وکیل جرم خانه فساد

وکیل جرم خانه فساد

وکیل جرم خانه فساد، قرار بازداشت در خانه فساد و نحوه گزارش و شکایت از خانه فساد در تهران در این نگارش بررسی می شود. اگر درگیر مسائل مربوط به خانه فساد و قوانین مربوط به آن هستید، هم اکنون می توانید از مشاوره وکیل کیفری متخصص در گروه وکلای کیفری ژیوار استفاده کنید.

خانه فساد چیست؟

در قانون تعزیرات و امور کیفری به منزل یا مرکز فساد و فحشا خانه وقوع فساد گفته می شود و بر اساس قانون تأسیس خانه های فساد و حتی حضور در این گونه اماکن جرم محسوب می شود. بر اساس تفسیر ماده 639 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات در امور کیفری، فساد به عنوان فعل خلاف قانون و فحشا به عنوان فعل منافی عفت و زنا تعریف شده است. بنابراین فساد و فحشا مفاهیم جداگانه ای دارند. در اصطلاح، فحشا را می توان به زنای محصنه و فساد را به سایر اعمال منافی عفت از قبیل فحشا، زنا، منکرات و سایر نسبت داد.

در خصوص مشاوره حقوقی با شماره 09101923725 در تماس باشید.

مشاوره حقوقی

بررسی وکیل جرم خانه فساد

برای بسیاری از افراد ناآگاه پیش آمده که به اشتباه یا از روی ناآگاهی وارد خانه های فساد شده و در خانه فساد مشمول حکم بازداشت شدند. چنین افرادی باید چه کار کنند؟ برای خیلی ها هم پیش آمده که در همسایگی خانه های تیمی و خانه های فساد هستند. چگونه از خانه فساد در تهران گزارش و شکایت کنیم؟

مقالات مرتبط  مصادیق جرم خیانت در امانت

افراد زیادی نیز به اتهام و تهمت به مرکز فساد و فحشا دستگیر شده اند و باید در دادسرا از خود دفاع کنند و اتهامات را رفع کنند. همه این امور نیازمند یک وکیل متخصص در این حوزه می باشد تا با استفاده از تجربه و تخصص خود شما را در این مسیر همراهی و در کسب نتیجه مطلوب کمک نماید.

چرا وکیل جرم خانه فساد

وکیل برای جرم خانه فساد یعنی وکیل برای یک پرونده جزایی که در دادسرای جرایم مرتبط با رابطه نامشروع وکالت می نماید. وکیل برای خانه فساد به نحوه دفاع در چنین اتهاماتی آشنایی کاملی دارد. اتهام جرم برپایی خانه فساد و فراهم نمودن امکانات فساد و فحشا از جمله اتهاماتی است که دادستان به عنوان مدعی العموم علیه متهم مطرح می نماید.

بعضا نیز نسبت به حکم صادر شده علیه متهم جرم راه اندازی لانه فساد و فحشا دادستان اعتراض می نماید. بنابراین، معمولا چنین جرایمی مدعی و شاکی خصوصی ندارند و فقط دادستان با گزارش خانه فساد و فحشا و تحقیقات ضابطین قضایی پرونده را به جریان می اندازد و ادعای جرم می نماید. از این جهت با دیگر اتهامات و جرایم مرتبط با رابطه نامشروع متفاوت است. چون شاکی خصوصی در پرونده موجود نیست و اساسا نقش موثری ندارد.

وکیل برای جرم خانه فحشا در گروه وکلای کیفری ژیوار تحت نظارت قاضی کیفری بازنشسته اقدام می‌ نماید.

مزیت تنظیم لایجه و شکواییه در گروه وکلای کیفری ژیوار:

 

مشاوره حقوقی جرم خانه فساد

مشاوره حقوقی خانه فساد یعنی مشاوره حقوقی با وکیلی بسیار مجرب و کاربلد در این خصوص. و این مشاوره حقوقی خانه فساد و برپایی مکانی برای انجام فساد و فحشا در گروه حقوقی ما بسیار تخصصی ارایه می شود.

