وکیل مواد مخدر در ترکیه

وکیل مواد مخدر در ترکیه

وکیل مواد مخدر در ترکیه تمامی حساسیت های مربوط به جرم مواد مخدر در ترکیه را می داند. وکیل مواد مخدر در ترکیه ار از گروه وکلای کیفری ژیوار بخواهید. وکیل مواد مخدر یک وکیل پایه یک کیفری است که می تواند پرونده های مواد مخدر را به خوبی پیش ببرد و به سرانجام برساند.

گروه وکلای کیفری ژیوار که دارای تجربه و تخصص در کلیه امور کیفری هستند می توانند پاسخگوی تمام نیازهای حقوقی شما در زمینه پرونده های مواد مخدر باشند و در این راستا به شما کمک کنند. در این مقاله شما را با نکات حقوقی مهم جرایم مواد مخدر در کشور ترکیه و ویژگی ها و شرایط یک وکیل مواد مخدر خوب در ترکیه آشنا خواهیم کرد.

اینفوگرافیک خدمات تخصصی وکیل کیفری

ویژگی های وکیل مواد مخدر در ترکیه

ویژگی های وکیل مواد مخدر در ترکیه به شرح زیر است:

  • داشتن پروانه وکالت بر اساس قوانین مربوطه در ترکیه و عضویت در کانون وکلای ترکیه (در کشور ترکیه کسی که عضو کانون وکلای این کشور نباشد نمی تواند اقدام به وکالت نماید مگر آنکه وکیل دولتی باشد)
  • تسلط بر حقوق کیفری این کشور و به خصوص قوانین ناظر به جرایم مواد مخدر (وکیل مواد مخدر در ترکیه باید به تمام نکات حقوقی موجود در قانون مجازات ترکیه دباره این جرایم تسلط و آگاهی داشته باشد)
  • تجربه کافی در پرونده های مواد مخدر و آشنایی با رویه قضایی نظام حقوقی این کشور در ارتباط با جرایم مواد مخدر
  • تعهد حرفه ای نسبت به موکل و اعمال صداقت و امانت داری نسبت به او
مقالات مرتبط  شکایت از پزشک

در خصوص مشاوره و یا اعطای وکالت کلیک کنید.

مشاوره حقوقی

چرا وکیل مواد مخدر در ترکیه؟

چرا وکیل مواد مخدر در ترکیه؟ بنا بر آنچه گفتیم، طبق قانون مجازات ترکیه علاوه بر اقدامات گسترده ای مثل صادرات و واردات یا فروش و تولید مواد مخدر، صرف استفاده از مواد مخدر و مواد روانگردان و یا حتی نگهداری مقدار کمی از آن برای استفاده شخصی می تواند جرم مواد مخدر در ترکیه باشد. این امر ناشی از حساسیت بسیار زیاد دولت ترکیه نسبت به تولید و استفاده و معامله مواد مخدر در این کشور است. این مسئله بسیاری از مهاجران به این کشور و یا حتی کسانی که صرفا برای مسافرت و تفریح به این کشور رفته اند را در صورتی که با قانون مجازات ترکیه آشنایی زیادی نداشته باشند می تواند درگیر خود کند و با مجازات های سنگینی رو به رو سازد.

در این شرایط وجود یک وکیل کیفری متخصص و خبره در رابطه با مواد مخدر که وکیل مواد مخدر نامیده می شود در کنار شما ضروری خواهد بود و می تواند کمک زیادی در جهت دفاع از شما نماید. در ادامه به ویژگی های لازم برای وکیل مواد مخدر در ترکیه را ذکر می کنیم.

جرایم مواد مخدر

جرم مواد مخدر در ترکیه به طور کلی یکی از جرایمی هستند که به دلیل آثار سوء و زیان باری که بر افراد جامعه می گذارند، در تمام نظام های حقوقی مجازات های سنگینی برای آن ها پیش بینی می شود. در نظام حقوقی ایران این جرایم در قانونی تحت عنوان قانون مبارزه با مواد مخدر که آخرین اصلاحات آن در سال 96 انجام شده است مورد بحث قرار گرفته اند و در شرایطی می تواند حتی مجازات اعدام را برای فرد مجرم در پی داشته باشد.

