وکیل سید حسن ذوقی

سید حسن ذوقی

⚖ وکیل دادگستری

⚖ عضو مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه

⚖ با 20 سال سابقه وکالت و مشاوره حقوقی

⚖ متخصص در دعاوی کیفری

شماره تماس وکیل مواد مخدر: 09101923725

02122927763

آدرس وکیل مواد مخدر تهران: تهران، خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بعد از خیابان نساء، پلاک 52، ساختمان بانک تجارت، طبقه سوم، واحد 3

کیفیت خدمات تضمینی

امتیاز 4.9 بر اساس دیدگاه مشتریان

بررسی مدارک قبل از قبول وکالت

وکیل مواد مخدر

وکیل مواد مخدر در تهران عضو مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه با 20 سال سابقه وکالت و مشاوره حقوقی را از گروه وکلای کیفری ژیوار بخواهید. بهترین وکیل مواد مخدر تهران، هزینه وکیل برای مواد مخدر، وکیل تضمینی مواد مخدر و مشاوره رایگان با وکیل مواد مخدر در وکلای کیفری ژیوار به صورت تخصصی ارائه می شود. بهترین وکیل مواد مخدر، وکیلی است که حرفه خود را مشخص کرده و در زمینه خاصی تخصص داشته باشد. زیرا با این شیوه وکالت به دلیل کثرت پرونده ها در زمینه ای خاص به تخصص و مهارت کافی دست می یابد. همچنین همواره قوانین و مقررات مربوط را مطالعه می کند و به اشراف قوانین دست می یابد.

اینفوگرافیک خدمات تخصصی وکیل مواد مخدر

بنابراین، وکیل مواد مخدر تهران اساساً وکیل کیفری است که یا منحصراً به پرونده های جنایی مواد مخدر می پردازد و یا قانون خود را عمدتاً بر جرایم مربوط به مواد مخدر و پرونده های کیفری مرتبط متمرکز می کند. گروه وکلای کیفری ژیوار مفتخر همراهی وکلایی متخصص در مواد مخدر می باشد.

بهترین وکیل مواد مخدر تهران

قطعا دلیل نیاز به وکیل مواد مخدر به دلیل نیاز به ارائه بهترین دفاع برای متهم است. افراد جامعه چقدر سواد حقوقی دارند تا بتوانند به خوبی از خود دفاع کنند؟ در بسیاری از موارد در روند عملی پرونده ها مشاهده می شود که موکل بدون اطلاع اظهاراتی را به ماموران مبارزه با مواد مخدر و یا حتی بازپرس دادسرا بیان کرده است که کاملا خلاف واقع است. بهترین وکیل مواد مخدر داهنمای شما در همین باب می باشد. یعنی به ضرر خود اعتراف کرد در حالی که هیچ یک از آن جنایات و اتهامات را مرتکب نشد. یک وکیل مواد مخدر است که همیشه از حقوق موکلش محافظت می کند. وکیل متخصص مواد مخدر از القای سؤالات واهی و اتهامات نادرست بر علیه موکل جلوگیری می کند.

  • شماره تماس بهترین وکیل مواد مخدر: 09101923725
  • آدرس بهترین وکیل مواد مخدر در تهران: خیابان شریعتی، خیابان ظفر، بعد از خیابان نساء، پلاک 52، ساختمان بانک تجارت، طبقه سوم، واحد 3

مزیت مشاوره تلفنی و حضوری در گروه وکلای کیفری ژیوار توسط وکیل مواد مخدر تهران:

وظایف بهترین وکیل مواد مخدر در تهران

وظایف بهترین وکیل مواد مخدر در تهران که متخصص جرایم تصادفات توسط بهترین وکیل کیفری به شرح زیر است:

  • آگاهی کامل بر قوانین تصادفات و اطلاعات به روز
  • مهارت در تنظیم لایحه و شکواییه
  • حفظ حقوق موکل
  • صداقت در پرونده های کیفری مواد مخدر
  • اطلاعات لازم در مورد پیشرفت و جزئیات پرونده.
وظایف بهترین وکیل مواد مخدر در تهران