مقالات مرتبط  بهترین وکیل میرداماد در تهران

وکیل مجازات جرم خانه فساد

طبق قوانین جزایی (بند الف ماده 639 ق.م.ا) ایجاد خانه فساد، خانه تیمی یا به عبارتی مرکز فساد و فحشا از 1 تا 10 سال حبس دارد. در مورد حمایت قضایی برای افتتاح خانه فساد غالباً قرار وثیقه صادر می شود و صدور و قبول کفالت بعید است. لازم به ذکر است علاوه بر مجازات تعیین شده توسط دادگاه کیفری، محل مربوطه نیز با نظر قاضی به صورت موقت تعطیل خواهد شد.

وکیل مجازات جرم خانه فساد

وکیل جرم حضور در خانه فساد

در این بین اگر فردی به طور تصادفی وارد خانه های فساد و خانه های تیمی شود یا به اشتباه متهم به حضور در خانه های فساد شود، چه؟ اگر این شخص بتواند این موضوع را ثابت کند به دلیل عدم سوء نیت (عنصر معنوی جرم) اصلا جرمی مرتکب نشده است. اما قطعا دادگاه مربوطه رسیدگی و قرار منع تعقیب افراد بی گناه را صادر خواهد کرد. این امر با یک برنامه از پیش تعیین شده در مورد پرسنل اداری و نظامی اتفاق می افتد.

فراموش نکنید که در این مورد دفاع از شما برای رفع اتهام بسیار مهم است. بنابراین حتما با یک وکیل مجرب در در جرم خانه فساد صحبت کنید.

وکیل تهمت دایر کردن خانه فسق و فجور

در مورد افرادی که به دلیل تهمت افتتاح مرکز فحشا نزد دادستان فرستاده می شوند باید طبق قوانین تهمت و مجازات آن در ماده 697 قانون تعزیرات 1392 (بخش تعزیرات) رسیدگی شود. طبق این قانون هرکس به وسیله اسناد چاپی یا مکتوب یا با درج در روزنامه ها و مجلات یا با سخنرانی در مجامع یا به هر وسیله دیگری امر کیفری را آشکارا به کسی نسبت دهد یا منتشر کند و نمی تواند صحت آن اسناد را تأیید کند. ثابت کند مگر در مواردی که موجه باشد حسب مورد به حبس از یک ماه تا یک سال و تا (74) ضربه شلاق یا یکی از آنها محکوم خواهد شد. البته توجه داشته باشید که در مواردی که انتشار آن به منزله اشاعه فحشا تلقی شود، حتی اگر بتواند صحت اسناد را ثابت کند، مرتکب به مجازات مذکور محکوم می شود.

مقالات مرتبط  مشاوره حقوقی قاچاق

بهترین وکیل جرم خانه فساد در تهران

برای دریافت مشاوره از بهترین وکیل خانه فساد در تهران همین الان با گروه وکلای کیفری ژیوار تماس بگیرید تا هم به صورت تلفنی و هم انلاین و در صورت تمایل به صورت حضوری از خدمات ما بهره مند شوید. در گروه وکلای کیفری ژیوار می توانید با وکیل متخصص نظیر وکیل دادسرای ارشاد، وکیل فروش مال غیر و وکیل جعل سند مشاوره داشته باشید.

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار به شرح زیر است:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار

در صورت حضور در دادگاه های کیفری جهت رفع اتهام اداره خانه فساد، حتما از خدمات درخواست مشاوره حقوقی استفاده کنید. ما بهترین وکیل در تهران را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

سوالات متداول در باب وکیل جرم خانه فساد

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب وکیل جرم خانه فساد می باشیم:

  • خانه فساد چیست؟ در قانون تعزیرات و امور کیفری به منزل یا مرکز فساد و فحشا خانه وقوع فساد گفته می شود و بر اساس قانون تأسیس خانه های فساد و حتی حضور در این گونه اماکن جرم محسوب می شود.
  • مجازات جرم خانه فساد چیست؟ طبق قوانین جزایی (بند الف ماده 639 ق.م.ا) ایجاد خانه فساد، خانه تیمی یا به عبارتی مرکز فساد و فحشا از 1 تا 10 سال حبس دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.