وکیل سید حسن ذوقی

سید حسن ذوقی

⚖ وکیل دادگستری

⚖ عضو مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه

⚖ با 20 سال سابقه وکالت و مشاوره حقوقی

⚖ متخصص در دعاوی کیفری

شماره تماس وکیل شرب خمر: 09101923725

02122927763

آدرس وکیل شرب خمر: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بعد از خیابان نساء، پلاک 52، ساختمان بانک تجارت، طبقه سوم، واحد 3

کیفیت خدمات تضمینی

امتیاز 4.9 بر اساس دیدگاه مشتریان

بررسی مدارک قبل از قبول وکالت

وکیل شرب خمر

وکیل شرب خمر، پیگیری مراحل و کمک به پرونده های شرب خمر توسط وکیل دادگستری در گروه وکلای کیفری ژیوار صورت می گیرد. بر اساس قانون مجازات اسلامی فردی که مشروبات الکلی مصرف کند و با مصرف شرب خمر یا مشروبات الکلی اختیار عقلی خود را از دست بدهد به مجازات محکوم می شود. و پس از اقرار مصرف کننده به نوشیدن مشروبات الکلی، حد مجازات شرب خمر برای مصرف کننده اجرا می شود. در این زمان است که متهم به مصرف شرب خمر در تهران می تواند با مراجعه به وکیل شرب خمر در خصوص نحوه دفاع از اتهام انتسابی شرب خمر در برابر این مجازات راهنمایی های لازم را دریافت کند.

شرب خمر یا شراب خواری، یکی از جرایم کیفری است که در قانون مجازات اسلامی برای آن مجازات در نظر گرفته شده است. وکیل شرب خمر به وکیلی گفته می شود از متهم به شرب خمر دفاع می کند تا بتواند او را تبرئه نماید. وکالت در پرونده های شرب خمر از توسط وکلای متخصص و خبره کیفری در گروه وکلای ژیوار به دلیل تجربه و سابقه درخشان در طرح انواع دعاوی کیفری و دفاع در این دعاوی در نهایت دقت و موفقیت انجام می شود.

فایل صوتی: آنچه باید درباب استخدام یک وکیل مشروبات الکلی خوب بدانید

 

در این مقاله نکاتی درباره تعریف و مجازات شرب خمر یا شراب خواری و همچنین وظایف و ویژگی های یک وکیل شرب خمر متخصص به شما ارائه می شود.

اینفوگرافیک خدمات تخصصی وکیل شرب خمر متخصص

در این بخش در باب شرب خمر مطالعه فرمودید. مزیت تنظیم لایحه و شکوائیه در گروه وکلای کیفری ژیوار توسط وکیل شرب خمر برای پرونده های مشروبات الکلی:

مصرف الکل در ایران

بعد از انقلاب اسلامی ایران، تولید و مصرف نوشیدنی‌ های الکلی غیرقانونی و جزو اقلام قاچاق اعلام شد. مطابق مواد 702 قانون مجازات اسلامی و ماده 703 قانون مجازات اسلامی، تولید و فروش مسکرات و مشروبات الکلی برای تمامی آحاد جامعه اعم از مسلمان یا اقلیت‌ های مذهبی ممنوع و غیرقانونی اعلام شد.

نمونه شکایت نامه (شکواییه) در خصوص استعمال و فروش مشروبات الکلی:

نمونه شکایت نامه در خصوص استعمال و فروش مشروبات الکلی

وکیل شرب خمر در تهران

وکیل شرب خمر تهران می تواند به شهروندان تهرانی در خصوص جرم شراب خواری در تهران به شما کمک کند. وکیل شراب خواری تهران آشنا با قوانین و مسلط به مراجع قضائی در استان تهران می تواند به شما در همین باب کمک کند. سکونت وکیل شرب خمر در تهران  و سهولت در رفت و آمد از دیگر مزایا می باشد. ما در گروه وکلای کیفری ژیوار مفتخر می باشیم که شما را با بهترین وکیل شرب خمر در تهران معرفی کنیم.

