود و پرونده های بسیاری را در دادسرا و دادگاه های کیفری مطرح می کند که برای طرح آن ها نیازمند وکیل سرقت خواهید بود.

در قانون مجازات اسلامی یک ماده ویژه به این نوع از سرقت اختصاص پیدا کرده و برای آن مجازات معینی عنوان نموده است. در ماده 657 این قانون، مجازات کیف زنی و جیب بری حبس از یک تا 5 سال و تا (74) ضربه شلاق تعیین شده است. اما بر اساس قانون کاهش مجازات حبس تعزیری مصوب سال 1399، جرم کیف زنی و جیب بری اگر مال موضوع جرم تا 20 میلیون تومان باشد، جرم قابل گذشت در نظر گرفته شده و حداقل و حداکثر مجازات آن به نصف کاهش پیدا می کند.

ماده 657 قانون مجازات اسلامی (تعزیرات) نقل شده در سایت ویکی حقوق: هر کس مرتکب ربودن مال دیگری از طریق کیف‌ زنی – جیب‌ بری و امثال آن شود به حبس از شش ماه تا دو سال و شش ماه و تا (74) ضربه شلاق ‌محکوم خواهد شد.

منظور از قابل گذشت بودن جرم این است که تعقیب آن جرم بدون شکایت شاکی خصوصی انجام نمی شود و در صورت گذشت شاکی خصوصی در روند دادرسی هم دادرسی متوقف خواهد شد. بنابراین مجازات کیف زنی یا جیب بری اگر مبلغ جرم تا 20 میلیون تومان باشد 6 ماه تا 2 سال و نیم حبس و تا 74 ضربه شلاق است و اگر مبلغ جرم بیش از 20 میلیون تومان باشد علاوه بر این که جرم غیر قابل گذشت است و بدون شکایت شاکی هم تعقیب می شود، مجازات آن از یک تا 5 سال حبس و تا 74 ضربه شلاق تعزیری است.

حق الوکاله وکیل سرقت

حق الوکاله وکیل سرقت

حق الوکاله وکیل سرقت ارتباط مستقیمی با سختی پرونده ، مهارت وکیل و تجربه وکیل سرقت دارد. در مجموع می توان گفت که هزینه وکیل برای سرقت با توجه به نوع پرونده و شرایط آن در دادگاه بررسی می شود. در گروه وکلای کیفری ژیوار این امکان وجود دارد که قبل از هر اقدامی در خصوص استخدام وکیل سرقت در ابتدا مشاوره با وکیل داشته باشید و سپس برای هر گونه تصمیمی در باب استخدام و میزان حق الوکاله وکیل سرقت تصمیم گیری کنید.

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار عبارتست از:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار

ما در گروه وکلای کیفری ژیوار بهترین وکلای کیفری از جمله بهترین وکیل سرقت، وکیل تسخیری سرقت را با معقول ترین و مناسب ترین هزینه در اختیار شما قرار می دهیم. علاوه بر این، شما می توانید برای استفاده از انواع مشاوره با وکلا در ارتباط باشید:

و وکیل دادگاه ویژه سرقت از جمله مشاوره حضوری، تلفنی یا آنلاین با متخصصان ما تماس بگیرید و در اسرع وقت از این خدمات بهره مند شوید.

5/5 - (8 امتیاز)

29 دیدگاه ها

  • در صورت کیف قاپی تو مترو اگر دوربین ها عکسی یا فیلمی از دزد داشته باشند می شه توسط وکیل سرقت پیگیری کرد؟

