بهترین وکیل مواد مخدر در شیراز ⚖ در سال [1402]

وکیل مواد مخدر در شیراز

 جرم مواد مخدر در دنیای امروزه در حال رایج شدن است. وکیل مواد مخدر در شیراز می تواند به شهروندان شیرازی در خصوص جرم مواد مخدر کمک کند. گروه وکلای کیفری ژیوار متشکل از چندین وکیل پایه یک کیفری است که می توانند در صورت نیاز شما به یک وکیل مواد مخدر پاسخگوی شما باشند و انواع خدمات حقوقی لازم را با بهترین کیفیت به شما ارائه کنند. برای آشنایی بیشتر با جرایم مواد مخدر در ایران و انتخاب درست برای وکیل مواد مخدر با ما در مقاله زیر همراه باشید.

وکیل مواد مخدر در شیراز به چه کسی می گویند؟

وکیل متخصص مواد مخدر در شیراز تخصص چند گانه‌ ای در زمینه‌ حقوق مواد مخدر دارد. این وکیل با دقت و تمرکز بر پرونده‌ های مواد مخدر، به طور اختصاصی به مطالعه و تحقیق درباره‌ قوانین و مقررات این حوزه می‌ پردازد. او از نظرات و اصول قضایی استفاده می‌ کند تا لایحه دفاعیه‌ ای کارآمدی تهیه کند. این وکیل با تجربه در مواردی چون قاچاق، نگهداری، مخفی کردن و حمل مواد مخدر به داخل یا خارج از کشور آشنا است و با روش‌ های موثری از متهمان دفاع می‌ کند. تخصص او در این زمینه به ویژه به جرم‌ های مواد مخدر می‌ پردازد.

اینفوگرافیک خدمات تخصصی وکیل مواد مخدر

وکیل متخصص مواد مخدر با استفاده از تجربه‌ فن بیان قوی خود، توانایی ارتباط با قضات را داراست و می‌ تواند با توجیه و تبیین موارد، نظر قاضی را جلب کرده و به نفع متهمان خود تاثیر گذار باشد. همچنین، با آگاهی از جنبه‌ های روانشناسی و شخصیت شناسی، به دقت به تحلیل و توجیه رفتارهای متهمان می‌ پردازد. استفاده از وکیل مواد مخدر در شیراز برای نگارش لایحه دفاعیه اهمیت بسیاری دارد، زیرا تخصص این وکیل در قوانین مواد مخدر به تدریج تبدیل به فرصتی برای دفاع قوی و مؤثر از متهمان در این زمینه می‌ شود.

مقالات مرتبط  وکیل مواد مخدر در بیرجند (بهترین وکیل)

انواع مجازات مواد مخدر و شناسایی توسط وکیل مواد مخدر شیراز

وکیل مواد مخدر در شیراز با تخصص در حقوق مواد مخدر، در مواجهه با مجازات‌ های مختلف برای حمل و نگهداری مواد صنعتی نظیر هروئین، به متهمان خود کمک می‌ کند. مجازات‌ ها از جریمه نقدی و شلاق در میزان‌ های مختلف تا حبس و حتی اعدام بر اساس میزان مواد مخدر ورودی تغییر می‌ کند. تجربه این وکیل در موارد مواد مخدر به متهمان اطمینان می‌ بخشد که دفاع مناسبی انجام شود.

مواد مخدر و روان گردان در شیراز

مواد مخدر و روان گردان علاوه بر آسیب هایی که به سلامت جسمانی انسان ها وارد می کنند، با ایجاد اختلال در روح و روان فرد زندگی فردی و اجتماعی او را هم به خطر می اندازند و حتی در مواردی باعث خطر آسیب رسانی به اطرافیان می شوند. به همین دلیل در قوانین موضوعه ایران این موضوع مورد توجه قانون گذار قرار گرفته و حتی در مواردی می تواند مجازات های سنگینی مثل اعدام را به همراه داشته باشد.

شناسایی جرایم مواد مخدر توسط وکیل مواد مخدر در شیراز

در خصوص شناسایی جرایم مواد مخدر توسط وکیل مواد مخدر در شیراز بایستی گفت که در قوانین موضوعه ایران قانونی که به این جرایم پرداخته قانونی است تحت عنوان قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب سال 1367 که در سال 1396 آخرین اصلاحات بر آن اعمال شده است. در این قانون رفتارهای گوناگونی در ارتباط با مواد مخدر و روان گردان، با توجه به نوع مواد مخدر و میزان آن جرم تلقی شده و مجازات های متناسب برای آن در نظر گرفته شده است. وکیل مواد مخدر در ایران شخصی است که به تمام این موارد تسلط دارد و می تواند دعاوی مربوط به آن را مطرح کند. این رفتارها شامل موارد زیر هستند:

  • وارد کردن انواع مواد مخدر و روان‌ گردان
  • ارسال مواد مخدر و روان‌ گردان
  • صادر کردن مواد مخدر و روان‌ گردان
  • تولید یا ساخت انواع مواد مخدر و روان‌ گردان
  • حمل مواد مخدر
  • نگهداری مواد مخدر
  • اخفای مواد مخدر و روان‌ گردان
  • خرید مواد مخدر و روان‌ گردان
  • فروش مواد مخدر و روان‌ گردان
  • در معرض فروش قرار دادن مواد مخدر و روان‌ گردان
  • توزیع مواد مخدر و روان‌ گردان
  • وارد کردن مواد مخدر به محل نگهداری معتادان
  • استعمال مواد مخدر و اعتیاد به آن
مقالات مرتبط  بهترین وکیل مواد مخدر در نائین ⚖ در سال [1402]

بنابراین مشاهده می شود که در حقوق ایران، حتی مواردی نظیر استعمال و نگهداری مواد مخدر هم به عنوان جرم در نظر گرفته شده اند و دارای مجازات مخصوص به خود هستند.