  • شماره بهترین وکیل شرب خمر تهران: 09101923725
  • آدرس بهترین دفتر وکالت در تهران: خیابان شریعتی، خیابان طفر، بعد از خیابان نساء، پلاک 52، واحد 3
وکیل شرب خمر در تهران

در خصوص مشاوره حقوقی شرب خمر می توانید با گروه وکلای کیفری ژیوار در ارتباط باشید.

برای انتخاب بهترین وکیل شرب خمر در ایران، باید به چند نکته توجه کنید. این نکات عبارتند از:

  • سابقه کار و تجربه وکیل در زمینه پرونده های شرب خمر
  • میزان تخصص و دانش وکیل در زمینه قوانین و مقررات مربوط به شرب خمر
  • میزان رضایت و اعتماد موکلان قبلی وکیل از کار و رفتار او
  • میزان هزینه وکالت و روش پرداخت آن
  • میزان ارتباط و هماهنگی وکیل با موکل در طول پرونده

برای یافتن بهترین وکیل شرب خمر در ایران، می­ توانید از راه­ های مختلفی استفاده کنید. برخی از این راه ­ها عبارتند از:

  • جستجو در اینترنت و مشاهده سایت­ها، بلاگ­ ها، کانال­ ها و صفحات اجتماعی وکلای شرب خمر
  • مشاوره با دوستان، آشنایان، همکاران یا سایر افرادی که تجربه داشته ­اند یا وکیل شرب خمر می­ شناسند.
  • مراجعه به کانون وکلای دادگستری و درخواست لیست وکلای شرب خمر
  • استفاده از سامانه های آنلاین و الکترونیکی برای رزرو و مشاوره با وکیل شرب خمر

رفع اتهام شرب خمر

یکی از مسائلی که در ارتباط با جرم شرب خمر مطرح می شود این است که متهم به این جرم چگونه می تواند در برابر اتهام به شرب خمر از خودش دفاع کند؟ برای رفعه اتهام شرب خمر احتیاج به یک وکیل شرب خمر خواهید داشت که با شرایط اثبات جرایم حدی از جمله شرب خمر آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند با زیر سوال بردن تحقق این جرم شما را به عنوان متهم به شرب خمر از ارتکاب این جرم تبرئه کند. شرب خمر می تواند با اقرار خود متهم، شهادت شهود و یا علم قاضی به ارتکاب جرم از طریق قرائن و امارات اثبات شود. برای اثبات جرم شرب خمر به وسیله اقرار یا شهادت باید اقرار و شهادت به تعداد یا حد نصاب مقرر در قانون انجام شود. اقرار متهم به انجام جرم باید دو بار و هر دو بار یا شرایط مقرر در قانون برای اقرار درست انجام شود تا بتواند ارتکاب جرم را ثابت کند. برای شهادت نیز شهادت دو مرد عاقل، بالغ و عادل که دارای سایر شرایط قانونی برای شاهد باشند ضروری است.

برای رفع اتهام شرب خمر، وکیل شرب خمر می تواند به عدم وجود یکی از شرایط قانونی تحقق جرم شرب خمر استناد کند. برای مثال عدم علم متهم به حرام بودن شراب خواری یا عدم علم او به مسکر بودن آنچه خورده است می تواند به صرف ادعا موجب رفع اتهام شرب خمر شود. این یکی از ویژگی های اثبات حدود شرعی است که با الهام از شرع به نفع متهم مقرر شده است. در ماده 217 قانون مجازات این مساله بیان شده است که: در جرائم موجب حد، مرتکب در صورتی مسوول است که علاوه بر داشتن علم، قصد و شرایط مسوولیت کیفری به حرمت شرعی رفتار ارتکابی نیز آگاه باشد.در ماده 218 نیز صرف ادعای مرتکب به عدم علم یا قصد ارتکاب جرم پذیرفته می شود: در جرائم موجب حد هرگاه متهم ادعای فقدان علم یا قصد یا وجود یکی از موانع مسوولیت کیفری را در زمان ارتکاب جرم نماید در صورتی که احتمال صدق گفتار وی داده شود و اگر ادعاء کند که اقرار او با تهدید و ارعاب یا شکنجه گرفته شده است ادعای مذکور بدون نیاز به بینه و سوگند پذیرفته می‌شود.