    • سرقت اینترنتی، نوعی سرقت است که از طریق اینترنت انجام می‌شود. در این نوع سرقت، سارق از طریق استفاده از فناوری‌های رایانه‌ای، به اطلاعات یا دارایی‌های فرد دیگری دسترسی پیدا می‌کند و آنها را به سرقت می‌برد.
      سرقت اینترنتی می‌تواند به اشکال مختلفی انجام شود، از جمله:
      – فیشینگ: در این روش، سارق از طریق ارسال ایمیل یا پیامک جعلی، اطلاعات شخصی مانند نام کاربری، رمز عبور، یا شماره کارت اعتباری قربانی را به دست می‌آورد.
      – هک کردن: در این روش، سارق با استفاده از دانش خود در زمینه امنیت رایانه، به سیستم کامپیوتری یا شبکه قربانی نفوذ می‌کند و به اطلاعات یا دارایی‌های آن دسترسی پیدا می‌کند و حتما یک وکیل سرقت در مشهد در بحث در خصوص سرقت اینترنتی به این مورد اشاره خواهد کرد.
      – بدافزار: در این روش، سارق از طریق ارسال بدافزار به قربانی، به سیستم کامپیوتری یا شبکه او نفوذ می‌کند و به اطلاعات یا دارایی‌های آن دسترسی پیدا می‌کند.
      – جعل هویت: در این روش، سارق با استفاده از هویت قربانی، اقدام به خرید کالا یا خدمات یا برداشت پول از حساب بانکی او می‌کند.
      سرقت اینترنتی می‌تواند خسارات مالی و روانی زیادی به قربانیان وارد کند.

    • یک وکیل متخصص سرقت خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:
      تجربه و دانش کافی در زمینه دعاوی کیفری
      یک وکیل سرقت خوب باید تجربه و دانش کافی در زمینه دعاوی کیفری داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل از حقوق موکل خود دفاع کند. این تجربه و دانش می‌تواند از طریق تحصیلات حقوقی، کارآموزی در دادسرا و دادگاه، و تجربه در پرونده‌های مختلف کیفری کسب شود.
      تخصص در زمینه سرقت
      علاوه بر تجربه و دانش کلی در زمینه دعاوی کیفری، یک وکیل سرقت خوب از جمله یک وکیل سرقت در مشهد باید در زمینه سرقت نیز تخصص داشته باشد. این تخصص می‌تواند از طریق مطالعه قوانین و مقررات مربوط به سرقت، شرکت در دوره‌های آموزشی، و تجربه در پرونده‌های سرقت کسب شود.
      مهارت‌ های ارتباطی و مذاکره قوی
      یک وکیل سرقت خوب باید مهارت‌های ارتباطی و مذاکره قوی داشته باشد تا بتواند به طور موثر با موکل، مقامات قضایی، و طرف مقابل ارتباط برقرار کند. این مهارت‌ها می‌تواند به وکیل کمک کند تا پرونده را به بهترین شکل ممکن پیش ببرد.
      تعهد و مسئولیت‌پذیری
      یک وکیل سرقت خوب باید تعهد و مسئولیت‌پذیری بالایی داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل ممکن از حقوق موکل خود دفاع کند. این تعهد و مسئولیت‌پذیری می‌تواند به وکیل کمک کند تا پرونده را با دقت و جدیت پیگیری کند.
      علاوه بر ویژگی‌های ذکر شده، یک وکیل سرقت خوب باید دارای ویژگی‌های زیر نیز باشد:
      – صداقت و امانت‌داری
      – توانایی حل و فصل اختلافات
      – آگاهی از جدیدترین قوانین و مقررات
      در خصوص مشاوره با شماره 09101923725 تماس بگیرید.

    • – نصب دوربین مداربسته
      – استفاده از قفل‌های ایمن
      – عدم نگهداری اموال با ارزش در معرض دید عموم
      – آموزش افراد به شیوه‌های پیشگیری از سرقت

    • وکیل سرقت، وکیلی است که در زمینه دعاوی کیفری، به‌ویژه پرونده‌های مرتبط با جرم سرقت، تخصص دارد. این وکیل می‌تواند از ابتدا تا انتها در امور مرتبط با پرونده‌های جرم سرقت شما را راهنمایی و نمایندگی کند. هر دو طرف در دعوای کیفری، یعنی شاکی و متهم، می‌توانند از خدمات یک وکیل متخصص در این زمینه بهره‌برداری کنند.

