بهترین وکیل مواد مخدر در شهرکرد ⚖ در سال [1402]

وکیل مواد مخدر در شهرکرد

وکیل مواد مخدر در شهرکرد کسی است که می تواند با تسلط بر جرایم مواد مخدر در این دعاوی مثمر ثمر باشد. گروه وکلای ژیوار یکی از گروه های متخصص حقوقی در سراسر کشور است که می تواند در تمام جرایم از جمله جرایم مواد مخدر به شما کمک کند. وکیل مواد مخدر در گروه وکلای کیفری ژیوار راهنمای شما در این باب است.

حضور وکیل مواد مخدر در پرونده های مربوط به جرایم مواد مخدر نیازی انکارنشدنی است که وکلای ژیوار می توانند با معرفی بهترین وکیل جرایم مواد مخدر این نیاز را برای شما برطرف کنند.

اینفوگرافیک خدمات تخصصی وکیل مواد مخدر

بهترین وکیل مواد مخدر در شهرکرد

بهترین وکیل مواد مخدر در شهرکرد کیست؟ آنچه که واضح است این است که وکیل مواد مخدر در شهرکرد باید دارای پروانه وکالت رسمی و مورد تایید قوه قضاییه باشد تا بتواند وکالت افراد را در این پرونده ها بر عهده بگیرد و به آن ها مشاوره بدهد. طبق قوانین موجود، حتی استفاده از عنوان مشاور حقوقی بدون برخورداری از مجوز مورد تایید مراجع مربوطه جرم محسوب می شود. مشاوره حقوقی مواد مخدر راهنمای شما در این باب است.

علاوه بر مجوز رسمی، وکیل مواد مخدر باید اصول و قواعد کلی حقوق کیفری در ایران از جمله قواعد تخفیف، تشدید و تعدد و تکرار جرم را بداند تا بتواند در راستای دفاع از متهم از آن ها استفاده کند. وکیل مواد مخدر کسی است که در رشته حقوق جزا و جرم شناسی تحصیل کرده و در دعاوی مربوط به جرایم مواد مخدر دارای تجربه چندین ساله و عملی است. بنابراین با توجه به تخصصی شدن حوزه های حقوقی، برای ارجاع پرونده های جرایم مواد مخدر نمی توان به هر وکیلی با هر تخصصی مراجعه کرد.

مقالات مرتبط  بهترین وکیل مواد مخدر در شیراز ⚖ در سال [1402]

در خصوص مشاوره و یا اعطای وکالت کلیک کنید.

مشاوره حقوقی

جرایم مواد مخدر در قانون ایران چه مواردی هستند؟

در حقوق ایران، قانون مبارزه با مواد مخدر مصوب سال 1367 با اصلاحات 1376 و 1396 مواردی را در رابطه با مواد مخدر و مواد روان گردان جرم انگاری کرده است که وکیل مواد مخدر در هر کدام از آن ها می تواند به ما کمک کند. این موارد شامل خرید، فروش، توزیع، تولید، قاچاق، نگهداری، مصرف و سایر است که هر کدام بنا به نوع ماده مخدر و همچنین میزان آن دارای مجازات خاصی است که حتی در شرایطی این مجازات می تواند اعدام باشد.

مجازات جرایم مواد مخدر مربوط به تریاک و هروئین چیست؟

تریاک از جمله مواد مخدر سنتی است که مجازات جرایم مربوط به آن در ماده 4 قانون مبارزه با مواد مخدر ذکر شده و هروئین هم از مخرب ترین مواد مخدر صنعتی است که مجازات جرایم ناظر به آن در ماده 8 قانون مذکور مورد اشاره قرار گرفته است.

نمونه لایحه دفاعیه از متهم مواد مخدر:

نمونه لایحه پرونده مواد مخدر

وکیل مواد مخدر شهرکرد چه نقشی در مجازات جرایم اعدام است؟

در قانون مبارزه با مواد مخدر قبل از اصلاحات سال 1396، اعدام به طرز گسترده ای به عنوان مجازات بسیاری از جرایم مواد مخدر در نظر گرفته شده بود. اما در قانون اصلاح قانون جرایم مواد مخدر در سال 1396 موارد اعدام به طور چشم گیری کاهش پیدا کرد و شرایط آن در ماده 46 قانون مجازات اسلامی بدین شرح ذکر شد:

  • الف) مواردی که مباشر جرم و یا حداقل یکی از شرکا حین ارتکاب جرم سلاح کشیده یا به قصد مقابله با ماموران، سلاح گرم و یا شکاری به همراه داشته باشند.
  • ب) در صورت که مرتکب نقش سردستگی (موضوع ماده (130) قانون مجازات اسلامی یا پشتیبان مالی و یا سرمایه‌ گذار را داشته یا از اطفال و نوجوانان کمتر از 18 سال یا مجانین برای ارتکاب جرم استفاده کرده باشد.
  • پ) مواردی‌ که مرتکب به علت ارتکاب جرائم موضوع این قانون، سابقه محکومیت قطعی اعدام یا حبس ابد یا حبس بیش از 15 سال داشته باشد.
  • ت) کلیه جرائم موضوع ماده (4) این قانون مشروط بر اینکه بیش از پنجاه کیلوگرم باشد و مواد موضوع ماده (8) این قانون مشروط بر اینکه بیش از 2 کیلوگرم باشد و در خصوص سایر جرائم موضوع ماده (8) درصورتی‌ که بیش از 3 کیلوگرم باشد. اجرای این بند نسبت به مرتکبان، متهمان و مجرمان قبل از لازم‌ الاجراء شدن این ماده منوط به داشتن یکی از شرایط بندهای (الف)، (ب) یا (پ) نیز می‌ باشد.
مقالات مرتبط  بهترین وکیل مواد مخدر در قم ⚖ در سال [1402]

