بهترین وکیل کلاهبرداری اینترنتی در کرج در سال ⚖ [1402]

وکیل کلاهبرداری اینترنتی در کرج

وکیل کلاهبرداری اینترنتی در کرج برای پیگیری امور مربوط به این جرایم در قالب موسسات معتبر کیفری چون گروه وکلای کیفری ژیوار به مراجعین خود مشورت می دهند.

مجازات انواع جرایم اینترنتی که توسط وکیل کلاهبرداری اینترنتی چیست؟

در راستای بحث از وکیل کلاهبرداری اینترنتی در کرج باید بدانید که مجازات انواع جرایم کلاهبرداری اینترنتی در قانون جرایم ایران به شرح زیر است:

خدمات تخصصی وکیل کلاهبرداری اینترنتی

  • دسترسی غیرمجاز به داده­ها یا سیستم­ های رایان ه­ای که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است: حبس از 91 روز تا یک سال یا جزای نقدی از 5.000.000 تا 20.000.000 ریال یا هر دو مجازات.
  • دسترسی غیرمجاز به داده­ها یا سیستم­ های رایانه ­ای که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت نشده است: حبس از 3 ماه تا یک سال یا جزای نقدی از 10.000.000 تا 20.000.000 ریال یا هر دو مجازات.
  • مجازات تغییر، محو یا تخریب داده ها: تغییر، محو یا تخریب داده ­های موجود در سیستم­های رایانه ه­ای: حبس از یک تا 3 سال یا جزای نقدی از 20.000.000 تا 60.000.000 ریال یا هر دو مجازات.
  • مجازات انتشار داده های نادرست: انتشار داده­ های نادرست یا گمراه کننده در فضای مجازی به طوری که نظم عمومی را بر هم زند: حبس از 6 ماه تا 2 سال یا جزای نقدی از 20.000.000 تا 40.000.000 ریال یا هر دو مجازات.
  • مجازات توهین یا افترا: اگر به یک وکیل کلاهبرداری اینترنتی در کرج مراجعه کنید حتما به شما خواهد گفت که مجازات توهین یا افترا به افراد از طریق فضای مجازی، حبس از 91 روز تا 2 سال یا جزای نقدی از 5.000.000 تا 40.000.000 ریال یا هر دو مجازات.
مقالات مرتبط  مشاوره حقوقی جعل مدرک

مزیت تنظیم لایحه و شکواییه در گروه وکلای کیفری ژیوار عبارتست از:

 

آیا کلاهبرداری اینترنتی در کرح جرم قابل گذشت است یا غیر قابل گذشت؟

در ادامه بحث از وکیل کلاهبرداری اینترنتی در کرج باید گفت که بنا به ماده 11 قانون کاهش مجازات حبس تعزیری 1399 مصوب ناظر به ماده 104 قانون مجازات اسلامی، همه جرایم در حکم کلاهبرداری در صورت داشتن بزه دیده و خود جرم کلاهبرداری اینترنتی و نیز جرم انتقال مال غیر در صورتی که مبلغ آن بیش از 100.000.000 تومان نباشد، قابل گذشت است.

در خصوص کلاهبرداری اینترنتی ممکن است که این تردید بوجود آید اما به نظر می­رسد با عنایت به اینکه این جرم نیز نوعی کلاهبرداری محسوب می­شود، حکم ماده 104 که کلاهبرداری را با نصاب یاد شده قابل گذشت دانسته است، به کلاهبرداری رایانه ای نیز تسری داده و نظریه شماره 450/99/7 مورخه25/4/1399 نیز تایید کننده این امر است.

مقالات مرتبط  تعلیق مجازات جعل سند و بررسی علل و شرایط تخفیف مجازات

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار عبارتست از:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار

بر اساس این نظریه: ” با عنایت به اینکه  ماده 741 قانون مجازات اسلامی، تحت عنوان (( کلاهبرداری مرتبط با رایانه )) جرم­انگاری شده است، جرم موصوف از جمله جرایمی است که از نظر قانونگذار کلاهبرداری محسوب می­شود. پس جرم مذکور مشمول احکام مقرردر تبصره الحاقی به ماده 47 و ماده 104 قانون مجازات  اسلامی اصلاحی 1399 ( موضوع قانون کاهش مجازات تعزیری مصوب 1399) است. وکیل کلاهبرداری اینترنتی در کرج در گروه وکلای کیفری ژیوار راهنمای شما می باشد.

سوالات کیفری در باب وکیل کلاهبرداری اینترنتی در کرج

در ادامه به بررسی پاسخ سوالاتی پرداخته ­ایم که در دسته سوالات پرتکرار قرار دارد.

  • چگونه می توان یک وکیل کلاهبرداری اینترنتی در کرج پیدا کرد؟ پرس و جو از دوستان و آشنایان، جستجوی اینترنتی،تماس با کانون وکلای دادگستری استان البرز
  • هزینه خدمات یک وکیل کلاهبرداری اینترنتی در کرج چقدر است؟ هزینه خدمات یک وکیل کلاهبرداری اینترنتی در شهر کرج، بسته به عوامل مختلفی مانند پیچیدگی پرونده، میزان تجربه و تخصص وکیل، و محل دفتر وکالت، متفاوت است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.