وکیل کلاهبرداری در کرج

وکیل کلاهبرداری در کرج

ین مقاله مختص شهروندان کرجی در خصوص استخدام بهترین وکیل کلاهبرداری در کرج است که می تواند از دغدغه های انتخاب بهترین وکیل کلاهبرداری در کرج بکاهد کلاهبرداری یکی از عناوین مجرمانه ای است که معمولاً در بین عموم مردم برای نسبت دادن بسیاری از جرایم منجر به ضرر مالی استفاده می شود. اما باید توجه داشت که هر عمل مجرمانه ای که منجر به ضرر مالی شود، قانونا کلاهبرداری محسوب نمی شود.

  • بهترین وکیل کلاهبرداری در گوهر دشت کرج کیست؟
  • بهترین وکیل کلاهبرداری در فردیس کرج یست؟
  • حق الزحمه وکیل کلاهبرداری در کرج چقدر است؟
  • شرایط برائت از کلاهبرداری در کرج به چه صورت است؟

وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان یک کشور به دنبال گسترش فرهنگ مشاوره قبل از هر اقدامی که جنبه حقوقی دارد، هستند تا با ارائه راهکارهای صحیح حقوقی، عواقب اقدامات نادرست را از بین ببرند یا کاهش دهند.

اینفوگرافیک وظایف وکیل

کلاهبرداری چیست؟

ماده 1 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری (مصوب 1368 مجمع تشخیص مصلحت نظام) به عنوان رکن قانونی جرم کلاهبرداری، این عمل مجرمانه را چنین تعریف می کند:

“هر کس با حیله و کلاهبرداری مردم را به وجود شرکت های ساختگی یا تجارتخانه ها یا کارخانه ها یا مؤسسات یا داشتن اموال و اختیارات ساختگی فریب دهد. یا به چیزهای غیر واقعی امیدوار کند یا از حوادث غیر واقعی بترساند. یا نام یا عنوان جعلی به خود بگیرد. و استفاده از یکی از موارد مذکور یا سایر وسایل متقلبانه برای تحصیل وجوه یا مال یا اسناد یا حواله یا قبض یا تسویه حساب و مانند آن و گرفتن مال دیگری از این طریق کلاهبرداری محسوب می شود و علاوه بر استرداد مال به صاحب آن به حبس از یک تا هفت سال و به پرداخت جزای نقدی معادل وجهی که وصول کرده محکوم می شود.

مقالات مرتبط  وکیل کلاهبرداری در یزد

در خصوص مشاوره حقوقی کلاهبرداری و یا اعطای وکالت کلیک کنید.

مشاوره حقوقی

وکیل برای کلاهبرداری در کرج

بر این اساس آنچه به عنوان عنصر مادی جرم کلاهبرداری در بین وکلا رواج یافته است «مانور متقلبانه» است. یعنی هرگونه اقدام فریبنده (از جمله مواردی که در فوق تصریح شده است) که مردم را به امور واهی امیدوار کند. و هدف از انجام این عمل یا اعمال، گرفتن مال دیگران و رساندن ضرر مالی به دیگران است. جرم کلاهبرداری یک جرم محدود است. و درج ضرر و زیان به مال تلف شده به همراه نفع مالی کلاهبردار یا هدف او برای احراز وقوع این جرم ضروری است.

گروه وکلای کیفری ژیوار به عنوان وکیل کلاهبرداری در تهران و کرج راهنمای شما در این زمینه هستند.

وکیل کلاهبرداری در کرج برای اثبات جرم

برای اثبات وقوع این جرم نیز مانند بسیاری از جرایم لازم است که عنصر معنوی جرم یعنی قصد مجرمانه مرتکب در گرفتن مال دیگران از طریق این فریب ها بررسی شود. اصولاً کلاهبرداران با استفاده از مانورهای متقلبانه در معاملات و قراردادها به دنبال به دست آوردن پول دیگران هستند. صرف نظر از آنچه در ماده 1 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری به عنوان مصادیق ذکر شده است. در قوانین متعددی که اعمال را جرم انگاری کرده و به جای تعیین مجازات معین، قانونگذار به مجازات مندرج در جرم کلاهبرداری اشاره کرده و یا صریحاً آن اعمال را از مصادیق یا در حکم کلاهبرداری برشمرده است.

وکیل کلاهبرداری در کرج برای اثبات جرم

وکیل متخصص کلاهبرداری کرج

پیشگیری از جرم بسیار ساده تر از پیگیری پرونده در هزاران دادگاه است. شاید یک شعار به نظر برسد. اما با وجود تکرار این ضرب المثل، از اهمیت و ارزش آن کاسته نمی شود. بدین منظور وکلای گروه وکلای کیفری ژیوار به عنوان وکلای کلاهبرداری در کرج و تهران مشاوران مورد اعتماد و مجربی هستند که با استفاده از دانش و تجربه خود می توانند کمک کنند افراد با اطمینان بیشتری وارد معاملات و اقدامات حقوقی خود شوند و از گرفتار شدن در دام کلاهبرداران جلوگیری کنند.

