وکیل کلاهبرداری در یزد


قبل از طرح شکایت علیه کلاهبردار در یزد توصیه می شود با وکیل کلاهبرداری در یزد مشورت نمائید که شما را به طور صحیح راهنمایی کند. گروه وکلای کیفری ژیوار آماده خدمت به شما عزیزان در این خصوص می باشد. به گفته عموم مردم، کلاهبردار کسی است که از بازگشت پول به یک طلبکار امتناع می ورزد. اما در علم قانون ، تعریف کلاهبرداری به روشی متفاوت بیان می شود.

طبق این قانون، یک کلاهبردار کسی است که مردم را به وجود شرکت های ساختگی ، کارخانه ها ، موسسات یا قدرت های ساختگی فریب می دهد و باعث می شود که آنها به امور غیر واقعی امیدوار باشند.

 

وکیل کلاهبرداری اینترنتی یزد

استفاده غیرمجاز از سیستم های اینترنتی و ارتباطات از راه دور و رسانه ها برای انجام اقدامات مانند ورود، تغییر یا پاک کردن داده ها یا مختل کردن رسانه ها و سیستم های اینترنتی برای خود یا سایر افراد علاقه مند در این جرم ، کلاهبرداری در اینترنت محسوب می شود. برخورد با این جنایات اینترنتی در زمینه پلیس فتا است.

وکیل کلاهبرداری پیامکی در یزد

در این نوع کلاهبرداری، کلاهبردار از ترفند ارسال پیام های متنی با عنوان “این شماره” را به همه افراد عادی استفاده می کند، و معمولاً در طول روز ممکن است افرادی باشند که منتظر هستند پیام های متنی از طرف شخص خاصی که قصد دارد پول را به کارت خود واریز کند، باشد. بنابراین، این می تواند یک فرصت خوب برای کلاهبرداران باشد.

مقالات مرتبط  تعلیق مجازات کلاهبرداری

در روش فیشینگ کلاهبرداران آدرس و ظاهر سایت های مشهور مانند سایت های بانکی را به منظور سرقت اطلاعات کارت بانکی افراد عادی به بهانه بانک بودن جعل می کنند و کار آنها معتبر است. همچنین، این افراد ممکن است ایمیل یک بانک یا یک سازمان خاص را جعل کرده و نامه هایی را به افراد عادی ارسال کنند که اطلاعات بانکی را درخواست می کنند.

مزیت اعزام وکیل به سراسر ایران و جهان در گروه وکلای کیفری ژیوار:

 

 

وکیل کلاهبرداری کار خیر و یافتن شغل در یزد

این طرق کلاهبرداری می تواند بسیار اتفاق بیفتد زیرا در این روش، کلاهبردار شخص عادی را متقاعد می کند تا با گفتن اینکه وی به دنبال جمع آوری وجوه خیریه است، به خیرین یا مواردی از این دست کمک کند. این جایی است که کلاهبردار از این قصد خیرخواهانه استفاده می کند و از پول جمع آوری شده برای منافع خودش استفاده می کند.

کلاهبرداری به روش یافتن شغل بیشتر می تواند برای افراد متقاضی کار اتفاق بیفتد زیرا در این نوع کلاهبرداری، کلاهبردار با فریب دادن شخص عادی و گرفتن پول از وی، این قول را به او می دهد، که می تواند در یک موسسه عمومی یا خصوصی برای او شغلی پیدا کند و او شخص را با دادن این وعده دروغین مجبور می کند پول بدهد.

وکیل کلاهبرداری کار خیر و یافتن شغل در یزد

وکیل کلاهبرداری یزد و مجازات کلاهبرداری

مجازات کلاهبرداری بر اساس جرم است یعنی اگر جرم ساده باشد قانون مجازات تعیین کرده است و اگر جرم کلاهبرداری سنگین یا مشدد باشد مجازات آن با کلاهبرداری ساده متفاوت خواهد بود. در ادامه به بررسی مجازات می پردازیم:

  • مجازات کلاهبرداری ساده: مجازات کلاهبرداری در این نوع کلاهبرداری از یک تا 7 سال حبس بوده و معادل نقدی مال کسر و رد مال به مالک تعلق می گیرد.
  • مجازات کلاهبرداری مشدد: اگر کلاهبرداری از نوع مشدد باشد مجازات کلاهبرداری متفاوت خواهد بود و کلاهبردار به حبس از 2 تا 10 سال و معادل آن جزای نقدی و رد اصل مال به صاحب مال محکوم می شود. و اخراج خدمات دولتی برای همیشه است. (بدیهی است که این یک ترخیص دائمی از خدمات برای کارکنان دولت است.)
  • مجازات تکرار کلاهبرداری: بر اساس ماده 238 قانون مجازات اسلامی، تکرار کنندگان جرم کلاهبرداری محکوم به ممنوعیت اقامت در محل خود از 1 تا 5 سال و برای شروع کننده این جرم به حبس از 2 ماه تا 1 سال و یا غرامت تا 200000 تومان پیش بینی شده است که با تشدید کلاهبرداری سختگیرانه تر شده است.
مقالات مرتبط  برائت از کلاهبرداری

وکیل کلاهبرداری یزد و نحوه رسیدگی به کلاهبرداری

در این صورت شخص آسیب دیده یا وکیل او باید در مورد کلاهبرداری به دادسرا شکایت کند. تا تحقیقات دادسرا و استماع اظهارات مظنون در خصوص جرم کلاهبرداری، پرونده را برای ارسال به دادگاه تایید می کند. پس از کلاهبرداری، دادستان پرونده را با ادله و مدارک به دادگاه مربوطه ارجاع می دهد. پس از آن دادگاه نظر خود را در مورد نحوه اجرای جرم کلاهبرداری اعلام می کند.

مزایای استفاده از وکیل کلاهبرداری

از آنجایی که کلاهبرداران افراد باهوشی هستند و همیشه از اعتماد حریف خود استفاده کرده اند، اثبات جرم کلاهبرداری آنها دشوار و پیچیده است. وکیل کلاهبرداری می تواند برای این افراد مفید باشد. زیرا اثبات ارکان تقلب بر عهده شاکی است. و دیگر مزایای استفاده از وکیل کلاهبرداری به شرح زیر است:

  • در صورت استفاده از وکیل متقلب برای اثبات جرم کلاهبرداری، مدت این اثبات با حضور وکیل قابل کاهش است.
  • با حضور وکیل کلاهبرداری در دادگاه، دیگر نیازی به حضور شاکی نیست.
  • در صورت شناسایی مال متقلبانه، وکیل می تواند با علم خود فوراً مال کلاهبرداری را تصرف کند.
  • وکیل کلاهبرداری پس از محکومیت به کلاهبرداری می تواند برای استرداد وجه درخواست کند.
  • در صورتی که کلاهبرداری ساده باشد، این امکان وجود دارد که شاکی پس از حصول اموال و خسارات آن، رضایت خود را نسبت به شکایت اعلام کند که ممکن است توسط وکیل متقلب اعلام شود.
مقالات مرتبط  محتوای مجرمانه در فضای مجازی

بهترین وکلا برای شما کسانی هستند که در پرونده های کلاهبرداری تخصص دارند. برای انتخاب بهترین وکیل برای شما شرایط گروه وکلای کیفری ژیوار از جمله :

  • رزومه و قیمت پیشنهادی از چندین وکیل
  • هزینه مشاوره اولیه
  • پیشنهاد چند وکیل متخصص در این حوزه

تا شما بتوانید بهترین شرایط را یرای ادامه مراحل رسیدگی پرونده خود سنجیده و امور را به وکیل بسپارید.

سوالات متداول در باب وکیل کلاهبرداری در یزد

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب وکیل کلاهبرداری در یزد می باشیم:

  • معیار انتخاب برترین وکیل کلاهبرداری چیست؟ رزومه و قیمت پیشنهادی، هزینه مشاوره اولیه، پیشنهاد چند وکیل متخصص در این حوزه
  • مجازات کلاهبرداری چیست؟ مجازات کلاهبرداری ساده از یک تا 7 سال، مجازات کلاهبرداری مشدد از 2 تا 10 سال، مجازات تکرار کلاهبرداری از 1 تا 5 سال
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.