وکیل کلاهبرداری در مشهد

وکیل کلاهبرداری در مشهد

بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد، ارائه خدمات و پیگیری در خصوص پرونده های کیفری توسط وکیل مجرب در پرونده وکلای کیفری ژیوار صورت می گیرد. کلاهبرداری در مشهد نیز مانند هر شهر دیگری از جرایم مکرر است که انواع مختلفی دارد از جمله کلاهبرداری اینترنتی، کلاهبرداری ساده و سایر مجازات کلاهبرداری حسب مورد می تواند حبس و جزای نقدی باشد.

در ادامه شما را با وظایف بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد آشنا می کنیم و انواع کلاهبرداری را نام می بریم. همچنین خواهیم گفت که مجازات کلاهبرداری چیست.

 

نحوه کار وکیل کلاهبرداری مشهد

کلاهبردار کسی است که با فریب و تقلب اموال شخصی را تصاحب می کند. وکیل کلاهبرداری وظیفه دارد در صورت تحویل گرفتن پرونده موکل خود از طرق مختلف به موکل خود کمک کند. کلاهبرداری در صورتی جرم محسوب می شود که مجنی علیه مال خود را با رضایت در اختیار مجرم قرار داده باشد، یعنی مجرم از هر حیله و ترفندی برای گرفتن مال بزه دیده استفاده کند تا بتواند مال بزه دیده را از وی بگیرد. مهم ترین تفاوت کلاهبرداری و سرقت این است که تا حدودی شبیه خیانت در امانت است اما تفاوت هایی دارد.

در حال حاضر کلاهبرداری رنگ متفاوتی نسبت به گذشته به خود گرفته است و یکی از روش هایی که امروزه بسیاری از کلاهبرداری ها از طریق آن انجام می شود، کلاهبرداری اینترنتی است. در این مقاله قصد داریم در مورد روش های کمک گرفتن از وکلای مشهدی برای حل پرونده های کلاهبرداری صحبت کنیم و همچنین وظایفی که یک وکیل کلاهبرداری خوب در مشهد باید انجام دهد را بیان کنیم.

وکیل متخصص کلاهبرداری مشهد

گروه وکلای کیفری ژیوار، با بیش از15 سال سابقه کار و چندین پرونده موفق، وکالت و مشاوره تخصصی در امور کیفری، خانوادگی، حقوقی، ثبتی و امور شرکتی در زمینه کلاهبرداری در مشهد می تواند به شما کمک کند.

مقالات مرتبط  نحوه دفاع در مورد کلاهبرداری

جهت مشاوره حقوقی در زمینه کلاهبرداری در مشهد از طریق راه های ارتباطی ما تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی

مراحل ثبت شکایت کلاهبرداری

در مرحله اول، زمانی که ساکن مشهد هستید و مورد کلاهبرداری قرار گرفته اید، باید با یک وکیل کلاهبرداری که در زمینه کلاهبرداری در شهر شما فعالیت می کند صحبت کنید و مشاوره های لازم را به صورت حضوری از او دریافت کنید. بعد از پایان مشاوره و ملاقات حضوری وکیل در مشهد، باید تمام اتفاقاتی که در پرونده شما رخ داده را برای وکیل توضیح دهید و در صورت وجود مدارکی دال بر صدق سخنانتان، تحویل دهید. بعد از مدارک با وکیل وکالتنامه که در آن حق وکالت وکیل شما نوشته شده، تنظیم کنید تا وکیل مربوطه را به عنوان وکیل خود رسما انتخاب کنید و تایید کنید که او وکیل شماست و می تواند در امور مربوط به حل پرونده شما دخالت داشته باشد. پس از طی مراحل، وکیل شما باید شکایت کند و کار شما را به صورت قانونی انجام دهد و مراحل لازم را برای حل پرونده شما طی کند.

لزوم مشاوره با وکیل کلاهبرداری در مشهد

چرا برای حل پرونده کلاهبرداری باید از وکیل کمک بگیریم؟ یقیناً وقتی ما حقوق نخوانده ایم و چیزی از قانون نمی دانیم و مورد کلاهبرداری برایمان پیش می آید، آگاهی کاملی از تشریفات قانونی نخواهیم داشت، بنابراین نمی توانیم مستقلاً مشکل را حل کنیم تا پرونده خود را حل کنیم. در این صورت به یک وکیل مطلع در حل پرونده های کلاهبرداری در مشهد نیاز داریم.

وقتی کار خود را به یک وکیل کلاهبرداری قابل اعتماد می سپاریم، می توانیم بدون درگیر شدن در مسائل حقوقی پرونده خود، را با سرعت بیشتری پیش ببریم. یکی از مزیت های مهم زمانی که از وکیل کلاهبرداری کمک می گیریم می توان به این اشاره کرد که موکل نیازی به حضور در هیچ دادگاهی ندارد و تمام کارها توسط وکیل مربوطه انجام می شود، بنابراین لازم نیست هر بار به دادگاه یا اداره پلیس مراجعه کنید.

وکیل کلاهبرداری اینترنتی مشهد

متأسفانه در حال حاضر روشی که بسیاری از کلاهبرداری ها از طریق آن انجام می شود، کلاهبرداری از طریق اینترنت است. زمانی که از شما کلاهبرداری آنلاین شده باشد، بسته به مورد و جرایمی که کلاهبردار مرتکب شده است، مدت حبس او بین یک تا هفت سال می باشد.

