وکیل تعزیرات در قم

وکیل تعزیرات در قم

وکیل تعزیرات در قم، یک وکیل پایه یک کیفری است که در دعاوی مربوط به تعزیرات حکومتی تخصص و مهارت ویژه دارد. وکیل تعزیرات در قم باید با رویه قضایی و تشریفات حاکم بر ادارات سازمان تعزیرات حکومتی آشنایی کامل داشته باشد.

گروه وکلای کیفری ژیوار متشکل از چندین وکیل پایه یک کیفری از جمله وکیل تعزیرات در قم هستند که می توانند به شما مشاوره و خدمات حقوقی ارائه بدهند. در این مقاله با بخشی از نکات تخلفات تعزیرات و آنچه برای انتخاب بهترین وکیل تعزیرات در قم باید بدانید، آشنا خواهید شد.

تخلفات تعزیرات حکومتی چه هستند؟

تخلفات تعزیرات حکومتی، تخلفاتی هستند که برای نظم بخشیدن به امور اقتصادی، صنفی و بهداشتی و درمانی در قوانین و مقررات موجود ذکر شده اند و مجازات های خاصی برای آن ها در نظر گرفته شده است. در حقوق ایران قوانین مختلفی در این رابطه وجود دارد. از جمله آن ها قانون تعزیرات حکومتی مصوب 1367 و قانون نظام صنفی کشور هستند. در این قوانین تخلفات مربوط به به امور صنفی و اقتصادی احصاء شده اند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • گران فروشی
  • کم فروشی
  • تقلب
  • احتکار
  • عرضه خارج از شبکه
  • عرضه و فروش کالای قاچاق
  • عدم اجرای ضوابط قیمت‌ گذاری و توزیع
  • فروش اجباری
  • عدم درج قیمت
  • عدم صدور صورتحساب و سایر
مقالات مرتبط  وکیل تجاوز

وکیل تعزیرات در قم نسبت به تمام این عناوین متخلفانه تسلط دارد و می تواند در صورت نیاز به آشنایی بیشتر با تخلفات تعزیرات حکومتی شما را راهنمایی کند.

در خصوص مشاوره و یا اعطای وکالت کلیک کنید:

مشاوره حقوقی

مرجع شکایت از تخلفات تعزیرات حکومتی کجاست؟

مرجعی که طبق قانون برای رسیدگی به تخلفات تعزیرات حکومتی صلاحیت دارد، سازمان تعزیرات حکومتی است که یک سازمان اداری زیر نظر وزارت دادگستری است و ریاست ان را معاون وزیر دادگستری بر عهده دارد. این سازمان در سال 67 و مطابق قانون تعزیرات حکومتی به وجود آمده است و دارای تشکیلات و تشریفات خاصی برای رسیدگی به دعاوی مطروحه است. سازمان تعزیرات حکومتی متشکل از تعدای شعب بدوی است که در ابتدا به شکایت طرح شده رسیدگی می کنند و همچنین تعدادی شعب تجدید نظر دارد که مرجع اعتراض از آراء غیر قطعی شعب بدوی این سازمان هستند. علاوه بر شعب بدوی و تجدید نظر شعبه عالی وجود دارد که صلاحیتش رسیدگی به اعتراض از آراء شعب تجدید نظر است.

مزیت مشاوره تلفنی و حضوری در گروه وکلای کیفری ژیوار:

 

 چگونه می توان از تخلفات تعزیرات حکومتی شکایت کرد؟

برای شکایت از تخلفات تعزیرات حکومتی در قم نیازمند وکیل تعزیرات در قم خواهید بود که به تمام قوانین و مقررات حاکم بر تخلفات تعزیرات مسلط باشد. وکیل تعزیرات در قم به نمایندگی از شما شکوائیه ای را که مستدل و مستند به قوانین مربوطه است به شعب بدوی سازمن تعزیرات حکومتی ارائه می دهد و یا آن را در سایت مخصوص به سازمان تعزیرات حکومتی ثبت می نماید. یک راه دیگر برای شکایت از تخلفات تعزیرات حکومتی برقراری تماس با شماره 135 است که در کنار راه های دیگر قابل استفاده است. حال پرسش اصلی این است که وکیل تعزیرات در قم باید دارای چه ویژگی هایی باشد که بتواند پرونده تعزیرات شما را با موفقیت پیگیری کند؟

مقالات مرتبط  وکیل دادسرا

ویژگی های بهترین وکیل تعزیرات در قم

ویژگی های بهترین وکیل تعزیرات در قم

همانطور که دیدید رسیدگی به دعاوی طرح شده در سازمان تعزیرات حکومتی در تمام موارد تابع قواعد کلی آیین دادرسی نیست و در مواردی مانند مهلت اعتراض و شیوه شکایت از آراء قواعد خاصی بر آن حکم فرماست. آشنایی با این تشریفات و آیین دادرسی ویژه در سازمان تعزیرات حکومتی و در کنار آن، آشنایی با قوانین ماهوی ای که در مورد عناوین متخلفانه تعزیرات و مجازات آن ها هستند نه تنها از عهده تمام افراد جامعه بر نمی آِید، بلکه یک وکیل دادگستری که مهارت و تجربه کافی را در طرح دعاوی تعزیرات ندارد نیز قادر به آن نیست. بنابراین برای تضمین موفقیت در طرح شکایت از این تخلفات به عنوان شاکی و یا موفقیت در پرونده به عنوان متهم حتما باید از وکیل متخصص در امر تعزیرات که وکیل تعزیرات نامیده می شود استفاده کنید.

مقالات مرتبط  اخلال در نظم عمومی

ادارات سازمان تعزیرات حکومتی بر اساس آیین نامه اجرایی این سازمان در تمام استان های کشور از جمله استان قم مستقر شده و فعال هستند. وکیل تعزیرات در قم با تجربه چندین ساله در طرح دعاوی در ادارات سازمان تعزیرات حکومتی این استان می تواند به پیشبرد موفقیت آمیز پرونده های شما در این استان کمک کند. اگر به دنبال بهترین وکیل تعزیرات در قم هستید، می توانید با گروه وکلای کیفری ژیوار که دارای مهارت و تجربه در کلیه امور کیفری هستند تماس بگیرید.

سوالات متداول در باب وکیل تعزیرات در قم

در این بخش به سوالات متداول شما درباره وکیل تعزیرات در قم پاسخ می دهیم:

  • تخلفات تعزیرات حکومتی چه هستند؟ همانطور که گفتیم، تخلفات تعزیرات حکومتی تخلفاتی در حوزه امور اقتصادی، صنفی و بهداشتی و درمانی هستند که مجازات های به خصوصی داشته و در سازمان تعزیرات حکومتی قابلیت شکایت دارند.
  • وکیل تعزیرات در قم چه نقشی در پرونده های تعزیرات دارد؟ وکیل تعزیرات در قم می تواند بر اساس دانش خود برای شما شکوائیه و یا لایحه دفاعی مستدل و مستند به قوانین مربوطه تدوین کند و به جای شما در جلسات رسیدگی حضور پیدا کند. برای بهره مندی از بهترین وکیل تعزیرات در قم با متخصصان ما در گروه وکلای ژیوار تماس بگیرید.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.