مشاوره حقوقی مواد مخدر در تهران

مشاوره حقوقی مواد مخدر در تهران

مشاوره حقوقی مواد مخدر در تهران، مشاوره مواد مخدر، وکالت در پرونده مواد مخدر، اثبات بی گناهی و وکیل مواد مخدر در گروه وکلای کیفری ژیوار به صورت تخصصی خدمات ارائه می شود در قوانین ایران قوانین سختگیرانه ای در خصوص جرایم مربوط به مواد مخدر از جمله حمل و نگهداری این مواد وجود دارد. اگر فردی از روی ناآگاهی مرتکب چنین جرایمی شود، حضور وکیل مجرب در کنار او برای رسیدگی به امور یا ارائه مشاوره حقوقی مواد مخدر در تهران می تواند به عادلانه تر شدن روند رسیدگی کمک کند و با پیگیری دلسوزانه پرونده، به برگشت به زندگی این افراد کمک کند. و خانواده متهم یا مجرم را می توان از فروپاشی نجات داد.

بیشتر پرونده های کیفری در کشور ما را مواد مخدر تشکیل می دهد. وجود وکیل مجرب و با دانش حقوقی بالا می تواند چالش های این موارد را برطرف کند. فرض بر این است که فرد بیگناهی ناخودآگاه یا به طور تصادفی درگیر مواد مخدر و عوارض آن شده است، اما وکیل مواد مخدر با بررسی شرایط و بررسی و تحلیل پرونده، ارائه مستندات و دلایل و نیز دلیلی بر بی گناهی به عنوان دفاع از او برای تبرئه می پردازد.

ناگفته نماند که هر جرمی در قانون مجازات دارد، یعنی برای هر کدام مجازاتی تعیین شده است. سخت ترین و سنگین ترین مجازات ها مربوط به مواد مخدر است. در خصوص وکیل تخفیف مجازات می توانید به لینک مذکور کلیک کنید.

ویژگی های وکیل مواد مخدر در تهران

 یکی از ضروریات مهم، داشتن دانش حقوقی بالا در این زمینه است. از آنجایی که این پرونده ها حساس بوده و مجازات سنگینی دارند، داشتن وکیل مجرب و ماهر ضروری است. یکی از ویژگی های مهم وکیل مواد مخدر داشتن اعتماد به نفس بالاست چرا که با اعتماد به نفس بالا به راحتی می تواند به بهترین نحو از موکل خود دفاع کند.

مقالات مرتبط  مشاوره حقوقی قماربازی

وکیل می تواند در صورت تخلف موکل و بی گناهی او مجازات را کاهش دهد. داشتن سابقه کاری بالا و رزومه خوب در این زمینه از ویژگی های یک وکیل ماهر در زمینه مواد مخدر می باشد. یکی دیگر از ویژگی های وکیل مواد مخدر تسلط بر قوانین و تحصیلات عالی است.

مشاوره حقوقی مواد مخدر تهران و تخفیف مجازات

به عنوان مثال، اگر فردی به حبس ابد محکوم شود، دادگاه صلاحیت تخفیف مجازات وی را به میزان 15 سال دارد و در صورت صدور حکم اعدام، می تواند درخواست عفو و تخفیف را به کمیسیون مربوطه بخشودگی ارسال کند. به همین دلیل وکیل مواد مخدر با استناد به قانون و ارائه مواد و بهانه هایی که موجب تخفیف مجازات می شود تقاضای تخفیف یا عفو برای موکل خود می کند.

دلایل کاهش مجازات مربوط به مواد مخدر: دلیل اول این است که متهم می تواند در شناسایی شرکا، اسناد، متعلقات و جرایم کمک کند. دلیل دوم می تواند وضعیت متهم مثلاً انگیزه شرافتمندانه باشد و همچنین یکی از مهم ترین دلایلی که می توان برای درخواست عفو یا تخفیف متهم استفاده کرد اقرار مرتکب جرم است. از دیگر دلایل می توان به بالا بودن سن متهم، وضعیت سلامت یا بیماری فرد که مربوط به وضعیت جسمانی متهم است.

مشاوره حقوقی مواد مخدر تهران و اعمال تخفیف

در صورتی که دادگاه فرد را مستحق تخفیف تشخیص دهد، باید دلایل کافی مبنی بر استحقاق تخفیف در مورد متهم را ذکر کند. همچنین در صورتی که مرتکب جرم با نیروی انتظامی همکاری کند و به دلیل همکاری وی، شبکه، باند یا هر چیز مرتبط با مواد مخدر کشف شود، دادگاه می تواند به درخواست نیروی انتظامی و دلایل و اسناد موجود و بر اساس قانون مجازات وی را به نصف تقلیل دهد.

مشاوره حقوقی مواد مخدر تهران و مجازات جرم

قاچاق مواد مخدر صنعتی مانند شیشه، هروئین و سایر مجازات سنگین تری نسبت به مواد سنتی مانند تریاک دارد. با توجه به میزان و نوع نگهداری مواد مخدر، جزای نقدی، حبس و شلاق در نظر گرفته شده است، اما اگر مقدار آن زیاد باشد، می تواند باعث اعدام نیز شود. دادگاه با توجه به وضعیت جسمانی، نوع مواد مخدر، میزان مواد، سابقه فرد و سایرین رای صادر می کند.

