وکیل مواد مخدر کرج

وکیل مواد مخدر کرج

کرج یکی از شهرهای ایران و در نزدیکی تهران، پایتخت ایران قرار دارد. با توجه به نزدیک بودن شهر کرج به استان تهران به عنوان پایتخت، امکان ورود مواد مخدر به این شهر بیشتر از شهرهای بزرگ است. وکیل مواد مخدر کرج وکیلی با تجربه و خبره در امور مرتبط به مواد مخدر و آشنا به آخرین قوانین می تواند پرونده را به بهترین شکل هدایت کند. گروه وکلای کیفری ژیوار راهنمایی شما در این باب و سایر امور کیفری مرتبط می باشد. 

بهترین وکیل مواد مخدر کرج

معمولاً پرونده های مربوط به مواد مخدر به دو دسته کوچک و بزرگ تقسیم می شوند، اگرچه تعداد وکلایی که این دو نوع پرونده را می پذیرند در ایران زیاد نیست و تعداد آنها به 100هم نمی رسد، این نوع پرونده ها سنگین و یک وکیلی که به این پرونده ها رسیدگی می کند باید بسیار ماهر باشد، البته حق الزحمه وکیل در این پرونده ها به نسبت پیچیدگی و سنگینی این پرونده ها بالاست. خوشبختانه وکیل مواد مخدر کرج گروه وکلای کیفری ژیوار دارای تخصص و تخصص کافی در زمینه مواد مخدر بوده و دانش کافی در این زمینه کسب کرده و آماده پذیرش هر نوع پرونده در زمینه مواد مخدر می باشد.

در خصوص مشاوره و یا اعطای وکالت کلیک کنید.

مشاوره حقوقی

مزایای وکیل مواد مخدر کرج

از آنجایی که جرایم مربوط به مواد مخدر جرایم خاصی است و مجازات این گونه جرائم غیرقابل بخشش است، اما فردی که به خاطر این جرایم دستگیر می شود همیشه مقصر نیست. میزان مجازات جرایم در این زمینه متفاوت است. مزایای انتخاب وکیل مواد مخدر در کرج:

  • کاهش مجازات مجرمان اعم از جزای نقدی، حبس و غیره
  • اگر مجرم سابقه قبلی نداشته باشد، می تواند بی گناهی خود را ثابت کند.
  • می تواند منجر به تخفیف مجازات مجرم و حتی تبرئه وی شود.
  • فراهم آوردن شرایط برای عفو مجرم از سوی رهبری
مقالات مرتبط  شرایط تخفیف مجازات در تکرار جرم

درست است که جرایم مربوط به مواد مخدر غیرقابل بخشش است، اما جنایات یکسان همیشه یکسان نیستند و مجرمان به اندازه یکدیگر مقصر نیستند. وکیل مواد مخدر در کرج با توجه به شرایط موکلش و مدارک قانونی که به دست می آورد می تواند تاثیر بسزایی در پرونده وی بگذارد و حتی او را از زندان آزاد کند.

شرح وکیل مواد مخدر در کرج

همانطور که از نام وکیل پیداست، از طرف شاکی یا مجرم به عنوان نماینده انتخاب می شود تا پرونده او را در دادگاه پیگیری کند و به حل مشکل کمک کند. وکیل مواد مخدر که وکالت مجرمان مواد مخدر را برعهده دارد باید تا حد امکان همه جوانب پرونده را به دقت بررسی کند و سعی کند دریابد که آیا موکلش امیدی به عفو، تخفیف مجازات و سایر دارد یا خیر و پرونده را در اختیار قاضی قرار دهد. چون وکیل مواد مخدر در کرج ساکن است، با محیط و ساکنین کرج آشنایی کامل دارد و می داند در صورت نیاز به رسیدگی به پرونده موکلش به کجا، چگونه و از چه کسانی مدارک جمع آوری کند، البته تمام کار یک وکیل مواد مخدر در کرج قانونی است و مغایرتی با قانون ندارد و تمام کارهایی که انجام می دهد هدفش اخذ مدارک طبق قانون و کمک به موکلش است. در خصوص بهترین وکیل مواد مخدر می توانید با گروه وکلای کیفری ژیوار در ارتباط باشید.

شرح وکیل مواد مخدر در کرج

انواع وکیل مواد مخدر کرج

وکلایی که در کرج در زمینه مواد مخدر فعالیت می کنند به 3 دسته تسخیری، معاضدتی و منتخب تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • وکیل تسخیری: یک سری موارد هست که هیچ وکیلی وارد نشده و خود مجرم برای گرفتن وکیل اقدامی نکرده است. بر این اساس و با بررسی قاضی پرونده و انتخاب دادگاه، وکیل برای دفاع از مجرم وارد پرونده می شود.
  • وکیل معاضدتی: طبق قانون همه افراد حتی مجرمان باید وکیل داشته باشند. اگر مجرمی تمکن مالی برای انتخاب وکیل نداشته باشد، می تواند به طور رایگان برای دفاع از خود در دادگاه وکیل انتخاب کند.
  • وکیل منتخب: وقتی شخصی با میل خود وکیل انتخاب می کند و توانایی مالی لازم برای انتخاب او را دارد، در این صورت وکیل او انتخاب می شود. برای گرفتن وکیل مواد مخدر در کرج به سایت دادکوشا مراجعه کنید.
مقالات مرتبط  شکایت از کارگزاری