اثبات عدم وجود هر یک از این بندها و در نتیجه عدم اعدام شخص متهم تنها از عهده یک وکیل مواد مخدر کارکشته بر می آید. بنابراین در صورتی که پرونده ای با موضوع جرایم مواد مخدر دارید حتما حضور وکیل مواد مخدر در کنار خود را جدی بگیرید. وکلای ژیوار می توانند در این زمینه به شما کمک کنند و حضور بهترین وکیل مواد مخدر را در کنار شما تضمین کنند. در ادامه به علت ضرورت حضور وکیل مواد مخدر و شرایط و ویژگی های بهترین مواد مخدر می پردازیم.

چرا باید از وکیل مواد مخدر شهرکرد کمک بگیریم؟

چرا باید از وکیل مواد مخدر شهرکرد کمک بگیریم؟

چرا باید از وکیل مواد مخدر شهرکرد کمک بگیریم؟ همانطور که گفتیم جرایم مواد مخدر در مواردی می توانند منجر به صدور حبس های طولانی مدت و یا حکم اعدام شوند. دفاع از متهم در چنین پرونده هایی فقط در صلاحیت و تخصص وکیلی است که به تمام ظرایف و نکته های حقوقی جرایم مواد مخدر آشنایی داشته باشد. این وکیل که وکیل مواد مخدر نامیده می شود نقش به سزایی در تخفیف مجازات متهم و یا حتی تبرئه او از اتهامات مورد انتساب خواهد داشت.

درگیری در پرونده های جرایم مواد مخدر به دلیل مجازات های سنگینی که قانون برای آن ها مقرر کرده فشار روانی سنگینی برای متهم ایجاد می کند و وکیل مواد مخدر با به کارگیری دانش و تخصص خود می تواند تا حد زیادی از این بار روانی بکاهد.

وکیل مواد مخدر شهرکرد و اثبات بی گناهی در حمل جرایم مواد مخدر

از آنجایی که جرایم مواد مخدر دارای مجازات های سنگینی مانند حبس درجه یک و یا اعدام هستند، ممکن است افرادی که با شخص خاصی خصومت شخصی دارند برای انتقام از او، با قرار دادن مواد مخدر در خانه یا اتوموبیلش حمل یا نگهداری مواد مخدر را به او نسبت دهند و در اصطلاح حقوقی به آن شخص افترا بزنند.

مقالات مرتبط  بهترین وکیل مواد مخدر در نائین ⚖ در سال [1402]

در چنین شرایطی وکیل مواد مخدر با توجه به شواهد و ادله تخصصی ای که در جهت دفاع از متهم می تواند فراهم کند شخص بی گناه را از جرم حمل یا نگهداری مواد مخدر تبرئه می کند. در حالی که اگر پرونده دارای یک وکیل مواد مخدر مجرب نباشد، متهم بی گناه به واسطه یک افترای ناروا به راحتی می تواند متحمل مجازات های سنگینی همچون حبس یا جزای نقدی شود.

مزیت اعزام وکیل به سراسر ایران و جهان در گروه وکلای کیفری ژیوار:

 

وکیل تضمینی مواد مخدر در شهرکرد

آیا وکیل تضمینی مواد مخدر وجود دارد؟ خیر تضمینی در خصوص پرونده های مواد مخدر وجود ندارد

سالانه پرونده های بسیاری در زمینه جرایم مواد مخدر در دادگاه های انقلاب شهرکرد مطرح می شوند که موفقیت در هر یک از آنان مستلزم وجود وکیل تضمینی مواد مخدر در شهرکرد است. اگر به دنبال وکیل تضمینی یا بهترین وکیل مواد مخدر در شهرکرد هستید گروه وکلای کیفری ژیوار با تخصص در امور کیفری و از جمله جرایم مواد مخدر می توانند به شما کمک کنند و با انواع خدمات حقوقی حضوری یا تلفنی و یا مشاوره آنلاین در مورد جرایم مواد مخدر موفقیت در پرونده های شما را تسهیل کنند.

سوالات متداول در باب وکیل مواد مخدر در شهرکرد

در این بخش مفتخر به پاسخگویی در باب وکیل مواد مخدر در شهرکرد می باشیم:

  • جرایم مربوط به هروئین و شیشه چه زمانی می تواند موجب اعدام شود؟ در صورتی که میزان هروئین و شیشه ای که موضوع جرم است بیش از سی گرم باشد و شرایط مقرر در ماده 45 قانون مبارزه با مواد مخدر وجود داشته باشد حکم متهم اعدام است.
  • مرجع رسیدگی به جرایم مواد مخدر کجاست؟ مرجع رسیدگی به جرایم مواد مخدر دادگاه انقلاب در هر حوزه قضایی است.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.