وکیل تضمینی مواد مخدر

وکیل تضمینی مواد مخدر کیست؟ وکالت پروسه ای تخصصی می باشد. وکیل عمومی اشراف کاملی بر مدیریت و رهبری پرونده های مواد مخدر ندارد. به همین دلیل اکثر افراد به دنبال وکیل تضمینی مواد مخدر هستند. گروه وکلای کیفری ژیوار با سابقه ای درخشان در خصوص پرونده های مواد مخدر مفتخر می باشد که خدمات وکیل تضمینی مواد مخدر را به مراجعان ارائه دهد و آنها را به بهترین نحو در خصوص جرایم مواد مخدر راهنمای کند. وکیل تضمینی مواد مخدر تهران علاوه بر دانش در خصوص پرونده های مربوط به مواد مخدر می تواند با تضمین و تکیه بر سابقه پیشین پرونده های مربوط به جرایم مواد مخدر را بهترین نحو ممکن هدایت کند. در این بخش در باب وکیل تضمینی مواد مخدر صحبت شده است. در این بخش در باب وکیل تضمینی مواد مخدر صحبت شد.

مزیت تنظیم لایجه و شکواییه در گروه وکلای کیفری ژیوار توسط وکیل مواد مخدر تهران در گروه وکلای کیفری ژیوار:

 نوع محکومیت مواد مخدر توسط وکیل مواد مخدر

نوع محکومیت مواد مخدر به مؤلفه های زیادی مرتبط است. به عبارتی، پارامترهای متعددی در میزان مجازات و نوع محکومیت در اتهامات مرتبط با مواد مخدر مؤثر و تأثیر گذارند.
از جمله عوامل مؤثر به شرح زیر زیر است:

  • عدم و یا وجود سابقه مؤثر کیفری
  • عدم و یا وجود سابقه کیفری ناشی از جرایم مواد مخدر
  • شرایط زندگی مانند متأهل یا مجرد بودن، کارگر و کارمند و کارفرما بودن و یا بیکار بودن
  • و خیلی از عوامل دیگر که در حوصله این مقاله نیست.

این عوامل آنقدر در علم قاضی و بر وجدان او برای تصمیم گیری تأثیرگذار هستند که بعضا منجر به نادیده گرفتن بخشی از جرایم و اتهامات می شود.
نباید فراموش کرد که قاضی محکمه نیز انسان است و برای انتساب دادن جرمی به متهم به تبعات و آثار آن نیز توجه می نمایند. اینکه حداقل و حداکثر حبس و شدت و ضعف مجازات مرتبط با آن جرم چقدر است.
مثلا تا چه میزان مجازات می تواند بازدارنده باشد و مجرم را متنبه کند.

نوع محکومیت مواد مخدر توسط وکیل مواد مخدر

جرایم مشخص با مواد مخدر در قانون مبارزه با مواد مخدر

تولید و تهیه مواد مخدر ذخیره مواد مخدر مخفی کردن مواد مخدر، واردات مواد مخدر و صادرات مواد مخدر به خارج از کشور که در هر کدام از جرایم بالا مجازات صادر می گردد، برای مرتکب آن هم از حیث میزان متفاوت میباشد و همچنین ممکن می باشد ارتکاب این جرم ها در درجه نخست و دوم و سوم متفاوت باشد. وکیل مواد مخدر تهران راهنمای شما می باشد. بر این اساس شخص معتاد یا به عبارتی معتاد مجرم نمیباشد. این مبحثی میباشد که قانونگذاران، مجریان قانون و موثر ترین وکلای مواد مخدر در تهران به خوبی از آن آگاه می باشند

از حسن های خدمات وکیل مواد مخدر برای متهم ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

همه اموری که وکیل مواد مخدر انجام خواهد داد:

  • ثابت کردن بی گناهی متهمی که جرمی مرتکب نگردیده است
  • تخفیف مجازات متهمان
  • کم کردن مجازات زندان متهم
  • تبدیل حکم متهم به حکم نقدی
  • بدست آوردن حکم تعلیقی و تعلیق اجرای حکم
  • ثابت کردن جرمی که با گذشت زمان روبرو شده است.
  • تبرئه متهم در همه سطوح دادگاه ها مانند دادگاه های بدوی
  • تبرئه متهم در مرحله استیناف
  • تلاش برای پذیرش اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور
  • تبرئه برای متهم در دیوان عالی کشور
  • گرفتن حکم آزادی مشروط

مزیت اعزام وکیل مواد مخدر به سراسر ایران و جهان در گروه وکلای کیفری ژیوار:

نقش وکیل مواد مخدر تهران

وکیل مواد مخدر تهران چیست؟ قبل از تشکیل جلسه که در واقع تحقیقات مقدماتی در دادسرا است، وکیل مواد مخدر می تواند با مطالعه پرونده نکات مهمی را بیاموزد و نحوه ارائه بهترین دفاع را به شما بگوید. زیرا ممکن است بازپرس یا دادستان به وکیل مواد مخدر اجازه صحبت یا دفاع شفاهی ندهند و همه سوالات را از موکل بپرسند. حال تصور کنید متهم به جرم خرید و فروش مواد مخدر بدون اطلاع از قوانین مربوطه و بدون اطلاع از پرونده کیفری و بدون وکیل مواد مخدر توضیحات و اظهاراتی را به بازپرس بدهد! آیا برای او سرنوشت روشنی وجود دارد؟ پاسخ قطعا خیر است.

نمونه دادنامه مشارکت در نگهداری هروئین و پایپ:

نمونه دادنامه مشارکت در نگهداری هروئین و پایپ

از حسن های خدمات وکیل مواد مخدر برای متهم ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ثابت کردن بی گناهی متهمی که جرمی مرتکب نگردیده است
  • تخفیف مجازات متهمان
  • کم کردن مجازات زندان متهم
  • تبدیل حکم متهم به حکم نقدی
  • بدست آوردن حکم تعلیقی و تعلیق اجرای حکم
  • ثابت کردن جرمی که با گذشت زمان روبرو شده است.
  • تبرئه متهم در همه سطوح دادگاه ها مانند دادگاه های بدوی
  • تبرئه متهم در مرحله استیناف
  • تلاش برای پذیرش اعاده دادرسی در دیوان عالی کشور
  • تبرئه برای متهم در دیوان عالی کشور
  • گرفتن حکم آزادی مشروط
نقش وکیل مواد مخدر تهران

لایحه دفاعیه حمل و نگهداری مواد مخدر

یکی از جرایم مواد مخدر که در قانون مبارزه با مواد مخدر به عنوان جرم به رسمیت شناخته شده حمل و نگهداری مواد مخدر است. مجازات حمل و نگهداری مواد مخدر با توجه به اینکه نوع و میزان مواد مخدری که موضوع جرم حمل و نگهداری بوده چگونه بوده است، دارای مجازات تعیین شده در ماه 4 و ماده 8 قانون مبارزه با مواد مخدر است. وکیل مواد مخدر در تبرئه متهم یا اعمال تخفیف در مجازات او نقش بسیار مهمی دارد. مهمترین وظیفه وکیل متهم به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر تنظیم یک لایحه دفاعیه حمل و نگهداری مواد مخدر است که به طور مستدل و مستند به قوانین و مقررات موجود نوشته شده باشد.

ماده 4 قانون مبارزه با مواد مخدر در سایت ویکی حقوق

اصلاحيه قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب 1376 مصوب 1389/05/09 مجمع تشخيص مصلحت نظام در سایت سامانه ملی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران

پس از تنظیم لایحه و شکوائیه و ارسال آن به دادگاه وکیل مواد مخدر باید بر اساس این لایحه در جلسات رسیدگی که در محضر قاضی تشکیل می شود به صورت شفاهی از متهم دفاع کند و سعی کند با استفاده از قوه استدلال خود قاضی را به نفع موکل خود یعنی همان متهم به حمل و نگهداری مواد مخدر اقناع کند. به همین دلیل اهمیت بسیاری دارد که وکیل مواد مخدر دارای تسلط کامل نسبت به قانون و همچنین آشنایی با تشریفات رسیدگی در دادگاه انقلاب و تجربه موفق در طرح دعاوی کیفری باشد.

لایحه دفاعیه در خصوص حمل و نگهداری مواد مخدر (شیشه):

لایحه دفاعیه در خصوص حمل و نگهداری مواد مخدر
نقش وکیل مواد مخدر تهران در دادگاه تجدیدنظر

نقش وکیل مواد مخدر تهران در دادگاه تجدیدنظر

بدیهی است در این مرحله از رسیدگی، گرفتن وکیل مواد مخدر مفید و مثمر ثمر خواهد بود. اما همیشه این نکته حیاتی و مهم را به خاطر بسپارید! هر چقدر هم که وکیل مواد مخدر متخصص و توانمند باشد در آخرین مرحله دادرسی چه توانایی از خود نشان می دهد؟ مرحله تجدیدنظر مرحله ای است که ایرادات و لوایح ارسالی توسط قضات بررسی و قرائت می شود و در بسیاری از موارد از طرفین برای رسیدگی دعوت نمی شود و حتی بدون تشکیل جلسه دیگری رأی تجدیدنظر صادر می شود! فراموش نکنید که رای دادگاه تجدیدنظر قطعی است!