وکیل شرب خمر و نکات شرب خمر

نوع و میزان مجازات شرب خمر در اسلام روشن و صریح است. هنگام شلاق زدن محکوم به شرب خمر، شلاق به سر و صورت زده نمی شود. شراب و خمر و مشروب مست کننده همگی یک معنی دارند و هر سه خاصیت مست کننده دارند و ترکیب آنها با داروهای گیاهی یا شیمیایی مانع از شناخته شدن آنها نمی شود. شرب خمر اعم از اینکه کم باشد یا زیاد، یا مست کند یا نه، خالص باشد یا مختلط، مجازات دارد. نوشیدن آب جو نیز حکم شرب خمر دارد، اگر چه مست نباشد، به هر حال نوشیدن آن موجب مجازات می شود.

وکیل شرب خمر و اثبات شرب خمر

برای اثبات اینکه یک فرد مشروب نوشیده است، می توان از روش های زیر استفاده کرد:

  • گزارش مصرف الکل از طریق ضابطین
  • انجام تست تعادل و حرکت برای یک فرد محکوم به نوشیدن الکل
  • استفاده از دستگاه هایی که برای آزمایش الکل و نوشیدنی های مست کننده وجود دارد.
  • گزارش ارائه شده توسط پزشکی قانونی
وکیل شرب خمر در تهران و مجازات شرب خمر

وکیل شرب خمر و مجازات شرب خمر

طبق ماده 265 قانون مجازات اسلامی مجازات شرب خمر حد مصرف مسکر 80 ضربه شلاق است و این مجازات برای غیرمسلمانان به گونه ای است که اگر شخصی تظاهر به مصرف مسکر کند به حداکثر مجازات محکوم می شود. یعنی اگر کافر آشکارا شراب بنوشد به مجازات حدی محکوم و اگر مخفیانه بنوشد حدی ندارد.

ماده 265 قانون آیین دادرسی کیفری نقل شده در سایت ویکی حقوق: بازپرس در صورت جرم بودن عمل ارتکابی و وجود ادله کافی برای انتساب جرم به متهم، قرار جلب به دادرسی و در صورت جرم نبودن عمل ارتکابی یا فقدان ادله کافی برای انتساب جرم به متهم، قرار منع تعقیب صادر و پرونده را فوری نزد دادستان ارسال می‌ کند. دادستان باید ظرف سه روز از تاریخ وصول، پرونده تحقیقات را ملاحظه و نظر خود را به‌طور کتبی اعلام کند و پرونده را نزد بازپرس برگرداند. چنانچه مورد از موارد موقوفی تعقیب باشد، قرار موقوفی تعقیب صادر و وفق مقررات فوق اقدام می‌ شود.

وکیل شرب خمر و اجرای حکم

طبق قانون مجازات اسلامی، مجازات شرب خمر باید زمانی اجرا شود که فرد مستی نداشته باشد و اگر شخصی چندین بار مشروبات الکلی مصرف کرده باشد مجازات او فقط یک بار اجرا می شود. در صورتی که پس از چند بار اجرای مجازات، در صورت اقدام مجدد به نوشیدن مشروبات الکلی، برای بار سوم، این مجازات به اعدام تبدیل می شود.

نمونه رای شرب خمر

اکنون نمونه رای شرب خمر که در خصوص شخصی صادر شده است که مورد اتهام مصرف مشروبات الکلی قرار گرفته است تقدیم گردد. شایان ذکر است، رای شرب خمر ذیل الذکر توسط احدی از وکلای همکار گروه وکلای کیفری ژیوار أخذ شده است.

نمونه رای شرب خمر را بررسی نمایید تا به دلایل تبرئه موکل پی ببرید. یک بار راههایی که م بتوان به دلایل محکمه پسند پی برد مشاهده و تجربه و تحلیل رای دادگاه می باشد و در این خصوص رای شرب خمر.

