وکیل تعزیرات در اصفهان

وکیل تعزیرات در اصفهان

وکیل تعزیرات در اصفهان به وکیلی گفته می شود که در طرح دعوا و شکایت در سازمان تعزیرات حکومتی بر اساس قانون تعزیرات حکومتی و قوانین و آیین نامه های مربوطه تخصص و تبحر دارد. گروه وکلای کیفری ژیوار متشکل از چندین وکیل پایه کیفری است که در تمام دعاوی کیفری از جمله دعاوی مطروحه در سازمان تعزیرات حکومتی می توانند به شما کمک کنند.

در این مقاله با جرایم تعزیرات حکومتی و انواع آن و همچنین صلاحیت های سازمان تعزیرات حکومتی آشنا خواهید شد و از این طریق می توانید انتخاب موفقی در زمینه وکیل تعزیرات حکومتی در اصفهان یا سایر شهرهای کشور داشته باشید.

سازمان تعزیرات حکومتی

سازمان تعزیرات حکومتی یک نهاد دولتی تحت نظر وزارت دادگستری است که وظیفه رسیدگی به جرایم و تخلفات صنفی، اقتصادی و بهداشتی را بر عهده دارد. بنابراین سازمان یک مرجع رسیدگی اداری است که زیر مجموعه قوه مجریه قرار می گیرد. این سازمان مطابق آیین نامه سازمان تعزیرات حکومتی مصوب سال 1373 شامل شعب بدوی، تجدید نظر، عالی و تجدید نظر ویژه قاچاق کالا و ارز است. این شعب به کلیه دعاوی و شکایت های ناظر به تخلفات اقتصادی، صنفی، بهداشتی و درمانی، املاک و مستغلات رسیدگی می کند.

مقالات مرتبط  احکام قابل تجدید نظر

صلاحیت های سازمان تعزیرات حکومتی چیست؟

مطابق قانون حاکم بر سازمان تعزیرات حکومتی که قانون تعزیرات حکومتی نامیده می شود این سازمان صلاحیت رسیدگی و صدور حکم درباره تخلفاتی مانند گران فروشی، کم‌ فروشی و تقلب، احتکار، عرضه خارج از شبکه، درج نکردن قیمت، اخفا و امتناع از عرضه کالا، صادر نکردن فاکتور، اجرا نکردن ضوابط قیمت‌ گذاری، اجرا نکردن تعهدات وارد کنندگان و تولید کنندگان در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی، نداشتن پروانه کسب و یا بهره‌ب رداری، فروش اجباری و اعلام نکردن موجودی را دارد. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که با این تخلفات رو به رو می شوند می توانند شکایت خود را به اتحادیه اصناف اعلام کنند، این اتحادیه ها شکایات مطروحه را به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می دهند و یا می توانند به صورت مستقیم در شعب بدوی سازمان تعزیرات حکومتی طرح دعوا نمایند.

در خصوص مشاوره و یا اعطای وکالت کلیک کنید.

مشاوره حقوقی

وکیل تعزیرات گروه آساک در اصفهان

با توجه به اینکه دعاوی مطروحه در سازمان تعزیرات حکومتی از قوانین و آیین نامه های مختلفی مثل قانون تعزیرات حکومتی مصوب 1367، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب 1392، قانون نظام صنفی کشور مصوب 1382 تبعیت می کند، طرح شکایت در این سازمان مستلزم آگاهی و تسلط کامل بر این قوانین و مقررات است که از عهده اشخاصی که فاقد دانش و تخصص حقوقی هستند بر نخواهد آمد. به همین دلیل حضور یک وکیل متخصص در زمینه تعزیرات که اصطلاحا وکیل تعزیرات نامیده می شود امری ضروری است که می تواند نقش به سزایی در موفقیت شما در پرونده های تعزیرات داشته باشد.

مقالات مرتبط  جرم عمدی و مجازات آن در قانون

امروزه با توجه به گسترش دامنه قوانین و مقررات در تمام حوزه ها رشته حقوق نیز به شاخه های تخصصی تقسیم شده است که هر وکیلی در شاخه خاصی از آن کسب تخصص و مهارت می نماید. از این جهت تخصص و مهارت وکیلی که برای طرح شکایت در زمینه تعزیرات حکومتی به او مراجعه می کنید از اهمیت بالایی برخوردار است. وکیلی می تواند به شما کمک کند که به قوانین و مقررات حوزه تعزیرات حکومتی تسلط کامل داشته باشد تا بتواند از عهده تمام مراحل این پرونده ها برآید. مشاوره حقوقی آساک راهنمای شما در این باب است.

وکیل تعزیرات حکومتی در اصفهان

وکیل تعزیرات حکومتی در اصفهان

سازمان تعزیرات حکومتی در بیشتر شهرهای کشور دارای اداراتی است که به کلیه شکایات و دعاوی طرح شده از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی رسیدگی و حکم مقتضی را صادر می کنند. در شهر اصفهان به عنوان یکی از کلان شهرهای اقتصادی و مراکز توریستی کشور نیز شعب و ادارات سازمان تعزیرات حکومتی در جهت رسیدگی به شکایات شهروندان نسبت به تخلفات اقتصادی، صنفی و دارویی و بهداشتی فعالیت می کنند و پاسخگوی شما هستند.

مقالات مرتبط  وکیل کیفری در مشهد

وکیل تعزیرات در اصفهان شانس موفقیت شما در پرونده های مطروحه در ادارات تعزیرات این شهر را تا حد زیادی بالا می برد و با کمترین هزینه بیشترین موفقیت را برای شما به ارمغان می آورد. گروه وکلای ژیوار از تخصصی ترین و حرفه ای ترین گروه های حقوقی کشور است که می تواند بهترین وکیل تعزیرات در اصفهان را برای ارائه انواع خدمات حقوقی به شما معرفی نماید. برای بهره مندی از بهترین وکیل تعزیرات در اصفهان می توانید با گروه وکلای کیفری ژیوار ارتباط برقرار کنید.

سوالات متداول در باب وکیل تعزیرات در اصفهان

در این قسمت به سوالات متداول شما در زمینه تعزیرات حکومتی اصفهان پاسخ می دهیم:

  • جرایم تعزیرات حکومتی چه جرایمی هستند؟ همان طور که در مطلب بالا ذکر شد، جرایم تعزیرات حکومتی به جرایمی می گویند که در زمینه امور اقتصادی، صنفی، بهداشتی و املاک و مستغلات جرم انگاری شده اند.
  • آراء سازمان تعزیرات حکومتی در کجا قابل شکایت هستند؟ آراء قطعی سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به اینکه نهادی زیر مجموعه دولت است، در دیوان عدالت اداری قابل شکایت هستند.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.