مقالات مرتبط  ترک انفاق

جرایم و وکیل مواد مخدر ترکیه

جرایم مواد مخدر در ترکیه

در ترکیه هم مانند سایر کشورها رفتارهایی که در خصوص مواد مخدر صورت می گیرد مورد جرم انگاری قرار گرفته است. این جرایم در مواد 188 الی 192 قانون مجازات ترکیه مصوب سال 2005 قرار دارند. آشنایی با این جرایم به علت همسایگی این کشور با ایران و رفت و آمد زیاد ایرانی ها به آن از اهمیت زیادی برخوردار است. رفتارهایی که در قانون مجازات ترکیه در رابطه با مواد مخدر جرم انگاری شده اند: به شرح زیر هستند:

  • فروش، توزیع، در معرض فروش قرار دادن، تولید، ارسال، صادر کردن و وارد کردن به کشور (ترانزیت)، نقل و انتقال، نگهداری و خریدن مواد مخدر و مواد روانگردان
  • فروش و تولید مواد مخدر و مواد روانگردان در چهار چوب فعالیت های اشخاص حقوقی
  • تسهیل استفاده از مواد مخدر و مواد روانگردان
  • استفاده از مواد مخدر و مواد روانگردان
  • خرید، قبول کردن و نگهداری مواد مخدر و مواد روانگردان به منظور استفاده از آن ها

جرایم مواد مخدر در ترکیه توسط وکیل مواد مخدر در ترکیه قابل شناسایی است.

مزیت اعزام وکیل به سراسر ایران و جهان:

 

تفاوت جرایم مواد مخدر در ترکیه با جرایم مواد مخدر در ایران

یکی از تفاوت های مهمی که میان قوانین کشور ترکیه و ایران در زمینه مواد مخدر وجود دارد این است که در کشور ترکیه میزان مجازات هیچ ارتباطی به میزان موادی که موضوع جرم بوده است ندارد. به عبارت دیگر تفاوتی ندارد که فرد 10 گرم مواد مخدر را معامله کند یا 1 کیلوگرم. اما در ایران میزان مجازات ارتباط مستقیمی با میزان مواد مخدر دارد که موضوع معامله یا قاچاق قرار گرفته است. به طوری که اگر از میزان مشخصی بالاتر برود می تواند برای فرد مجازات اعدام در پی داشته باشد.

مقالات مرتبط  مشاوره حقوقی جرایم پزشکی

اگر به هر دلیلی درگیر پرونده ای تحت عنوان جرایم مواد مخدر در ترکیه هستید، وجود یک وکیل مواد مخدر در ترکیه برای شما امری لازم و ضروری است. گروه وکلای ژیوار متشکل از چندین وکیل پایه یک کیفری هستند که می توانند به کمک دانش و تخصص خود در زمینه انواع جرایم مواد مخدر در ایران یا ترکیه به شما یاری برسانند. در صورت نیاز به وکیل مواد مخدر در ترکیه و دریافت مشاوره حقوقی در جرایم مواد مخدر با گروه وکلای ژیوار ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول در باب وکیل مواد مخدر در ترکیه

در این بخش مفتخر به پاسخگویی سوالات متداول در باب وکیل و مشاوره مواد مخدر در ترکیه می باشیم:

  • آیا صرف استعمال مواد مخدر و مواد روانگردان در کشور ترکیه جرم است؟ بله. همانطور که ذکر شد صرف استفاده از مواد مخدر و روانگردان در کشور ترکیه جرم است و میزان استفاده از آن هم در میزان مجازات تفاوتی ایجاد نمی کند.
  • آیا وکیل مواد مخدر در ترکیه باید فردی ترک باشد؟ وکیل مواد مخدر در ترکیه می تواند فردی ایرانی یا ترک باشد.

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.