بسمه تعالی

ریاست محترم شعبه 1089 دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی 

با سلام

احتراماً اینجانب خانم/ آقا …….. به وکالت از خانم/ آقا …….. در پرونده کلاسه …….. مطروحه در آن شعبه که وقت رسیدگی آن برای روز …….. مورخ …….. ساعت …….. تعیین گردیده بود و بدلیل عدم حضور شخص موکل بعلت …….. (علیرغم حضوروکیل) به تعویق افتاده و به امروز موکول شده، ضمن حضورشخص موکل درمعیت اینجانب، مطالب ذیل را جهت دفاع از موکل به محضر شریف آن مقام محترم اعلام می دارم:

همانطورکه درمحتویات پرونده وملاحظه اظهارات موکل مضبوط است موکل بدلیل وقوع حادثه ی خسارتی در روز حادثه هنگامی که از پارکینگ منزل خویش خارج میشده واتومبیل وی به درب پارکینگ برخورد نموده، جهت تنظیم گزارش برای اخذ خسارت ازبیمه بدنه، با پلیس 110 تماس می گیرد دوستان انتظامی پس ازحضوربجای کمک به نامبرده، درصدد گزارشی برآمدند که مثلاً چون دهان موکل، بوی الکل می دهد پس شرب خمر نموده ……..، در حالیکه چنین برداشت و استدلالی بدلایلی که در ذیل مذکور گردیده هرگزدرست نبوده و مطابق موازین شرعی و قانونی نیست!!!

اولاً مبنای تشکیل پرونده مستند قطعی و یقینی نبوده بلکه ظنی و بلکه صرفاً قرینه دوری بوده که مامورمدعو، بواسطه احساس بوی نامطبوع دهان موکل مبادرت به تنظیم گزارش نموده بعبارت دیگرازموکل یا درماشینش ماده ی مسکری کشف نگردیده ازسوی دیگرهرچه موکل موضوع مورد ادعا را منکرشده و طلب استمداد نموده، متاسفانه بجای کمک به نامبرده علیه ایشان به هر دلیلی پرونده سازی نموده اند!

ثانیاً موکل همانروز یا روز قبل به دندانپزشکی مراجعه داشته و بدلیل انجام عملیات دندانپزشکی و استفاده از داروی لیدوکائین وبی حس کننده، تحت نظردندانپزشک بوده است وصِرف اینکه بوی دهان موکل غیرمتعارف بوده یا نتیجه آزمایش مثلاً مثبت بوده دلیل بر احراز شرب خمر نداشته و ندارد.( ضمناً و درصورت لزوم در این خصوص گواهی دندانپزشک نیز ارایه میگردد لکن بدلیل ……..، فرصت و امکان ارایه آن مقدور نگشته در صورت لزوم فرصت و مهلتی اعطا تا آنرا نیز ارایه نماید.).

ثالثاً در قرار جلب به دادرسی صادره از سوی بازپرس هم مشخص است که بازپرس محترم نیزنسبت به موضوع یقین حاصل نکرده و با شبهه و تردید پرونده را به دادگاه ارسال داشته و این مفهوم را میتوان ازعین عبارت مذکوردرقرارصادره که بیان داشته ” نتیجه تست الکل قرینه ای بر مصرف الکل است” به خوبی استنباط کرد.

رابعاً استحضار دارید که موضوع مورد ادعا، از جمله موارد حدّی محسوب می گردد و درامور حدی، قاعده ی ” تُدرء الحُدود بِالشّبهات “ جاری است. علیهذا و بنا به مراتب مذکور، و نیز انکارمکرّر در مکرّر موکل از بدو گزارش مرجع انتظامی تاکنون، صدور حکم به برائت ایشان مورد استدعاست.   

روند رسیدگی به پرونده های شرب خمر یا مشروبات الکلی

وقتی ماموران پلیس متوجه می شوند که فردی مست است. فرد متهم به مصرف مشروبات الکلی دستگیر و به کلانتری منتقل می شود و پس از تشکیل پرونده در کلانتری، پرونده شرب خمر به همراه متهم به دادسرا ارسال می شود. پس از انجام همه این اتفاقات، مدعی العموم برای آزادی متهم قرار وثیقه شرب خمر صادر می کند تا متهم به طور موقت آزاد شود. با اعترافات متهم در دادگاه و همچنین گزارش مقام انتظامی، دادیار دادستان کیفرخواست را صادر و به مجتمع قضایی کیفری ارسال می شود.

