وکیل کلاهبرداری در قم

وکیل کلاهبرداری در قم

وکیل کلاهبرداری در قم، وکیل کیفری در تهران و قم، وکیل متخصص جرایم کلاهبرداری در خصوص کاهش جرم توسط گروه وکلای کیفری ژیوار صورت می گیرد. کلاهبرداری یکی از مهمترین جرایم کیفری است که هر ساله قسمت زیادی از پرونده های کیفری را به خود اختصاص می دهد که حساسیت و پیچیدگی های خود را دارد و از جرایم مرکب به شمار می رود. گروه وکلای کیفری ژیوار در این زمینه از تخصص و سابقه بالایی برخودار بوده و آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز می باشد.

تعریف جرم و وکیل کلاهبرداری در قم

یکی از راه های جدید تحصیل مال غیرقانونی، کلاهبرداری است. کلاهبرداری به عملی اطلاق می شود که در آن مجرم قصد دارد با فریب، منفعت شخصی به دست آورد. البته این جنایت نیز به صورت گروهی و گسترده تری شکل می گیرد. همچنین فریب دیگران از طریق ترس از آینده یا اتفاقی که رخ نخواهد داد و استفاده از این موضوع برای منافع شخصی کلاهبرداری محسوب می شود. در اینجا منظور از فریب و تقلب فقط فریب نیست. بلکه استفاده از وسایل متقلبانه مانند سند جعلی است.

یکی از شرایط این جرم، بردن مال دیگران و ایجاد خسارت است. بنابراین این جرم بسیار متنوع و گسترده است. حتی فروش و انتقال مال غیر از ارکان جرم کلاهبرداری محسوب می شود.

در خصوص مشاوره حقوقی کلاهبرداری در قم و یا اعطای وکالت کلیک کنید.

مقالات مرتبط  تفاوت کلاهبرداری و جعل در قانون مجازات اسلامی در چیست؟

مشاوره حقوقی

وکیل کلاهبرداری قم و شرایط اثبات

اثبات ارکان و شرایط ارتکاب جرم کلاهبرداری امری بسیار پیچیده و دشوار است و وجود مشاور و وکیل در حوزه کیفری و کارشناس در این جرایم که در موارد مشابه احکام مناسب و مناسبی را اخذ کرده باشد ضروری است. یا حتی چند سال وکیل کلاهبرداری از تاخیرهای غیر ضروری جلوگیری می کند.

برای اثبات تصرف مال غیر، دو شرط زیر لازم است و از شروط اثبات تصرف مال غیر است:

  • خسارت یا خسارت مالی به مال از دست رفته وارد شده است.
  • کلاهبردار از این عمل منتفع شده است.

طبق قانون 194 قانون مدنی برای اثبات جرم 4 راه وجود دارد:

اثبات جرم

وکیل کلاهبرداری قم و مجازات جرم

مجازات کلاهبرداری بسته به ساده یا تشدید بودن جرم کلاهبرداری متفاوت خواهد بود. حبس از 1 تا 7 سال و جزای نقدی معادل مال اخذ شده و استرداد مال به صاحب آن در حکم کلاهبرداری ساده است. مجازات جرم کلاهبرداری تشدید، حبس از 2 تا 10 سال، جزای نقدی معادل مال اخذ شده، استرداد مال به صاحب آن و انفصال دائم از خدمات دولتی است. شایان ذکر است بسته به میزان کلاهبرداری، مجازات حبس به نصف کاهش می یابد.

بررسی وکیل کلاهبرداری در قم

در جرم کلاهبرداری باید چندین پرونده قانونی پیگیری شود تا حقی ضایع نشود. پیگیری این موارد باید بر اساس مستندات قانونی و اظهارات دادگاه پسند انجام شود که برای یک فرد عادی سخت است. به همین دلیل است که یک وکیل کلاهبرداری می تواند کمک بزرگی به شما کند. وکیل کلاهبرداری در هر مورد سه مورد را دنبال می کند:

وکیل کلاهبرداری قم و جبران خسارت مدنی

زمانی که مردم فریب افراد سودجو را خورده اند و دارایی خود را از دست داده اند، بهتر است از یک وکیل کلاهبرداری خوب و با تجربه و وکیل کیفری که در امور کیفری و پرونده های کلاهبرداری آگاهی و توانایی کامل دارد برای شروع دعوا استفاده کنند تا وکیل متخصص بتواند میزان اقلام را بسنجد. دلایل و از موکل خود دفاع کند تا بتواند خسارت وارده را جبران کند و مال از دست رفته موکل را به او برگرداند.