کلاهبرداری سایبری کرج

با پیشرفت سریع فناوری های جدید و استفاده طیف وسیعی از مردم از امکانات موجود، پدیده کلاهبرداری با استفاده از رایانه و اینترنت بسیار رایج شده است. دلیل این امر اولاً ناآگاهی مردم از روش های جدید کلاهبرداران و البته پیشرو بودن مجرمان در یافتن راه های ارتکاب جرم است. فیشینگ یا تله گذاری اینترنتی اصطلاحی است که در سال های اخیر به کرات با آن برخورد کرده ایم. و نوعی کلاهبرداری با استفاده از فضای اینترنت است.

مقالات مرتبط  برائت از کلاهبرداری

عاملان این جرایم با استفاده از دانش و تجربه خود در زمینه های مرتبط با اینترنت در کنار بی اطلاعی عموم مردم از خطرات این فضا، به اطلاعات شخصی افراد مانند رمز کارت و حساب بانکی و رمز ایمیل افراد دسترسی پیدا می کنند. و از این اطلاعات برای خالی کردن حساب افراد استفاده می کنند. این موضوع به صراحت در ماده 741 کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (کتاب تعزیرات) منعکس شده است.

اعزام وکیل به سراسر ایران و جهان در گروه وکلای کیفری ژیوار:

 

وکیل کلاهبرداری در کرج برای مجازات جرم

در قانون آمده است: «هرکس با ارتکاب اعمالی از قبیل وارد کردن، تغییر، پاک کردن، ایجاد یا توقف داده یا اخلال در سیستم، پول یا اموال یا منافع یا خدمات یا مطالعه امتیازات مالی برای خود یا دیگران، به طور غیرقانونی از سیستم‌ های رایانه‌ ای یا مخابراتی استفاده کند.

مالک علاوه بر رد مال به حبس از یک تا پنج سال یا جزای نقدی از بیست میلیون ریال (20.000.000) تا یکصد میلیون ریال (100.000.000) ریال یا هر دو محکوم خواهد شد. این گونه موارد به یکی از معضلات قوه قضاییه و پلیس کشور تبدیل شده است. صرف نظر از ضرورت آموزش همگانی برای پیشگیری از وقوع این گونه جرایم، اگر شخصی به هر دلیلی قربانی چنین جرایمی شود. کسب حقوق با بهره مندی از تجربه و دانش وکلای متخصص امری ضروری است.

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار به شرح زیر است:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار

مراحل رسیدگی وکلا کلاهبرداری

پس از ارسال پرونده به مراجع قضایی، پرونده به شعب کیفری ارسال و زمان رسیدگی دادگاه مشخص می شود. جلسه در ساعت مشخص شده برگزار شده و شکات و نماینده دادستان در جلسه حضور خواهند داشت. متهم با وجود ابلاغ زمان رسیدگی حاضر نمی شود و صورتحساب را ارسال نمی کند. دادگاه از شاکیانی که مطالب مذکور را توضیح می دهند تحقیق می کند. و نماینده دادستان درخواست مجازات می کند.

مقالات مرتبط  وکیل کلاهبرداری اینترنتی در شیراز

مزایای وکیل کلاهبرداری

از ویژگی های وکیل کلاهبرداری در کرج می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی های وکیل کلاهبرداری در کرج

اگر به دنبال وکیل کلاهبرداری در کرج با این ویژگی ها بودید، در جای مناسبی هستید. گروه وکلای کیفری ژیوار به شما کمک می کنند تا وکیل  مناسب را پیدا کنید و مشکلات حقوقی خود را حل کنید. گروه وکلای کیفری ژیوار به عنوان مشاوره کلاهبرداری در تهران و وکیل کلاهبرداری تهران یا در کرج بهترین خدمات حقوقی از جمله مشاوره و وکالت را به قربانیان جرایم کلاهبرداری ارائه می دهند.

سوالات متداول در باب وکیل کلاهبرداری در کرج

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب وکیل کلاهبرداری در کرج می باشیم:

  • ویژگی های وکیل کلاهبرداری در کرج چیست؟ تجربه تخصصی در خصوص پرونده های پیشین، تجربه تخصصی در خصوص جرایم کلاهبرداری و دانش حقوقی عمومی در سطح خوب
  • مراحل رسیدگی وکلا کلاهبرداری چیست؟ پس از ارسال پرونده به مراجع قضایی، پرونده به شعب کیفری ارسال و زمان رسیدگی دادگاه مشخص می شود. جلسه در ساعت مشخص شده برگزار شده و شکات و نماینده دادستان در جلسه حضور خواهند داشت.
  • آیا واقعاً وکیل کلاهبرداری در کرج می‌ تواند در موارد پرونده‌ های کلاهبرداری به ما کمک کند؟ بله، وکیل کلاهبرداری در کرج دارای تخصص و تجربه لازم برای دفاع در موارد پرونده‌ های کلاهبرداری است. این وکلا با شناخت عمیق از قوانین و مقررات مرتبط، توانایی تشخیص اقدامات متقلبانه را دارند و در تدارک استراتژی‌ های مناسب برای مدافعت از حقوق موکلان در دادگاه مهارت دارند.
  • آیا حضور شخص متهم در دادگاه برای موارد کلاهبرداری لزومی دارد؟ بسته به شرایط مختلف، حضور متهم در دادگاه ممکن است لازم نباشد. وکیل کلاهبرداری در کرج، بر اساس مشخصات پرونده و شناخت دقیق از وضعیت، تصمیم‌ گیری در مورد حضور متهم را انجام می‌ دهد.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.