متهم در روز جلسه با حضور در دادگاه با اعتراف و اظهار پشیمانی از مصرف شراب و مشروبات الکلی در حضور دادستان از دادگاه تقاضای عفو می کند. و رای دادگاه با توجه به تحقیقات دادسرا شرب خمر و اظهارات محکوم علیه صادر خواهد شد. که این تصمیم می تواند عفو مجازات مجرم یا اجرای مجازات باشد. در این بخش در باب روند رسیدگی به پرونده های شرب خمر صحبت شد.

مجازات شراب خواری یا شرب خمر چیست؟

دفاع از پرونده های مشروبات الکلی

جهت دفاع از پرونده های مشروبات الکلی علاوه بر قانون جزا، توجه به آرای وحدت رویه و نظریات مشورتی و رویه قضایی نیز از اهمیت برخوردار است. وکیل مشروبات الکلی باید از چشم پوشی شارع مقدس نسبت به بعضی از جرایم مثل مشروبات الکلی نهایت حسن استفاده را بکند. برای آنکه به چنین اتهامات و نمونه آرای وحدت رویه در این خصوص بیشتر آشنا شوید توجه شما به رای وحدت رویه درباره مشروبات الکلی جلب می نمایم. این رای وحدت رویه صلاحیت رسیدگی به مشروبات الکلی را با دادگاه‌های کیفری دو دانسته است. اختلاف بین دادگاه کیفری دو و دادگاه‌های انقلاب است.

رأی وحدت رویه 839 – 14/09/1402 هیأت عمومی دیوان عالی کشور در سایت قوانین

صلاحیت دادگاه کیفری 2 در رسیدگی به جرم نگهداری مشروبات خارجینظر به اصل یکصد و پنجاه‌ و نهم قانون جمهوری اسلامی ایران ، تشکیل و تعیین صلاحیّت دادگاه‌ها منوط به حکم قانون است، لذا ایجاد هرگونه صلاحیّت یا توسعه آن مستلزم تصریح قانونی است و در موارد تردید به قدر متیقّن اکتفا می‌شود و باتوجه به تفکیک عناوین مجرمانه «قاچاق» و «نگهداری کالای ممنوع قاچاق» در ماده 22 قانوت مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب 1392  با اصلاحات بعدی، حکم مقرر در ماده 44 این قانون در خصوص صلاحیّت دادگاه انقلاب، صرفاً ناظر به جرم  قاچاق با همان تعریف در این قانون است و به مواردی که اشخاص، مرتکب نگهداری کالای قاچاق از جمله مشروبات الکلی خارجی به ‌صورت جزئی می‌شوند و از مصادیق قاچاق کالا نباشد، تسرّی ندارد. از سوی دیگر ذکر کلمه «احکام» در تبصره 5 الحاقی به ماده۶۳ همان قانون (مصوب 1400/11/10) مفید تعیین «صلاحیّت» نمی‌باشد و ناسخ رای وحدت رویه 809 ـ 1400/17/1 هیات عمومی دیوان عالی کشور نیست. در این‌گونه موارد طبق ماده 51 قانون یاد شده و مقررات قانون آیین دادرسی کیفری اقدام می‌گردد. در نتیجه رسیدگی به بزه نگهداری مشروبات الکلی خارجی با توصیف فوق در صلاحیّت دادگاه کیفری دو می‌باشد. بنا به مراتب، رای شعبه بیستم دیوان عالی کشور که با این نظر انطباق دارد به نظر اکثریّت اعضای هیات عمومی صحیح و قانونی تشخیص داده می‌شود. این رای طبق ماده 471 قانون آیین دادرسی کیفری مصوب 1392 با اصلاحات و الحاقات بعدی، در موارد مشابه برای شعب دیوان عالی کشور، دادگاه‌ها و سایر مراجع، اعم از قضایی و غیر آن لازم الاتباع است.

هیأت عمومی دیوان عالی کشور

ماده 51 در سایت ویکی حقوق

دفاع از پرونده های مشروبات الکلی

مجازات شراب خواری یا شرب خمر چیست؟

مجازات شراب خواری یا شرب خمر از نوع شلاق حدی است. حد بودن این مجازات به این معناست که قاضی دادگاه رسیدگی کننده به پرونده تحت هیچ شرایطی نمی تواند در این مجازات تغییراتی از قبیل تخفیف، تشدید، تعلیق و … اعمال کند. ماده 265 قانون مجازات حد مسکر را 80 ضربه شلاق عنوان کرده است.