توجه: بهترین توصیه به شما عزیزان این است که از ابتدای تشکیل پرونده کیفری یعنی دستگیری مجرم مواد مخدر، وکیل مواد مخدر استخدام کنید.

هزینه وکیل برای مواد مخدر

هزینه وکیل برای مواد مخدر

خوب است بدانید که هزینه وکیل برای مواد مخدر با توافق موکل و وکیل تعیین می شود و هزینه دادرسی نیز هست که توسط قوه قضاییه تعیین می شود. بنابراین حق الوکاله یا هزینه وکیل برای مواد مخدر با توجه به میزان جرم ارتکابی بر اساس تعرفه تعیین می شود. هزینه وکیل برای مواد مخدر از 50 میلیون ریال تا یک میلیارد ریال متفاوت می باشد. در صورتی که مرتکب سنگین ترین درجه مجازات بوده حداقل تعرفه حق الوکاله بین 100 میلیون ریال و دو میلیارد ریال می باشد. در خصوص هزینه وکیل برای مواد مخدر می توانید با شماره 09101923725 در تماس باشید.

جرایم مواد مخدر به چند دسته تقسمی می شود و مجازات هر کدام چیست؟

جرایم مربوط به مواد مخدر به طور کلی به چند دسته کلی تقسیم می شود که مجازات هر کدام به شرح زیر است:

مجازات پارامتر
مواد مخدر طبیعی یا شیمیایی از هر نوع که باشد جزای نقدی درجه یک، جزای نقدی درجه دو به اضافه 70 ضربه شلاق، درجه 3 جزای نقدی به اضافه 70 ضربه شلاق و تا 5 سال حبس و درجه چهارم اعدام است. مجازات تولید و کشت مواد مخدر
  هرگونه مواد مخدر یا روانگردان تا 50 گرم جریمه نقدی و 50 ضربه شلاق، بین 50 تا 500 گرم جزای نقدی و 70 ضربه شلاق و 3 سال حبس، بیش از 500 گرم تا 5 کیلو جزای نقدی، 74 ضربه شلاق و 15 سال حبس و توقیف بیش از 5 کیلوگرم از یک نفر، مجرم به اعدام محکوم می شود. واردات یا صادرات مواد مخدر
 هرگونه مواد مخدر از 50 تا 500 گرم جزای نقدی و 10 تا 74 ضربه شلاق، بین 500 تا 5 کیلوگرم جزای نقدی، 74 ضربه شلاق تا 5 سال حبس، از پنج تا بیست کیلو جزای نقدی، 70 و 4 ضربه شلاق و10 سال حبس و در صورت تکرار جرم، اموال مجرم مصادره خواهد شد. میزان مجازات نگهداری، حمل یا خرید مواد مخدر
وکیل تخصصی مواد مخدر تهران

فراموش نگردد که قانون کاهش حبس تعزیری و سیاست‌ های کلی قضایی و سند تحول قضایی که مصوب و مورد نظر مقام معظم رهبری نیز می باشد، در تصمیم گیری قضات و تغییر نگاه قضایی در اتهامات مرتبط با مواد مخدر هم بسیار مؤثر بوده است.
اخیرا نیز دیوان عالی کشور پس از بررسی و مداقه در لایحه اصلاحی قانون مبارزه با مواد مخدر در مورد حذف تبصره ماده 38، با توجه به سیاست‌ های کلی قضایی مصوب‌ شده توسط رهبر انقلاب و سند تحول قضایی در زمینهٔ حبس زدایی با ایجاد هرگونه محدودیت یا ممنوعیت برای اعمال نهادهای ارفاقی در مرحلهٔ تعیین و میزان مجازات ها مخالفت کردند. یعنی، دیوانعالی کشور با حذف ماده 38 مخالفت کرد تا اینکه دادگاه‌های انقلاب بتوانند مثل گذشته در مجازات ها تخفیف قائل شوند. در مادهٔ 38 قانون مبارزه با مواد مخدر امکان اعمال تخفیف مجازات به دادگاه داده شده است. یعنی، دادگاه می تواند رأسا در میزان مجازات تعیین شده برای جرم تخفیف اعمال نماید.