در خصوص مشاوره حقوقی و یا اعطای وکالت کلیک کنید.

مشاوره حقوقی

انواع مواد مخدر و روان گردان

قانون مبارزه با مواد مخدر انواع مواد مخدر و روان گردان را به دو نوع صنعتی و سنتی تقسیم کرده و برای هر یک از آن ها مجازات جداگانه ای در نظر گرفته است. مواد مخدر سنتی موادی نظیر تریاک هستند که از ترکیب آن ها مواد مخدر دیگری می تواند به وجود بیاید و  مواد مخدر صنعتی موادی هستند که در آزمایشگاه ها ساخته می شوند و قدرت آسیب بیشتری دارند. مثل شیشه، هروئین و سایر.

مجازات جرایم مواد مخدر در ایران چیست؟

در قانون مبارزه با مواد مخدر به تناسب نوع جرم، نوع مواد مخدر و روان گردان و همچنین میزان آن مجازات هایی نظیر جزای نقدی، شلاق، حبس، مصادره اموال و اعدام در نظر گرفته شده است. استفاده از وکیل مواد مخدر با توجه به مجازات های سنگینی که این جرایم دارند ضروری است.

عوامل تشدید مجازات

اگر این جرایم به صورت باندی و متشکل و سازمان یافته انجام شود. در صورتی که فرد مجرم در این جرایم از اصفال و مجانین سوء استفاده کند. و زمانی که فرد در راستای انجام جرم از سلاح استفاده کرده باشد مجازات این جرایم بر اساس ضوابط مقرر در قانون تشدید خواهد شد.

نمونه لایحه دفاعیه از متهم مواد مخدر:

نمونه لایحه پرونده مواد مخدر

ضرورت وکیل مواد مخدر در شیراز

پیش بینی مجازات اعدام و حبس های طولانی مدت در جرایم مواد مخدر نشان دهنده اهمیت این جرایم از نگاه قانون گذار است و همین امر باعث پیچیدگی و ظرافت فنی و حقوقی در پرونده هایی است که تحت عنوان این جرایم در دادگاه ها مطرح می شوند. بنابراین افرادی که دارای تخصص حقوقی نیسند و حتی حقوقدانانی که تسلط ویژه ای در حوزه جرایم مواد مخدر ندارند نمی توانند از پس پیچیدگی های موجود در این پرونده ها برآیند و آن ها را با موفقیت حل و فصل کنند.

مقالات مرتبط  انواع جرایم مواد مخدر و مجازت آن در ایران

موفقیت در پرونده های مواد مخدر به عنوان یکی از سنگین ترین جرایم موجود در حقوق کیفری ایران مستلزم استفاده از یک وکیل پایه کیفری است که به جرایم مواد مخدر تسلط ویژه داشته باشد و همچنین در طرح این دعاوی و دفاع در آن ها دارای تجربه ای چندین ساله باشد. به وکیل کیفری مسلط بر این جرایم، وکیل مواد مخدر گفته می شود. وکیل مواد مخدر در شیراز می تواند با دفاع و مشاوره تخصصی در حیطه این جرایم بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد.

ویژگی های بهترین وکیل مواد مخدر

بهترین وکیل مواد مخدر باید دارای شرایط عمومی ای مانند پروانه وکالت رسمی و معتبر و اعتماد به نفس و فن بیان قوی برای طرح و اثبات دعوا یا دفاع باشد که شرایطی مشترک میان تمام وکلاست. اما وکیل مواد مخدر علاوه بر این شرایط باید دارای دانش تخصصی و تسلط کامل بر تمام قواعد و مقررات حاکم بر جرایم مواد مخدر باشد و علاوه بر این به واسطه تجربه در طرح این دعاوی با رویه قضایی محاکم آشنا باشد.

مزیت اعزام وکیل به سراسر ایران و جهان در گروه وکلای کیفری ژیوار:

 

وکیل مواد مخدر در شیراز

شهر شیراز به عنوان یکی از کلان شهر های کشور از جمله مناطقی است که جرایم مواد مخدر در آن رواج و گسترش دارد. اگر به عنوان شاکی یا متهم درگیر پرونده ای مربوط به جرایم مواد مخدر در شهر شیراز هستید، گروه وکلای ژیوار می توانند بهترین وکیل مواد مخدر در شیراز را به شما معرفی نمایند و انواع خدمات حقوقی از جمله مشاوره تلفنی و حضوری را به شما ارائه دهند. وکیل مواد مخدر را از گروه وکلای کیفری ژیوار بخواهید.

سوالات متداول در باب وکیل مواد مخدر شیراز

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب وکیل مواد مخدر شیراز می باشیم:

  • آیا نگهداری مواد مخدر در ایران جرم است؟ بله طبق قانون مبارزه با مواد مخدر صرف نگهداری مواد مخدر در ایران جرم تلقی شده است.
  • آیا اشخاص معتاد مجرم هستند؟ بله طبق قوانین ایران افراد مجرمی که برای درمان خود مبادرت به هیچ اقدام درمانی ای نکرده اند مجرم در نظر گرفته می شوند.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.