      سرقت، در لغت به معنای ربودن و گرفتن مال دیگری است. در اصطلاح حقوقی، سرقت عبارت است از ربودن مال متعلق به غیر، به طور پنهانی یا به عنف یا با تهدید و با علم به تعلق مال به غیر.
      اگر از یک وکیل سرقت در مشهد هم سوال بپرسید یقینا به شما خواهد گفت که عنصر مادی سرقت عبارت است از ربودن مال متعلق به غیر. ربودن به معنای تصرف غیرقانونی مال است که بدون رضایت مالک یا متصرف قانونی آن صورت می‌گیرد.
      عنصر معنوی سرقت عبارت است از سوءنیت عام و خاص. سوءنیت عام، قصد ارتکاب عمل مادی سرقت است و سوءنیت خاص، قصد تصرف مال غیر است.
      سرقت در قانون مجازات اسلامی ایران به دو نوع حدی و تعزیری تقسیم می‌شود. سرقت حدی، سرقتی است که شرایطی خاص دارد و مجازات آن در شرع تعیین شده است. سرقت تعزیری، سرقتی است که شرایط سرقت حدی را ندارد و مجازات آن در قانون مجازات اسلامی تعیین شده است.
      مجازات سرقت حدی، قطع دست سارق است. البته در برخی موارد، مجازات سرقت حدی، دیه است.
      مجازات سرقت تعزیری، بسته به نوع سرقت، متفاوت است. برخی از انواع سرقت تعزیری عبارتند از:
      – سرقت مقرون به آزار
      – سرقت مسلحانه
      – سرقت در شب
      – سرقت وسایل و تاسیسات عمومی
      – سرقت از محل سکونت
      – سرقت از محل کار
      در خصوص مشاوره با شماره 09101923725 تماس بگیرید.

    • هزینه با توجه به هر پرونده و نوع سرقتی که ارتکاب پیدا کرده متفاوت است. علاوه بر این، میزان تجربه و تخصص وکیل کیفری که به عنوان وکیل سرقت به او مراجعه می شود هم عامل بسیار مهمی در تعیین هزینه وکیل سرقت است.

  • سلام خونه من مورد سرقت قرار گرفته به پسر همسایه که تمام تایم شبانه روز در کوچه و پشت بام پرسه میزند مشکوک هستم و او را به آگاهی معرفی کردم به عنوان مظنون به سرقت اگر اعتراف نکرد و قاضی او را آزاد گذاشت تو میتواند در مورد من اعاده حیثیت و یا هر حالت دیگر از من شکایت کند؟ لطفا راهنمایی کنید

    • با سلام صرف سو ظن به مفهوم افترا نیست اگر چنانچه جنابعالی وی را بدون هیچ دلیل و مدرکی دزد خطاب کرده باشید و نتوانید اثبات کنید ایشان میتوانند جهت اعاده حیثیت از شما به جرم افترا شکایت کرده ولی صرف معرفی از جانب شما به اداره آگاهی وبازجویی شدن از سو آگاهی هیج حقی برای تعقیب کیفری بر علیه شما از جانب وی به وجود نمی آید.

  • چطوری می تونم یک وکیل برای سرقت در تهران که تجربه خوبی داره پیدا کنم؟ من در سال 99 از خونم طلا دزدیند و تا به الان نتونسم کاری کنم الان وکیل برای سرقت از خونه می تونه روال پرونده رو به جریان بندازه

    • با سلام بدون مطالعه پرونده نمی توان نظر دقیق در این خصوص داد، توصیه می شود به صورت حضوری به گروه وکلای کیفری ژیوار مراجعه کنید برای اخذ مشاوره تخصصی و صحبت با وکیل در این زمینه راهنمایی شوید.

  • برادرم با من با دو نفر در یک رستوران شریک هستند، به تازگی مشخص شده شرکای ما که حساب‌های رستوران به نامشان هست، دزدی و فاکتور سازی و غیره انجام دادن، چه باید کنیم؟

    • شما می بایست شکایت کیفری خیانت در امانت علیه افراد مورد نظر مطرح کنید. با توجه به اینکه دعوای مورد نظر بسیار تخصصی و حساس می باشد، توصیه می کنیم از وکیل با تجربه در این زمینه استفاده نمایید. برای مشاوره با وکیل متخصص خیانت در امانت با ما تماس بگیرید.

  • سلام ماشین من رو چند وقت پیش دزدیدن و بعد از دو هفته نیروی انظامی پیداش کرد میدونم کار کی بوده بازم میتونم ازش شکایت کنم؟

    • با سلام . بله با در دست داشتن مدارکی دال بر این ادعا که سارق چه شخصی بوده است میتوانید شکایت را مطرح نمایید. با شماره ۰۹۱۰۱۹۲۳۷۲۵ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.