هشدار جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی به کشورهای اروپایی

وکیل مواد مخدر تهران و دفاع از موکل

بد نیست در ابتدا بدانیم که دو نوع دفاع در عمل و در دادرسی وجود دارد.وکیل مواد مخدر تهران ابتدا دفاع شفاهی که در روز رسیدگی به قاضی شعبه تقدیم می شود. دوم اینکه دفاعیه کتبی است که در قالب لایحه دفاعیه تقدیم دادگاه می شود. هر دو نوع دفاع نیاز به دانش و تخصص دارند. وکیل مواد مخدر باید بتواند با ارائه دفاع شفاهی قاضی را به حقیقت راهنمایی کند. همچنین با تقدیم لایحه دفاعیه از طرف موکل نکات قانونی و لازم را کتباً به دادگاه ارائه نماید.

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار توسط وکیل مواد مخدر تهران عبارتست از:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار

وکیل مواد مخدر تهران

وکیل مواد مخدر تهران شاغل در گروه وکلای کیفری ژیوار به صورت تخصصی در دعاوی کیفری مرتبط با جرایم مواد مخدر فعالیت می کند. با اعطای وکالت به متخصص، نقش بسزایی در سرنوشت پرونده جنایی خود یا عزیزان خود داشته باشید.

مشاوره حقوقی با وکیل مواد مخدر می تواند راه گشای مشکلات شما باشد. وکیل متخصص می تواند با استناد صحیح به قوانین، اعمال مقررات تخفیف مجازات، تعلیق مجازات و سایر خصایص اختصاری را از دادگاه بخواهد.

سوالات متداول در باب بهترین وکیل مواد مخدر تهران

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب وکیل مواد مخدر تهران می باشیم:

  • هزینه وکیل برای مواد مخدر چقدر است؟ خوب است بدانید که هزینه وکیل برای مواد مخدر با توافق موکل و وکیل تعیین می شود و هزینه دادرسی نیز هست که توسط قوه قضاییه تعیین می شود. بنابراین حق الوکاله یا هزینه اخذ وکیل مواد مخدر با توجه به میزان جرم ارتکابی بر اساس تعرفه تعیین می شود.
  • نقش وکیل مواد مخدر تهران چیست؟ قبل از تشکیل جلسه که در واقع تحقیقات مقدماتی در دادسرا است، وکیل مواد مخدر می تواند با مطالعه پرونده نکات مهمی را بیاموزد و نحوه ارائه بهترین دفاع را به شما بگوید. زیرا ممکن است بازپرس یا دادستان به وکیل اجازه صحبت یا دفاع شفاهی ندهند و همه سوالات را از موکل بپرسند.
5/5 - (2 امتیاز)

6 دیدگاه ها

  • سلام یکی از فامیل های ما با ۹ کیلو کراک و ۳ کیلو شیشه دستگیر شده اما نه جاساز داشته نه چیزی اولین بارشم بوده الان خواستم ببینم جرمش چیه

    • سلام وقت بخیر جرم ارتکابی ذیل حمل مواد مخدر صورت گرفته و مطابق قانون مبارزه با مواد مخدر جرم محسوب میشه و موادی که از این فرد گرفته شده صنعتی و بالای ۳۰ گرم هست امکان صدور حکم اعدام وجود داره در این مورد با توجه به حساسیت شرایط بهتر است با وکیل مواد مخدر ما مشاوره داشته باشید تا بتوانند شمارا راهنمایی کنند لطفا با این شماره ۰۹۱۰۱۹۲۳۷۲۵ تماس بگیرید.

  • وکیل جرابم مواد مخدر میتونه به پرونده داداش که با ۳ کیلو هیرویین گرفتنش کمک کنه. اغفال شده بود و جاساز هم نداشته حق الوکاله شما چقدره

  • حکم من بخاطر موادمخدر ازنوع تریاک به پنج سال و چهل و هفت میلیون جریمه حکم دادن وبادرخواست پابند الکترونیکی موافقت کردن تابه حال سیزده ماه حبس تحمل کردم ایا22بهن ماه شامل عفو میشوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.