مقالات مرتبط  آیا تخفیف مجازات کلاهبرداری برای مرتکبین جرم امکان پذیر است؟

سامانه جدید وکالت در خدمت تمامی هموطنان عزیز می باشد. که در کنار مشاوره حقوقی در صورت نیاز به وکیل در تمامی زمینه ها خدمات ارائه می دهد.

وکیل کلاهبرداری قم و جبران خسارت مدنی

تفاوت جرم خیانت در امانت و کلاهبرداری

در ظاهر به نظر می رسد که فرقی بین کلاهبرداری و خیانت در امانت وجود ندارد، اما با توجه به جزئیات، تفاوت بین کلاهبرداری و خیانت در امانت را درک می کنیم:

 اولین تفاوت کلاهبرداری با خیانت در امانت این است که در جرم کلاهبرداری، کلاهبردار با فریب و صحنه سازی اعتماد صاحب مال را جلب می کند. بنابراین به این ترتیب فرد با کمال میل پول خود را به کلاهبردار می دهد. اما در جرم خیانت در امانت، مال با میل باطنی مالک در اختیار امین قرار می گیرد و قصد اغفال وجود ندارد، اما نکته قابل توجه این است که در این جرم، امین در وقت خود اعتراض می کند. از بازگرداندن ملک

قصد کلاهبردار این است که خود یا شخص مورد نظر از کلاهبرداری منتفع شده باشد، اما در خیانت در امانت، صرف این که قصد ضرر رساندن به صاحب مال را داشته باشد کافی است.

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار به شرح زیر است:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار

وکیل کلاهبرداری قم و مصادیق جرم

برخی از مصادیق جرم کلاهبرداری به شرح زیر است:

  • انتقال اموال شخص دیگری
  • دریافت کننده مال دیگری در صورت اطلاع
  • تبانی شخصی برای تخریب مال دیگری
  • فروش ارز دولتی در بازار سیاه
  • جعل عنوان
  • جعل سند
  • فروش مال به یک نرخ دولتی با قیمت بالاتر برای مردم
مقالات مرتبط  شرایط تحقق جرم کلاهبرداری در قانون

گروه وکلای کیفری ژیوار مجموعه ای متشکل از وکلای متخصص می باشد که هر کدام در خصوص موضوعی مهارت و سابقه داشته و در آن زمینه کار می کند. بدین ترتیب که متقاضیان ابتدا فرم درخواست وکالت را با توجه به موضوع انتخابی پر می کنند، به محض تکمیل فرم، می تواند با وکیل مربوطه مشورت و راهکارهای لازم را دریافت کنند. اگر با وکیل صحبت کردید و از مشاوره راضی بودید و یا اگر نیاز به بررسی دقیق تری از مدارک خود دارید، می توانید با اعطای وکالت انجام امور را به ایشان بسپارید.

سوالات متداول در باب وکیل کلاهبرداری در قم

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب وکیل کلاهبرداری در قم می باشیم:

  • مطادیق جرم کلاهبرداری چیست؟ انتقال اموال شخص دیگری، دریافت کننده مال دیگری در صورت اطلاع، تبانی شخصی برای تخریب مال دیگری، فروش ارز دولتی در بازار سیاه، جعل عنوان، جعل سند و فروش مال به یک نرخ دولتی با قیمت بالاتر برای مردم
  • تفاوت جرم خیانت در امانت و کلاهبرداری در چیست؟  اولین تفاوت کلاهبرداری با خیانت در امانت این است که در جرم کلاهبرداری، کلاهبردار با فریب و صحنه سازی اعتماد صاحب مال را جلب می کند. بنابراین به این ترتیب فرد با کمال میل پول خود را به کلاهبردار می دهد. اما در جرم خیانت در امانت، مال با میل باطنی مالک در اختیار امین قرار می گیرد و قصد اغفال وجود ندارد، اما نکته قابل توجه این است که در این جرم، امین در وقت خود اعتراض می کند.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.