وکیل مواد مخدر در دبی

وکیل مواد مخدر در دبی

وکیل مواد مخدر در دبی کسی است که در صورت درگیری شما در یک پرونده مواد مخدر در کشور امارات متحده عربی می تواند به شما کمک کند. وظایف و ویژگی های وکیل مواد مخدر در دبی به دلیل تفاوت های قانونی میان امارات و ایران در زمینه جرایم مواد مخدر با وکیل مواد مخدر در ایران متفاوت است. به همین دلیل است که در صورت اقامت در این کشور و یا حتی سفر به آن لازم است با مهمترین قوانین مربوط به مواد مخدر در این کشور آشنا باشید تا بتوانید از هر گونه درگیری حقوقی و کیفری و تبعات آن برای خود اجتناب کنید.

آشنایی دقیق با این قوانین مستلزم کسب مشاوره از وکیل مواد مخدر در دبی است که گروه وکلای کیفری ژیوار می توانند متخصص ترین و مجرب ترین آن را به شما معرفی نمایند. برای آشنایی با وظایف و ویژگی های وکیل مواد مخدر در دبی مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

اینفوگرافیک خدمات تخصصی وکیل مواد مخدر

جرایم مواد مخدر در دبی

بر اساس اصل صلاحیت سرزمینی که اصلی پذیرفته شده در تمام نظام های حقوقی سراسر دنیاست، هر حکومتی صلاحیت رسیدگی به جرایمی را دارد که داخل قلمرو حاکمیتش رخ می دهد. بنابراین اگر کسی رفتاری را در کشوری انجام دهد که در کشور خودش جرم محسوب نمی شود اما در آن کشور کشور به عنوان جرم در نظر گرفته می شود، طبق قوانین آن کشور مجرم بوده و قابل مجازات است. به همین دلیل صرف سکونت و حتی سفر به کشور امارات این حق را به این کشور می دهد که در صورت ارتکاب رفتاری که در این کشور جرم دانسته می شود با شما برخورد کند. جرایم مواد مخدر هم بخش مهمی از نظام کیفری هر کشور است که بعضا مجازات های سنگینی مانند اعدام را در پی دارد.

در ابتدا باید بدانیم جرایم مواد مخدر در دبی شامل چه جرایمی هستند و مجازات آن ها چگونه است. جرایم مواد مخدر و مجازات آن ها در هر نظام حقوقی بسته به سیاست گذاری های کلان ان کشور متفاوت است. برای مثال مصرف و خرید و فروش برخی مواد مخدر مثل ماری جوانا در برخی کشورها مجاز است اما در کشورهای دیگر همین رفتار یک جرم محسوب می شود. بنابراین اهمیت بسیاری دارد که اگر می خواهید مقیم کشور امارات شوید و یا حتی در جریان سفر به کشوری دیگر در این کشور توقف می کنید با این قوانین و مقررات آشنایی نسبی داشته باشید تا از بروز مشکلات حقوقی جلوگیری نمایید. برای آشنایی کامل و دقیق با این مقررات بهتر است از دانش یک وکیل مواد مخدر در دبی استفاده کنید. در ادامه برخی از مهم ترین مقررات کشور امارات را درباره مواد مخدر توضیح می دهیم.

مقالات مرتبط  اقرار در جرایم مواد مخدر

در خصوص مشاوره و یا اعطای وکالت کلیک کنید.

مشاوره حقوقی

قانون مواد مخدر در دبی

در کشور امارات نسبت به مواد مخدر و مواد روان گردان سخت گیری های بسیاری به عمل آمده است. در این کشور نیز مانند ایران مجازات برخی جرایم مواد مخدر اعدام است که همین امر نشان دهنده رویکرد سخت گیرانه نظام حقوقی و قضایی این کشور نسبت به مواد مخدر است. قانون مخصوص به جرایم مواد مخدر و روان گردان در این کشور، قانون فدرال امارات متحده عربی شماره 14 در سال 1995 است که تمامی رفتارهای مرتبط با مواد مخدر و روان گردان از جمله مصرف، حمل، نگهداری، واردات یا صادرات و سایر را به عنوان جرم در نظر گرفته است. در این قانون میزان مجازات مصرف مخدر با توجه به نوع مواد مخدر یا مواد روان گردان، مجازات حبس یا انواع جریمه هاست که با جزئیات در قانون ذکر شده اند.

قاچاق مواد مخدر در دبی

کشور امارات علاوه بر مجازات مصرف مواد مخدر و روان گردان، برای قاچاق و ترویج این مواد نیز مجازات هایی در نظر گرفته که بسیار سنگین تر از مجازات های مصرف آن هستند. این مجازات ها شامل موارد زیر هستند:

  1. مجازات حبس بین ده تا پانزده سال و جریمه نقدی حداقل 20.000 درهم برای هر کسی که به دلیل مدیریت یا ایجاد مکانی برای برای سوء استفاده از هر گونه مواد مخدر یا روان گردان به شرح جدول 2، 4 و 5 قانون مواد مخدر و روان گردان مجرم شناخته شود.
  2. حبس بین هفت تا ده سال و جریمه نقدی حداقل 20.000 درهم برای هر کسی که به دلیل مدیریت یا ایجاد مکانی برای سوء استفاده از هر گونه مواد مخدر یا روان گردان به شرح جدول های 3، 6، 7 و 8 قانون مواد مخدر و روان گردان مجرم شناخته شود
  3. مجازات حبس بین ده تا پانزده سال و جریمه نقدی حداقل 50.000 درهم برای هر کسی که در قاچاق یا تبلیغ مواد مخدر مجرم باشد.
  4. یک دوره حبس بین هفت تا ده سال برای هر کسی که مقصر معرفی، واردات، صادرات، ساخت، استخراج یا تولید هر یک از مواد مخدر یا روان گردان های مندرج در برنامه های 3، 6، 7 و 8 قانون مواد مخدر و روان گردان باشد.
  5. در صورتی که فردی مرتکب هر یک از جرایم فوق با هدف قاچاق یا ارتقاء رتبه شود، به حبس ابد و جزای نقدی از 50.000 تا 200.000 درهم محکوم خواهد شد.
مقالات مرتبط  قانون مبارزه با مواد مخدر و بررسی آخرین قوانین سال 1402

نمونه لایحه دفاعیه از متهم مواد مخدر:

نمونه لایحه پرونده مواد مخدر

مجازات اعدام برای مواد مخدر در امارات و نقش وکیل مواد مخدر در دبی

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، در امارات ترویج استفاده از مواد مخدر در فضای مجازی نیز به عنوان جرم در نظر گرفته شده و دارای مجازات است. در امارات مانند ایران، در برخی موارد مجازات جرایم مواد مخدر منجر به مجازات اعدام می شود. وکیل مواد مخدر در دبی با هر یک از این جرایم و مجازات آن ها آشناست و نحوه دفاع از متهم به این جرایم را به خوبی می داند. در قسمت بعد ضرورت استفاده از وکیل مواد مخدر در دبی و ویژگی های او ذکر می شود.

ویژگی های وکیل مواد مخدر در دبی

ویژگی های وکیل مواد مخدر در دبی

کشور امارات و به خصوص شهر دبی، یکی از پر رفت و آمدترین مناطق جهان از لحاظ توریستی و تجاری است که در عین حال قوانین جزایی ویژه و مخصوص به خود را دارد. یکی از این قوانین جزایی همان طور که گفته شد، مقررات مربوط به جرایم مواد مخدر است که مجازات های سنگینی برای آن ها در نظر گرفته شده. به همین دلیل افرادی که در امارات سکونت دارند یا حتی به عنوان مسافر به این کشور تردد می کنند لازم است به واسطه مشورت با یک وکیل مواد مخدر در دبی با این قوانین آشنا باشند تا از وقوع مشکلات حقوقی در طول حضور در این کشور جلوگیری نمایند.

مقالات مرتبط  بهترین وکیل مواد مخدر در قم ⚖ در سال [1402]

وکیل مواد مخدر در دبی کسی است که بر اساس قوانین و مقررات کشور امارات در رابطه با حرفه وکالت مجوز اشتغال به این شغل را به صورت رسمی داراست و علاوه بر مجوز رسمی وکالت دارای تخصص در امور کیفری و جزایی است که باعث می شود بتواند به راحتی از حقوق متهم دفاع کند. بر اساس مقررات تفاوتی نمی کند ملیت وکیل مواد مخدر در دبی چه باشد و صرف فعالیت رسمی بر اساس قوانین امارات به عنوان یک وکیل کافی است. بنابراین وکیل مواد مخدر می تواند فردی ایرانی یا خارجی باشد که در صورت درگیری شما در یک پرونده مواد مخدر می تواند به شما کمک کند.

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار عبارتست از:

خدمات گروه وکلای کیفری ژیوار

وکیل مواد مخدر در دبی و گروه وکلای ژیوار

گروه وکلای کیفری ژیوار به واسطه تخصص و تجربه چندین ساله در امور کیفری می توانند شما را به بهترین وکیل مواد مخدر در تهران، بهترین وکیل مواد مخدر در دبی متصل کنند و یا انواع خدمات حقوقی دیگر از قبیل مشاوره آنلاین با حضوری برای پیگیری پرونده های حقوقی مربوط به مواد مخدر در دبی را به شما ارائه دهند. برای استفاده از خدمات حقوقی گروه وکلای کیفری ژیوار کافی است با متخصصان ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.

سوالات متداول در باب وکیل مواد مخدر در دبی

در این بخش به سوالات متداول شما درباره وکیل مواد مخدر در دبی پاسخ می دهیم:

  • اگر یک ایرانی در دبی مرتکب مصرف یا خرید و فروش مواد مخدر شود طبق قانون کدام کشور محاکمه می شود؟ بر اساس اصل صلاحیت سرزمینی به رفتار مجرمانه هر مجرم در کشوری رسیدگی می شود که آن رفتار در آن کشور ارتکاب پیدا کرده است. بنابراین در این حالت کشور امارات صالح به رسیدگی است.
  • وکیل مواد مخدر در دبی چه کسی است؟ وکیل مواد مخدر در دبی وکیلی است که طبق قوانین کشور امارات مجاز به اشتغال در حرفه وکالت است و تخصص او در امور کیفری به خصوص جرایم مواد مخدر در امارات است.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.