مقالات مرتبط  وکیل کلاهبرداری در مازندران

در صورتی که کلاهبردار به حبس محکوم نشود، ملزم به پرداخت جریمه نقدی است و این مجازات به میزان پول کلاهبرداری شده از قربانی خواهد بود و مجرم باید جزای نقدی کلاهبرداری شده را بپردازد. در حال حاضر وکلای مجرب و حرفه ای در مشهد برای حل پرونده های کلاهبرداری شما تلاش می کنند. در صورت داشتن هر گونه مشکل در ارتباط با کلاهبرداری در مشهد می توانید برای رفع آن به وکلای مناسب مراجعه کرده و پرونده خود را به آنها بسپارید.

مزایای وکیل کلاهبرداری در مشهد

مزایای وکیل کلاهبرداری در مشهد

قطعا همراهی وکیل در پرونده های پیچیده ای مثل کلاهبرداری بسیار حائز اهمیت خواهد بود و مزایای زیادی دارد که یرخی از آن ها به شرح زیر است:

  • زمان اثبات جرم کلاهبرداری کمتر است.
  • نیازی به حضور شاکی در دادگاه نخواهد بود.
  • در صورت شناسایی اموال وکیل بلافاصله می تواند آن را تصرف کند.
  • وکیل پس از محکومیت کلاهبردار به رد مال می تواند تقاضای استرداد مال کند.
  • وکیل می تواند رضایت یا عدم رضایت خواهان را اعلام کند و نیازی به حضور شاکی برای اعلام رضایت نیست. بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد

وکیل کلاهبرداری مشهد و اثبات جرم

هر جرمی برای اثبات مواردی را نیاز دارد که برای اثبات جرم تقلب باید موارد زیر اثبات شود:

  • توسل به وسایل متقلبانه باید مقدم بر تصرف اموال دیگران باشد
  • لزوم استفاده از وسایل متقلبانه برای سایر تقلب ها
  • سهل انگاری و فریب قربانی باید ثابت شود
  • فردی که مورد کلاهبرداری قرار می گیرد باید فریب بخورد و اموال خود را با کمال میل به کلاهبردار بدهد.
  • اگر شخصی با متقلبانه مالی را از شخصی پس بگیرد، این عمل کلاهبرداری محسوب نمی شود. بنابراین مال مسروقه باید متعلق به دیگری باشد تا کلاهبرداری محسوب شود.

مزیت اعزام وکیل به سراسر ایران و جهان:

 

مجازات کلاهبرداری چیست؟

در صورتی که کلاهبرداری ساده انجام شده باشد مجازات آن از 1 تا 7 سال حبس و پرداخت جزای نقدی معادل پولی است که کلاهبردار به دست آورده است. در صورت ارتکاب کلاهبرداری مشدد (کلاهبرداری از کارکنان مؤسسات دولتی) مجازات آن از 2 تا 10 سال حبس و پرداخت جزای نقدی معادل مبلغ دریافتی کلاهبردار به اضافه انفصال دائم از خدمات دولتی است.

مقالات مرتبط  آیا تخفیف مجازات کلاهبرداری برای مرتکبین جرم امکان پذیر است؟

طبق ماده 696 مبحث تعزیرات قانون مجازات اسلامی مصوب 1375 کلاهبرداری اعم از اینکه کلاهبرداری ساده باشد یا مشدد، باید اصل مال را به صاحب آن مسترد کند در غیر این صورت دادگاه می تواند مال مجرم را بفروشد (به استثنای مستسثناعات دین) یا تا زمانی که مال خود را از دست داده حق خود را دریافت کند، مجرم را در زندان نگه دارد.

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار به شرح زیر است:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار

همانطور که می دانید مشهد مرکز زیارت کشور اسلامی ایران است و هر ساله پذیرای زائران و مسافران مختلفی است. آمد و شد افراد مختلف با سنین و مشاغل مختلف در هر مقطع از سال شرایط کلاهبرداری را در مشهد بیش از سایر شهرها کرده است.

ما هرگز از حضور یا عدم حضور کلاهبرداران در اطراف خود آگاه نخواهیم شد. بنابراین داشتن یک وکیل کلاهبرداری خوب می تواند به شما کمک کند. پس اگر به دنبال بهترین وکیل کلاهبرداری در مشهد هستید با گروه وکلای کیفری ژیوار تماس بگیرید و وقت مشاوره یا نوبت خود را تعیین کنید.

سوالات متداول در باب وکیل کلاهبرداری در مشهد

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب وکیل کلاهبرداری در مشهد می باشیم:

  • مراحل ثبت شکایت کلاهبرداری چیست؟ در مرحله اول، زمانی که ساکن مشهد هستید و مورد کلاهبرداری قرار گرفته اید، باید با یک وکیل کلاهبرداری که در زمینه کلاهبرداری در شهر شما فعالیت می کند صحبت کنید و مشاوره های لازم را به صورت حضوری از او دریافت کنید.
  • چرا برای حل پرونده کلاهبرداری در مشهد باید از وکیل کمک بگیریم؟ یقیناً وقتی ما حقوق نخوانده ایم و چیزی از قانون نمی دانیم و مورد کلاهبرداری برایمان پیش می آید، آگاهی کاملی از تشریفات قانونی نخواهیم داشت، بنابراین نمی توانیم مستقلاً مشکل را حل کنیم تا پرونده خود را حل کنیم. در این صورت به یک وکیل مطلع در حل پرونده های کلاهبرداری در مشهد نیاز داریم.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.