مقالات مرتبط  احضاریه دادگاه

خرید و فروش مواد مخدر جرم است و بسته به مواردی مانند نوع و همچنین میزان آن مجازات های مختلفی دارد. در صورتی که مصرف مواد مخدر موجب وقوع جرایم دیگر شود، مجازات جرم ثانویه نیز برای شخص تعیین می شود. مجازات مواد مخدر صنعتی بیش از مواد مخدر سنتی است، زیرا مواد مخدر صنعتی انسان را دچار توهم می کند و موجب جرایم ثانویه می شود و ممکن است موجب اخلال در نظم عمومی و هرج و مرج شود.

مشاوره حقوقی مواد مخدر تهران و مجازات جرم

هزینه وکیل مواد مخدر

هر روزه متقاضیان زیادی با شماره 09020038664 با گروه وکلای کفیری ژیوار در خصوص هزینه وکیل مواد مخدر تماس می گیرند. در همین باب بایستی گفت که میزان هزینه با توجه به جرم و سنگینی پرونده متغیر می باشد. به عنوان مثال هزینه وکیل در خصوص جرم حمل 50 گرم با بیش از 50 یا 500 گرم مختلف می باشد. پیشنهاد می گردد در این خصوص با مشاورین گروه وکلای کیفری ژیوار تماس بگیرید و از این موارد مطلع شوید.

حکم غیابی مواد مخدر

صدور حکم موجب ایجاد اعتارض برای شخصی می گردد که رای دادگاه به ضرر وی صادر شده باشد. از زمان ابلاغ متهم به مدت 20 روز وقت دارد که در خصوص رسیدگی مجدد پرونده به دادگاه تجدید نظر مراجعه کند. در صورتی که متهم در دادگاه حضور به عمل نرساند و هیچ گونه دفاعه ای ارسال و وکیلی معرفی نکرده باشد، حکم وی به صورت غیابی صادر می شود که جرم مواد مخدر از این قانون مستثنی نمی باشد.

لزوم مشاوره حقوقی با بهترین مشاوره مواد مخدر در تهران

جرایم مواد مخدر برای ارائه بهترین دفاع نیازمند وکیل صالح و مجرب است. بهترین مشاوره کسی است که علاوه بر داشتن دانش، مهارت و اشراف به هنر وکالت و قوانین مربوطه، دارای صفاتی چون صداقت و دلسوزی نیز باشد. وجود قوانین و تبصره های مختلف و قوانین مبارزه با مواد مخدر، تأثیر عوامل، شرایط و سایر افراد دخیل در پرونده متهم، دفاع از متهم مواد مخدر را با مشکل مواجه می کند و لذا وکلایی که قبلاً در پرونده های مشابه کار کرده اند باید در اولویت شما باشد.

مقالات مرتبط  وکیل دادگستری

با حضور مشاوره مواد مخدر، دفاع از حقوق خود در دادگاه و مراجع قضایی آسان تر می شود و از سوی دیگر برای اینکه وکیل بتواند در دادگاه به خوبی از موکل خود دفاع کند، متهم باید کلیه مدارک مربوطه را در اختیار وکیل گذاشته باشد

اثبات بی گناهی در حمل مواد مخدر

گاهی برای بدنام کردن شخصی با استفاده از مواد مخدر که در لباس یا وسایل شخصی او جاسازی شده است، او را متهم به تخلف می کنند و به همین دلیل فرد بی گناهی در دام این دسته از افراد افتاده و به به مجازات محکوم می شود. برای مبارزه با این گونه افراد، قانون گفته است که هر فردی با مواد مخدر پاپوش برای دیگری بدوزد، به همان جرمی که برای دیگری انجام داده است، مجازات می شود.

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار به شرح زیر است:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار

امیدواریم از این مطالب نهایت استفاده را برده باشید و به یاد داشته باشید که هر زمان که چنین مشکلی برایتان پیش آمد، حتما با یک وکیل مجرب و متخصص مشورت کنید. لازم به ذکر است در صورت نیاز به وکیل کیفری می توانید از طریق شماره های موجود با گروه وکلای کیفری ژیوار تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره وکالت امور را نیز به یکی از وکلای مجرب گروه در این حوزه بسپارید.

سوالات متداول در باب مشاوره حقوقی مواد مخدر در تهران

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب مشاوره حقوقی مواد مخدر در تهران می باشیم:

  • هزینه وکیل مواد مخدر چقدر است؟ هر روزه متقاضیان زیادی با شماره 09020038664 با گروه وکلای کفیری ژیوار در خصوص هزینه وکیل مواد مخدر تماس می گیرند. در همین باب بایستی گفت که میزان هزینه با توجه به جرم و سنگینی پرونده متغیر می باشد.
  • مشاوره حقوقی مواد مخدر تهران و اعمال تخفیف به چه صورت است؟ در صورتی که دادگاه فرد را مستحق تخفیف تشخیص دهد، باید دلایل کافی مبنی بر استحقاق تخفیف در مورد متهم را ذکر کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.