علاوه بر اینکه مواد مخدر هنگام درگیر شدن فرد با آنها آسیب های جسمی و حتی روحی به فرد وارد می کند، ممکن است پس از ترک نیز برخی از این آسیب ها همچنان در فرد باقی بماند و مدت زیادی طول بکشد تا عوارض از بین برود. به همین دلیل است که قانون نسبت به این موضوع بسیار حساس است، اما قانون افراد خاطی را مجازات می کند، مجرمان را باز می دارد و باعث ایجاد ثبات و آرامش در جامعه می شود و نمی خواهد مردم را آزار دهد.

تنطیم لایجه و شکواییه در گروه وکلای کیفری ژیوار:

 

بهترین وکیل مواد مخدر در کرج

بهترین وکیل مواد مخدر وکیلی است که سابقه و تجربه پرونده های کیفری به ویژه پرونده های مواد مخدر را داشته باشد. بهترین وکیل مواد مخدر وکیلی است که در امور جزایی تخصص دارد و به دادگاه های انقلاب نیز آشنایی خوبی داشته باشد.

بهترین وکیل مواد مخدر در کرج باید بازپرس های دادگاه انقلاب و قضات دادگاه های مواد مخدر در کرج را خوب بشناسد. وکیل مواد مخدر به خوبی میداند که پرونده های مواد مخدر در دادگاه های انقلاب به سرعت رسیدگی می گردند. چه در مرحله دادسرا و چه در مرحله دادگاه. پرونده مواد مخدر به سرعت منجر به صدور کیفرخواست و سپس صدور حکم می گردد.

بنابراین، مراجعه به وکیل دادگستری متخصص در مواد مخدر نیز باید بلافاصله پس از بازداشت متهم صورت گیرد.
حتما نیز به تلخیص مواد مخدر کشف شده دقت کنید که به خوبی مطابق نظر شما تلخیص شده است یا خیر.
بهترین وکیل مواد مخدر کرج را می توانید پس از مراجعه به گروه وکلای کیفری ژیوار درخواست نمایید و پس از مشاوره حقوقی با اعلام وکالت و مطالعه پرونده بهترین نتیجه را بگیرید.

مقالات مرتبط  اثر واخواهی بر اجرای حکم

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار به شرح زیر است:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیواراگر مجرمی به دلیل درگیری با مواد مخدر دستگیر شود، فقط به مجازات جرمی که مرتکب شده محکوم می شود، اما ممکن است به چیزی که صحت ندارد متهم شود، به همین دلیل و برای برقراری عدالت، انتخاب وکیل برای این است که اگر در جایی بی گناه باشند یا تقصیرشان کمتر باشد، به تقصیر خود مجازات می شوند، نه بیشتر. اگر همچنان سوالی دارید یا به دنبال وکیل مواد مخدر در کرج هستید، برای رزرو نوبت مشاوره همین حالا با گروه وکلای کیفری ژیوار تماس بگیرید.

سوالات پرتکرار در باب وکیل مواد مخدرکرج

در این بخش به پاسخ به سوالات پر تکرار در باب وکیل مواد مخدر در البرز می پردازیم:

  • مجازات نگهداری و حمل نمودن مواد مخدر چیست؟ حمل و نگهداری تا 50 گرم: تا 3 میلیون جزای نقدی و 50 ضربه شلاق/ بیش از 50 گرم تا 500 گرم: 5 تا 15 میلیون ریال جزای نقدی و 10 تا 15 ضربه شلاق/ حمل و نگهداری مواد مخدر بیش از 500 گرم تا 5 کیلوگرم: 15 تا 60 میلیون ریال جزای نقدی و 40 تا 73 ضربه شلاق و همچنین 2 تا 5 سال حبس تعزیری برای مجرم
  • آیا هر وکیلی می تواند در زمینه مواد مخدر به شما کمک کند؟ بدون تردید پاسخ منفی است، شما باید از بهترین وکیل مواد مخدر استفاده کنید تا آن وکیل بتواند در پرونده شما اگر بی گناه هستید، آن را اثبات کند و اگر جرمی مرتکب شده اید، بتواند با مهارت و تجربه خود و مجازات شما تخفیف بگیرد و یا بتواند مجازات حبس را به جزای نقدی تبدیل کند.
  • بهترین وکیل مواد مخدر کیست؟ وکیل خوب در این زمینه وکیلی است که نسبت به قوانین مواد مخدر و رویه های قضایی آن اشراف کامل داشته باشد
  • مشاوره گروه وکلای کیفری ژیوار به چه صورت است؟ در خصوص مشاوره با وکیل مواد مخدر ژیوار می توانید به صورت تلفنی و حضوری مشاوره دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.