دادسرای شرب خمر

در پاسخ به این سوال که جرم شرب خمر در صلاحیت کدام مرجع قضایی است باید گفت جرم شرب خمر پس از اطلاع مقام قضایی از جمله بازپرس یا دادستان از وقوع جرم ابتدا در دادسرای محل ارتکاب جرم مطرح می شود و در صورتی که دادسرا وقوع جرم را محرز بداند قرار جلب به دادرسی صادر کرده و پرونده برای صدور حکم به دادگاه صالح که دادگاه کیفری دو است فرستاده می شود. وکیل شرب خمر در تمام این مراجع می تواند به عنوان وکیل متهم انجام وظیفه کند.

هزینه وکیل شرب خمر

استفاده از وکیل شرب خمر با توجه به حدی بودن این جرم و مقررات ویژه ای که از لحاظ شرعی و قانونی بر آن حاکم است باعث می شود متهم به شرب خمر نسبت به حقوق خود و نحوه دفاع از خود برای تبرئه از این جرم آشنایی بیشتری داشته باشد و در نهایت احتمال بیشتری برای تبرئه او از جرم شرب خمر به وجود می آید. هزینه وکیل شرب خمر بر اساس توافقی که میان وکیل شرب خمر و شخصی که درگیر پرونده شرب خمر است تعیین می شود و هیچ نرخ از پیش تعیین شده ای ندارد. با این حال هر چه سابقه و تجربه و میزان تخصص یک وکیل شرب خمر بیشتر باشد هزینه لازم برای پرداخت حق الوکاله او هم بیشتر خواهد بود. در این بخش در باب هزینه وکیل شرب خمر یا همان حق الوکاله شرب خمر را نیز مطالعه فرمودید

لايحه قانوني اجازه استرداد حقوق گمركي وسود بازرگاني و عوارض وصولي از مشروبات  الكلي كه منهدم مي شوند مصوب 1358/09/21 شوراي انقلاب جمهوري اسلامي ايران در سایت قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران

ماده واحده- بگمرک ايران اجازه داده مي شود نسبت باسترداد حقوق گمركي و سود بازرگاني و عوارض (باستثناي حق انبارداري و باربري) وصولي از مشروبات الكلي كه بنا به تشخيص وزارت بهداري و بهزيستي غيرقابل مصرف بوده و در گمركات و يا انبارهاي عمومي موجود باشد در صورت انهدام اقدام نمايد.

شوراي انقلاب جمهوري اسلامي ايران

ماندگاری الکل در بدن چقدر است؟

هر چه میزان مصرف الکل بیشتر باشد ماندگاری آن طولانی تر خواهد شد. در حالت معمول یک کبد سالم به یک ساعت وقت در خصوص خارج کردن الکل از خون را دارد. و می توان گفت که تا 24 ساعت بعد از نوشیدن در آزمایش خون قابل تشخیص است.

مجازات رانندگی در حال مستی و شناسایی توسط وکیل سرقت

موارد پر اهمیت در باب شرب خمر یا مشروبات الکی

نکاتی هستند که در این میان مربوط به شرب خمر یا مشروبات الکلی می باشند که بررسی می کنیم. این موارد عبارتند از:

  • حرمت شرب خمر
  • دفاع در پرونده شرب خمر
  • مجازات شرب خمر برای بار اول چیست؟
  • خرید شلاق شرب خمر
  • علم قاضی در شرب خمر
  • نمونه رای توبه در شرب خمر

در این مقاله سعی کردیم موارد لازم در انتخاب وکیل شرب خمر را بیان کنیم تا با موضوعات مرتبط با این حوزه آشنا شوید و وکیل متخصص در این زمینه را انتخاب کنید. وکیل مشروبات الکلی در کرج، وکیل شرب خمر در سمنان و سایر شهرهای ایران می تواند به شما در این باب کمک کند. گروه وکلای کیفری ژیوار با داشتن دپارتمان های تخصصی در زمینه های مختلف آماده ارائه مشاوره و پذیرش پرونده های شما می باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.